NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Stadig feil på nettet, mye galt. Når noe er galt med utstyr får man ikke kontakt med kundeservice, havner som nr 43 i kø. Får heller ikke fakturaer kun purring og inkassovarsel
Hei Svein, Vi jobber stadig for at kundene skal slippe å vente lenge i telefonkø for å komme gjennom til vår kundeservice. Vi ønsker selvfølgelig at du skal få hjelp med problemene du opplever på internett hjemme hos deg og ikke minst å få nøstet opp i hva som skjer med fakturaene vi skal sende deg. Jeg kan anbefale deg å kontakte oss via chat på MinSide (det kan du gjøre fra app eller pc). Der får du god hjelp uten å måtte vente så lenge på telefonen, eller du kan opprette en sak via app så tar vi kontakt med deg så fort vi kan 😊 Håper du opplever god hjelp i kontakt med en av våre medarbeidere! Mvh Jenny
enkelt å montere beskrivelsen bør være på Norsk. Boksen var liten og kunne derfor stripses på tv i stua.
Hei, Tor Takk for fin kommentar! Håper du fortsetter å være fornøyd med tjenesten vår fremover. Ønsker deg en riktig fin dag 😄 Mvh Jenny
Bra styring av ruter i app. Dårlig rekkevidde på ruter. Har vært en del utfall den siste tiden. Ble ikke kompensert for flere dager uten nett, og store problemer med å få nettet opp og gå som vanlig i ettertid.
Hei, Hvis du ikke har fått hjelp allerede så anbefaler jeg at du kontakter vår kundeservice via MinSide - da vil en av våre hyggelige medarbeidere hjelpe deg. Takker for din kommentar, håper vi kan hjelpe med en snarlig løsning på problemet 😊 Forresten hyggelig å høre at du er fornøyd med styring av ruter i appen! Mvh Jenny
Har benyttet NGT som leverandør i mange år på gammel kobberlinje med vekslende erfaringer. Men det var vel like mye kobberlinjene som NGT sin feil. Hittil så har fiberleveransen vært en god opplevelse, bra hastighet og grei leveranse. Kundeservicen har hittil fungert strålende. Anbefales.
Hei Hans O, Flott at fiberleveransen har vært en god opplevelse - og det må den jo fortsetter å være! Takk for hyggelig tilbakemelding om vår kundeservice, vi er glad du opplevde god hjelp i kontakt med oss. Ønsker deg en strålende uke 😊 Mvh Jenny
Bare å glemme denne leverandøren så fort som mulig
Hei Dag, Elendig WiFi er det jo ingen som vil ha, og vi hjelper deg gjerne hvis du fortsatt opplever samme problemet. Du kan ta kontakt med oss på MinSide og en dyktig medarbeider hjelper deg. Vi har også nyttige tips om wifi på våre hjelpesider. Ønsker deg en fin uke 😊 Mvh Jenny
Jeg fikk en tilgjengelig/hyggelig/behjelpelig telefonkontakt som jeg har benyttet et par ganger. Spennende med overgang fra Telenor med bytte av utstyr. men det gikk fint uten avbrudd. RiksTV fungerer, men det er som å gå tilbake til DOS. Elendig, med 2 fjernkontroller og lite oversiktlig. Kan bli grunn for å bytte tilbake til Telenor på et senere tidspunkt.
Hei Preben, Tusen takk for nyttig tilbakemelding! Glad for å høre at du opplvede god hjelp fra oss i overgangen fra Telenor til oss, det skal jo være enkelt og uten avbrudd 😊 Vi samarbeider med RiksTV på TV-fronten og de tilbyr en rekke utvalg av utstyr, det er jo forskjellig hva man foretrekker. Ta gjerne kontakt med RiksTV, så kan en av våre hyggelige medarbeidere der hjelpe å se om vi kan tilby utstyr som passer bedre hos deg! Kontaktinformasjon til RiksTV finner du her: https://www.rikstv.no/kontakt. Mvh Jenny
Ruter var ikke så enkelt da man må inn å gjøre småjusteringer. Ble lovet bedre nett, da wifi, nei har ikke noe bedre heller dårligere wifi nå enn tidligere.
Hei Joseph, Så kjedelig at WiFien ikke fungerer som den skal hjemme hos deg, skjønner at det kan være veldig irriterende. Hvis det er sånn at du fortsatt opplever samme problemer så har vi noen nyttige tips til hva du kan gjøre for å optimalisere WiFi her: https://hjelp.nextgentel.no/wifi/. Ellers så er du hjertelig velkommen til å kontakte vår kundeservice via MinSide, da vil en av våre dyktige medarbeidere hjelpe deg. Mvh Jenny