HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Since our borettslag changed internet provider to Homenet we experience internet dropping (internet unavailability) several times a day. All our neighbours report the same plus additional coverage and speed problems. When taking this up with HomeNet customer support they say it is "our fault" because we have too many internet connected devices. It is very simple, we had exactly the same devices before, when we had Get as a provider and everything worked perfectly fine: no internet drops, good coverage, good speed. In Homenet´s case, the saying applies perfectly: "what you pay is what you get". So, think twice before you switch to a cheaper internet provider, there is always a catch!
Hello Monica, I am not familiar with your case, but it is sad to see that you are experiencing issues with your connected devices on the wireless network. There are a lot of different variables that will affect the WiFi signal. Sadly a lot of these are also outside of our control. We do however want to help and our technicians are available by phone 38 99 01 00 or chat. We highly recommend giving our technical support another call so that we can attempt to solve any issues that you are experiencing. Kind regards, Håvard | HomeNet
Har i disse dager endelig fått fiber. Det er levert av Homenet. Jeg pleier ikke skrive slike innlegg, men da det er så mange som er misfornøyd med Homenet, tenker jeg at de også fortjener skryt av de som opplever det. Jeg har ingen negative opplevelser med Homenet i prosessen fra signering av avtale til fiber var ferdig lagt inn. Ryddig og så effektivt gjennomført som det er mulig (tror jeg med tanke på samarbeid med kommune osv). God informasjon hele veien og bra kundeservice. Nå har jeg ikke hatt det lenge nok til å uttale meg om stabiliteten, men hastigheten er det ingenting å si noe på. Slik min opplevelse av Homenet er nå, har jeg ingen problemer med å anbefale de til venner og kjente. Bra jobba HomeNet!
Hei, Takk for din omtale her på bytt.no Godt å høre du er fornøyd med tjenesten. Det er bare å ta kontakt dersom det skulle være noe du lurer på, eller noe som endrer seg i hvordan du opplever tjenesten vi leverer. Vennlig hilsen Roar | HomeNet
Utmerket hastighet. Utsøkt kundeservice. Utrolig konkurransedyktige på pris. Ikke mer å si!
Hei Sindre, Meget hyggelig å se at du er fornøyd med tjenesten, servicen og prisen vi tilbyr. Våre kundebehandlere jobber til beste evne slik at våre kunder skal få servicen de fortjener. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å skrive slik et positivt innlegg! Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
Verste leverandør jeg har opplevd i mitt liv.Aldri bruk dette. 100 kr mindre er lureri. De vil sende deg mange gebyrer som du aldri har tenkt om. Internett kvalitet er verst.
Hei Erik, Jeg er dessverre ikke kjent med din sak hos oss da jeg mangler informasjon å finne deg med i våre systemer. Jeg er ikke kjent med gebyrene du viser til her, og vil anbefale deg å ta kontakt med oss direkte dersom du har spørsmål relatert til abonnementspris, og eventuelt utsendt faktureringer. Vedrørende internettkvalitet er det leit å se at du er misfornøyd og vi ønsker selvfølgelig å hjelpe med dette også. Ta gjerne kontakt med vår teknisk avdeling på telefon 38 99 01 00 eller chat via vår hjemmeside for å gjennomføre et grundig feilsøk. Det er da viktig at du er hjemme og har utstyret tilgjengelig slik at vi finner en permanent løsning på problematikken du opplever. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
Homenet anslår pris På dette oppdrag mellom Kr 3000 og Kr 5000 Men kan også bli høyere. Det må man si er ett rimelig usikkert estimat. Tør jo ikke bestille montør når jeg ikke vet om det koster kr 3000 eller Kr 10000 !!!. Går jo Uansett Mye mindre tid enn en ny innstalering Vil gjøre :(. Får sjekke ny installasjon fra konkurrent , om jeg finner en da. Litt håpløst Opplegg :(
Hei Morten, Ved feilretting ønsker vi først å utelukke så mange feilkilder som mulig. Dersom feilen har skjedd ved uhell på din ende eller oppdraget gjelder flytt av fiber eller hjemmesentral må du selv ta kostnaden. Ellers dekker vi selvfølgelig feilretting ved feil på linjen eller ved vårt utstyr. Pris blir påvirket av kostnader relatert til utkjøring og omfang av oppdrag. Dersom oppdraget tar lang tid, og utstyr må byttes ut vil kostnaden gå opp. Det er dermed vanskelig å gi et nøyaktig estimat i forkant ettersom hverken vi eller entrepenøren har oversikt over planløsningen i huset, og kan ikke si med sikkerhet hva som må gjøres før montør er på stedet. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
Veldig ustabilt nett til tider. Har hatt Altibox før og hadde aldri noen problemer med hastighet og stabilitet der. men bor et annet sted nå som har homenet. og det er så mye ustabilt nett. mister enten opp eller nedlastning med ca 90% i flere dager uten at det skjer noe. dette skjer altfor ofte. Savner dritt GET nå. men iforhold til homenet var det 100x bedre
Hei Dilshad, Jeg er dessverre ikke kjent med saken din, men anbefaler på det sterkeste å kontakte vår teknisk avdeling på telefon 38 99 01 00 eller chat via homenet.no. Våre teknikkere ønsker selvfølgelig å hjelpe og vil da feilsøke linjen for å finne årsaken til problemene du beskriver over. Vi ser frem til å finne en permanent løsning på ustabilitene. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
Homenet har flere ganger tilbudt meg veldig tregt internett og de tar godt betalt selv når de har gjort en feil. De har kommunisert med meg på en dårlig måte. Jeg håper de endrer kommunikasjonen sin på tekst slik at de ser på kundene sine som gode folk. Jeg håper de forbedrer maten de fikser problemer på og at de samarbeider bedre med Arvato Finance så ikke kunden må lide for deres dårlige samarbeid.
Hei, Dersom du mener det har blitt gjort feil fra vår side anbefaler vi å ta kontakt med oss direkte på mail til [email protected] slik at vi får gått gjennom saken din. Vi ser selvfølgelig på kundene våre som pålitelige og hyggelige folk, og behandler dem med respekten de fortjener. Det er leit å se at du har fått slik et dårlig inntrykk av oss, men håper våre kundebehandlere får muligheten til å imponere deg i fremtiden. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet