NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Opplevde oppkoplingen av fiber og installasjonen av tilsendt ruter som helt grei. Kom på nett ganske raskt etter installasjon.
Hei Svein, Takk for din omtale og for at du velger internett fra NextGenTel 💚 Så flott at du opplevde oppkoblingen som enkel og grei. Vi skal jobbe på fremover for å gjøre opplevelsen din minst like god som du har hatt nå i starten 😊 Ha en nydelig helg! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Relativt enkelt bytte, bra web og app. Ønskelig med litt bedre oppfølging/forklaringer på chatten.
Hei Egil, Tusen takk for din omtale og at du velger internett fra NextGenTel 😊 Vi setter stor pris på å få høre din opplevelse som kunde hos oss. Kjekt å se at byttet har vært raskt og enkelt, akkurat som vi jobber for at det skal være. Jeg ville satt stor pris om du har et par minutter til å sende meg en e-post til [email protected], med flere detaljer rundt hvordan du opplevde chatsamtalen med oss. Sånn at vi vet akkurat hva vi skal forbedre oss på 💚 Ønsker deg en strålende helg! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Raskt nett. Router fra nextgentel virket ikke og måtte byttes.
Hei Helge, Tusen takk for din omtale og for at du velger internett fra NextGenTel 😊 Kjekt å lese at du får raskt nett fra oss. Vi setter pris på tilbakemelding om kvalitetssjekking av utstyr! Det er absolutt noe vi tar tilbakemelding på, og så skal vi følge enda bedre opp at det ikke skjer i fremtiden. Vi i NextGenTel ønsker deg en fin helg 💚 Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Dialog/bestilling, kansellering av eksisterende abb, løpende informasjon, omkobling og bestilt produkt har vært veldig tilfredsstillende og jeg er fornøyd så langt 👍
Hei Thomas, Takk for din omtale, og for at du velger internett fra NextGenTel 💚 Veldig kjekt å lese at du er fornøyd med starten som kunde hos oss. Når det er enkelt for deg er vi fornøyd 😊 Husk at du kan styre abonnementet ditt, og chatte med kundeservice, i MinSide-appen vår. Den finner du i App Store og Google Play. Ønsker deg en strålende helg! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Overgangen gikk helt greit og alt er så langt som før.
Hei Leikny, Tusen takk for din omtale og for at du velger internett fra NextGenTel 💚 Kjekt å se at overgangen har gått fint og at internett fungerer like godt som før, hos NextGenTel skal du få like god kvalitet til en lavere pris. Så skal vi jobbe på for å gjøre det like enkelt for deg å være kunde hos oss fremover 😄 Ønsker deg en strålende helg! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Dårlig nett. Nettet faller bort ganske ofte. Det er lite eller ingen hjelp å få fra kundeservice
Hei Joey, Tusen takk for din omtale, vi i NextGenTel setter stor pris på å få høre om din opplevelse som kunde hos oss 💚 Dårlig og ustabilt internett er ikke noe særlig. Det må vi finne en god løsning på! Jeg håper du tar kontakt med oss, sånn at vi kan se nærmere på hvorfor nettet er ustabilt hos deg. Du når oss på telefon 98707979, hvor vi står klare for å hjelpe 😊 Jeg håper du finner tid til å kontakte oss. Ha en fin helg! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Jeg mistet nettforbindelsen for flere uker siden. Etter en stund fikk jeg den tilbake, men bare 12 timer i døgnet. Jeg bestilte så 5G, men ingenting skjedde. Leverandøren, Inselo, hadde ikke fått noen bestilling. Jeg fikk utstyret etter to uker. Jeg sa opp avtalen innenfor angrefristen og fikk en faktura på 4000 kr. I februar 2022 ga jeg beskjed om at jeg gikk over til privat ruter. Jeg betaler fortsatt leie ƒor ruter fra NGT. Det er mye mer, men det blir mye å skrive om.
Hei, Unni Tusen takk for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no Her ser det ut som det er mye som er gått galt, det er rett og slett ikke godt nok.. Jeg håper du har fått snakket med oss til nå og at alt er rettet. Har du fortsatt ikke fått løst problemene, håper jeg at du kan sende meg en e-post til [email protected] så skal jeg hjelpe så godt jeg kan med saken. Ønsker deg en fin helg! Best hilsen Jenny, NextGenTel