NextGenTel opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ventet 45 min.i telefonkø,og problemet ble ikke løst.De skulle ringe dagen etter,men hørte ingen ting.
Hei Erik! Takk for at du gir oss tilbakemelding her på Bytt.no 😊 Sånn som du beskriver skal det ikke være. Det er ikke noe kjekt å vente i kø uten at problemet blir løst. Send oss gjerne en melding via MinSide, eller Facebook-siden vår så skal vi få sjekket opp i hva som har skjedd her. Og selvfølgelig løse problemet du opplever! Hilsen Martin, NextGenTel
Det eksisterer ikke wifi. Hverken tlf, eller pc-er finner nettet. For å bruke pc så må jeg ta ledningen fra fiber, som egentlig skal til tv, inn i pc. Og komme gjennom på kunde"service" kan man bare drømme om. Enten må man vente i flere timer, eller så går åpningstida ut så mens man venter, etter å ha ventet i lange tider, kommer det bare beskjed om at "beklager, vi stenger nå, prøv igjen i morgen" eller no slikt. Helt forferdelig. Angrefristen er heldigvis 14dager fra jeg fikk utstyret.
Hei Roger! Takk for at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding her på Bytt.no. Utrolig kjedelig å høre at du opplever WiFi-utstyret på den måten, og at du har ventet lenge på å få kontakt med kundeservice. I sommer har vi hatt lengre ventetid både på grunn av ferieavvikling og sykdom, og det er vi veldig lei oss for. Nå skal det være veldig kort ventetid hos kundeservice på telefon, men vi er også tilgjengelig via Facebook-siden vår på direktemelding der om du heller vil skrive med oss. Ta gjerne kontakt med oss slik at vi kan hjelpe med å finne en løsning på WiFi-problemet! 😊 Hilsen Martin, NextGenTel
Fikk veldig mange kanaler som jeg ikke er intrisert i, og mista noen sportskanaler som jeg hadde før og brukte. Selgeren deres fortalte meg at jeg skulle få et ennå bedre utvalg av disse.
Hei Jens! Takk for at du tar deg tid til å dele dine tilbakemeldinger med oss 😊 Veldig kjedelig å høre at du har mistet noen sportskanaler etter byttet over til RiksTV. Jeg kjenner ikke direkte til hvilken TV-pakke du har nå, eller hvilken du hadde hos forrige leverandør, men ta gjerne kontakt med oss eller RiksTV så skal vi hjelpe deg med å få oversikt over hvor du finner kanalene du ønsker. Du kan nå oss på 987 07 979 eller RiksTV på 210 10 210. Hilsen Martin, NextGenTel
Bestilte 300/300 fiber bredbånd. Ble installert den dagen de sa og hastighets prøver vis de leverer det de lover på wifi Kan anbefales
Hei Per! Takk for at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding her på Bytt.no! Veldig kjekt å høre at du opplever hastigheten som god på Fiber 300, og at WiFi-utstyret fungerer godt 😊 Dersom det er noe du lurer på, eller trenger hjelp til, er vi tilgjengelig på 987 07 979 eller på MinSide. Hilsen Martin, NextGenTel
Jeg hadde problemer med oppsettet første gang og fikk kontakt i chatten men fikk ikke løst problemet med det. Fikk satt opp nettet enkelt og greit me det ramler ut. Vart til slutt oppringt av en hyggelig mann som fikk ordnet at eg kom på nett men det måtte sendes ny boks. Han skulle følge med på forsendelsen og ringe meg når jeg mottok det. Det skjedde ikke og jeg fikk igjen problemer med oppsettet som jeg fulgte til punkt og prikke. Fikk kontakt med kundeservice på chat men ingen kunne ringe meg. Det er veldig tungvindt å chatte via mobildata fordi wifi ikke fungerer så må man sette på wifi for å sette opp. Telefonen hadde veeeldig lang ventetid så det var helt håpløst. Han på chat fikk til slutt fjernordna noe med boksen og etter 2 timer innsats var nettet oppe. Pluss de 2 timene det tok ved første boks. Fins ikke mye som er mer tungvindt og irriterende enn dette. Så mitt første inntrykk av å være kunde er svært dårlig. Det eneste som gjør at jeg ikke sier opp og byttet til noe annet med en gang er at jeg ikke orker å sette opp noe nytt med det første.
Hei Randi! Takk for at du deler opplevelsen din med oss her på Bytt.no! Jeg må beklage at du har blitt lovet å bli oppringt når du fikk utstyret, uten at det skjedde. Det er ikke godt nok, og jeg tar tilbakemeldingen videre til kundesenteret vårt. Når vi avtaler å ringe deg skal du selvfølgelig bli ringt! I sommer har vi hatt lengre ventetid enn normalt på grunn av både ferieavvikling og sykdom. Det er vi lei oss for, og vi jobber konkret med å forbedre oss på dette, slik at vi kan hjelpe alle raskt! Jeg håper at WiFi-utstyret fungerer godt nå! Dersom det er noe vi kan hjelpe deg med er vi tilgjengelig på 987 07 979, via MinSide, eller på Facebook-siden vår for å hjelpe deg 😊 Hilsen Martin, NextGenTel
Mulig det er jeg som ikke har greie på dette. Vi fikk tilsendt 2 forsterkere og ingen ruter. Ringte å prata med dere, så skulle dere sende. Gikk å venta i flere dager før jeg tok kontakt. Da hadde dere glemt å sende. Har fått den nå, men har ikke klart å sette opp. Får bare feil passord. Nå har jeg fått mld fra Telenor om at jeg har brukt mine gb på mobilen. (Har delt internett for se tv. ) Fakturaen fra dere har kommer da… Angrer på hele byttinga. Ikke så smidig som dere skal ha det til..
Hei Nina! Takk for at du tar deg tid til å dele din opplevelse med oss her via Bytt.no! Nå kjenner jeg ikke helt til hva du mener med forsterkere, men det er selvfølgelig viktig at WiFi-utstyret fungerer. Derfor har vi TP-Links Deco-system med én eller flere WiFi-bokser som fungerer sømløst, og skal være enkelt å sette opp med Deco-appen. At det tok tid før du fikk nytt utstyr er ikke godt nok av oss, og der må jeg bare legge meg paddeflat på vegne av alle her hos oss. Helt generelt så kommer fakturaen fra oss etter at vi har fått en ferdigmelding på at internettlinjen skal være oppe og gå. Vi skal selvfølgelig hjelpe deg med å koble til det nye WiFi-utstyret! Jeg vil veldig gjerne at du tar kontakt med oss på 98707979, MinSide eller via Facebook slik at vi kan få hjulpet deg med å koble på WiFi 🤗 Ha en flott tirsdag, og takk for at du velger prispresseren på internett! Hilsen Martin, NextGenTel
Mange kanaler og enkelt utstyr å montere og tar nesten ingen plass.
Hei Yngvar! Takk for at du gir oss din tilbakemelding 😊 Jeg får en skikkelig godfølelse når jeg leser at du er fornøyd med enkel montering av utstyr! Hver dag jobber vi med å gjøre internett enkelt for deg, og alle våre kunder, så jeg setter stor pris på at du opplever det som enkelt å komme i gang. Siden du nevner kanaler vil jeg anta at du har RiksTV via internett fra oss, så da må jeg selvfølgelig dele litt av rosen med vår gode samarbeidspartner også. Ikke nøl med å ta kontakt med oss dersom du har noen spørsmål, eller trenger hjelp, til internettabonnementet ditt. Ha en nydelig tirsdag! 🤩 Hilsen Martin, NextGenTel