NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Super support i dag! Klare og gode svar. Det er noen mangler i forhold til Telenor, men veies opp mot pris og support!
Gjennom de siste tre årene har jeg opplevd lite feil ved bredbåndet fra NextGenTel. Kundeservicen er hyggelig og responderer raskt. Ikke minst er de samstemte i motsetning til andre leverandører jeg har vært borti.
Ingen greier å gi klart uttrykk for hvor dårlig nett jeg kommer til å få, ei heller NextGenTel
Ingen info om at angreretten forsvinner også skal dere f#%n ta meg ha 2500 kroner for at jeg ikke vil bruke dere likevel? Dere er sinnsyke 🤬
Hei Isabellt. Informasjon om angrerett fremgår ved bestilling. Jeg har forståelse for at det er en kjedelig situasjon dersom du f.eks. etter bestillingstidspunkt ble gjort oppmerksom på at du ikke trengte nett fra oss. Ved bestilling løper det kostnader allerede fra start. Vi reserverer linjen, port i sentral, bestiller montør og flere andre mulige kostnader. De fleste kostnadene får ikke vi refundert dersom bestillingen kanselleres og vi fakturerer de derfor i form av et avbestillingsgebyr. Hilsen Samuel i NextGenTel
Hadde nextgentel, men det er lenge siden. Husker jeg var rimelig fornøyd.
Ok service så langt. Aventer nærmere beskjed. Tror problemene lar seg ordne.
Bredbåndet har alltid hvert oppe og fungert som det skulle og helt topp hjelp når noe har gått galt. Aldrig noe problem med nytt modem hvis dette ikke har funket og når vi først kommer frem på kundeservice får jeg all hjelp som kan forventes. Det eneste negative er laaang ventetid på telefon, noe som er blitt bedre i senere tid.