Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NextGenTel
3.2
2 195 verifiserte omtaler

NextGenTel omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
2 195 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#4
Utmerket
NextGenTel er rangert
#4 av 67 fiberleverandørerer
37%
Dårlig
37% anbefaler NextGenTel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 2 195 omtaler om NextGenTel

FILTRER OMTALER
463
334
227
193
978
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel
NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no

Dårlig mobildekning

Omtale av  Anita A

Internett på mobil ramler ut omtrent hver 3. min.Må koble til mobildata når jeg skal lese innlegg og lignende.

Svar fra NextGenTel
23.01.2024 09:59

Hei Anita, Takk for at du har valgt å bli kunde hos NextGenTel, og takk for tilbakemeldingen. Uten at jeg kan si med sikkerhet hva som er utfordringen i akkurat denne saken, så vil jeg nevne at det kan være flere årsaker til problemene du opplever. Jeg vil først anbefale deg å se igjennom noen av artiklene og veiledningene på hjelpesidene våre. De finner du her: https://hjelp.nextgentel.no/ Hvis du fortsatt skulle ha behov for hjelp er våre dyktige kundeservicekonsulenter klare for å snakke med deg. De når du på +47 987 07 979, alle hverdager. Ønsker deg en fortsatt strålende dag! Mvh Christian NextGenTel

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Dere konkurrerer godt med Telenor.

Omtale av  Sturla L

Jeg får inn TVsignalene umiddelbart, slipper å vente på nedlasting mm

Svar fra NextGenTel
21.01.2024 20:21

Hei Sturla! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Å vente på nedlasting vet vi er fryktelig kjedelig, så derfor er det desto mer gledelig å høre at opplevelsen står til forventningene når du har valgt oss som leverandør av bredbånd! Ønsker deg en fin kveld videre! Mvh Christian NextGenTel

Klage på innstalering.

Omtale av  Kåre T

Først, det virket seriøst, men da nettilgang og TV ble kuttet var det forferdelig. Jeg kunne ikke kommunisere på omvednen me annet eller mobiltelefon. Det komm ingen montør. Jeg mått da takontakt med Rissa Kr.lag i Åfjord for hjelp med omkopling til dette nett. Saken blir anmelt Åfjord lensm.ktr. og dere få høre fra dem. Varer sendt i retur på posten og jeg har hatt en utgift på det på kr. 354, så tilsndte varer er på vei til de aktuelle levrandører. Jeg anser dette som utilbørlig krenking av privatlivets fred og ro. Jeg er godt fornøyd med det brebåndet jeg nå har, og får hjelp hvis det trengs på under timen, hvis det haster. Kåre

Svar fra NextGenTel
23.01.2024 09:14

Hei Kåre, Uten at jeg kjenner detaljene i saken din så skjønner vi selvfølgelig at det er irriterende når ting ikke bare "funker". Godt å høre at du har funnet en tilfredsstillende løsning som du er fornøyd med. Ønsker deg en flott uke videre! Mvh Christian NextGenTel

Fungerer som forventet

Omtale av  Sigmund H

Enkel installasjon og brukervennlig. Ganske billig også.

Svar fra NextGenTel
12.01.2024 15:18

Hei Sigmund! Takk for at du legger igjen omtale her på Bytt.no, og for at du har blitt kunde hos oss 😊 Helt supert å se at du opplever installasjonen som enkel og brukervennlig. Og jeg er helt enig med deg i at det ikke er aller værst at abonnementet er ganske billig også 😊 Hos oss får du god kvalitet bare billigere enn hos de andre internettleverandørene. Takk igjen for at du har blitt kunde hos oss, og så må du bare ta kontakt om du ønsker rådgivning, eller noen problemer oppstår med nettet. Vi er klare til å hjelpe deg på telefon 987 07 979 alle hverdager. Ha en flott fredag! Martin NextGenTel

Dårlig kundeservice

Omtale av  Roger B

Fiberen er grei, men SVÆRT DÅRLIG tilgjengelighet på KUNDESERVICE

Svar fra NextGenTel
12.01.2024 15:16

Hei Roger! Takk for at du legger igjen en omtale her på Bytt.no 😊 Og ikke minst, takk for at du er kunde hos oss. Så er det samtidig ikke så kjekt å se at du er middels fornøyd med fiberen. Vi leverer på fiberkabler av høy kvalitet, så dersom du opplever noe galt er vi klare til å hjelpe deg alle hverdager. Det siste halvåret har vi hatt gradvis bedre ventetider hos kundeservice, og vi jobber knallhardt med å senke de - akkurat slik vi jobber med å presse prisene ned 😊 Denne måneden har snitt ventetid ligget på cirka 3 minutter. Jeg håper at du gir oss en sjangse til å hjelpe deg, enten ved at du ringer oss på telefon 987 07 979 eller bruker chatten på MinSide. Håper at vi hører fra deg slik at vi kan hjelpe deg med fiberen, og snu litt på inntrykket du har av vår kundeservice. Ha en nydelig fredag! Martin NextGentTel

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Endelig

Omtale av  John I. T

Med de ruter eg bestilte fikk eg endelig nett i hele huset med tele n prøvde eg men fikk ikke hjelp

Svar fra NextGenTel
12.01.2024 15:08

Hei John! Takk for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 😊 Og takk for at du har blitt kunde hos oss! Det er utrolig hyggelig å se at du har fått nett i hele huset nå etter å ha byttet over til oss. Det gjør meg glad, og det sikrer nok samtidig husfreden 😃 Dersom du vil ha hjelp fra oss er vi klare til å hjelpe deg på telefon 987 07 979 alle hverdager fram til kl. 18. Ha en superfin fredag! Martin NextGenTel

Anbefaler IKKE

Omtale av  Unni

Gråter mye over dette! Tør ikke trykke, finner ikke tilbake . Bruksanv. fins nesten ikke. Kan ikke få brukt annet enn de vanlige kanalene, ikke filmer etc, for da kommer jeg ikke tilbake. Er 82 år, kom men en normal fjernkontroll og bruksanv. Ønsker å forlate Riks-tv!!!!!!!

Svar fra NextGenTel
23.01.2024 10:02

Hei Unni, Dette var kjedelig lesning, og absolutt ikke sånn vi ønsker at våre kunder skal oppleve tjenestene vi leverer. Jeg tolker det sånn at det er TV-løsningen som skaper utfordringer for deg, og ikke selve bredbåndet. Jeg vil derfor anbefale deg å kontakte RiksTV direkte, og så er jeg helt sikker på at der kommer frem til en tilfredsstillende løsning for deg. Ønsker deg alt det beste, og en fortsatt fin uke ❤️ Mvh Christian NextGenTel

NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel mener

NextGenTel

Har tilegnet profilen
NextGenTel deltar på Bytt.no

NextGenTel har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NextGenTel besvarer omtaler

NextGenTel har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NextGenTel ønsker tilbakemeldinger

NextGenTel benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR