NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg bestilte NextGenTel for 2-3 måneder siden, pga dårlig styrke på nettet som jeg hadde da fra Telenor. Jeg byttet og da jeg fikk spørsmål om jeg ville ha regningen på mail eller papir, sa jeg ifra om at jeg sjeldent eller aldri var på mail så da må jeg ha det på papir. Det var ikke noe problem så det skulle jeg få. Etter den så talen hørte jeg ikke noen ting mer fra dem og jeg fikk heller ikke noe regning. Plutselig idag, så merker jeg at jeg har ikke noe internett. Ringer da inn til NextGenTel og spør, da får jeg greie på at jeg har utestående over 2000kr og at de har hele tiden sendt det på mail! Noe jeg har reservert meg mot siden jeg aldri bruker det.. men ble det slik? Neida! Og når jeg prøver å si til han på kundeservice nå, at det er et problem at de går utifra sånt, og at det går utover MEG når jeg ikke får betalt slik jeg vil og skal, så bare blir han helt stille... når jeg da sier hallo? Svarer han plutselig at han bare jobbet litt mens jeg prater.. det er ikke bra nok for meg at han bare sier "Beklager, da har det skjedd en feil". Den feilen har ikke jeg gjort! Hva med å kompansere for den feilen begått av deres egne ansatte? Hvorfor skal jeg betale MER fordi DE svikter å ikke klarer å levere slik de skal? Dårlig standard de har der i forhold til Telenor iallefall. Jeg klarer ikke forholde meg til dårlige kundebehandlere heller. Så fra meg får de 1 stjerne.
Hei Gro. Først og fremst beklager jeg at du ikke fikk dine faktura tilsendt slik som ønkset. Som du ble informert om da du bestilte skulle ikke dette vært et problem så her kan det ha oppstått en menneskelig svikt. Betalingsvarsel og eventuelle purringer på utestående sendes derimot både per SMS og per brev. Vi har ingen ønske om å purre våre kunder unødvendig. Jeg kan ikke søke opp kundeforholdet basert på informasjonen i anmeldelsen her, men jeg er trygg på at det nå er rettet opp i og ta gjerne kontakt igjen om det skulle være noe mer. Jeg håper du er fornøyd med tjenesten ellers og vi klarer å gi deg et positivt inntrykk av oss i tiden fremover. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Fikk uventet god hjelp med en bredbåndsforbindelse som plutselig var død
Hei Sigurd. Vi har jobbet mye med å bedre ryktet vårt og det er kjekt å lese at du har merket forskjellen. Vi skal fortsette å sette kunden først og med bedre oss ytterligere. Ønsker deg en flott sommer. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Jeg bestilte nett fra Nextgentel for over to uker siden. For noen dager siden kontaktet jeg dem for å spørre om hvor det blir av, fikk da etter TO TIMER greie på at de ikke har sendt bestillingen til montørselskapet, slik at angrefristen skulle løpe ut. Kundeservice har vært et mareritt. Styr unna.
Jeg har vert fornøyd med hastighet og stabilitet hele tiden. Jeg har også fått bra respons fra kundeservice når jeg har hatt behov for å endre noe eller hatt spørsmål om noe.
Hei Øyvind. Kjekt å høre at du er fornøyd med tjenesten! Det er bare å ta kontakt om du lurer på noe. Du kan også få oversikt og administrere abonnementet ditt i NextGenTel-appen. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Hyggelige medarbeidere i kundeservice. Litt vanskelig å komme frem noen ganger, men stort sett bra.
Hei Ingar. Kjekt å høre at du syns mine kollegaer er hyggelig, det syns jeg og! Om du har vært kunde hos oss i mange år så har du nok opplevd varierende responstid på kundeservice, men vi har det siste året bedret oss stort og vi fortsetter arbeidet med å bli enda bedre. Ønsker deg en flott sommer: Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Jeg streamer TV og det er aldri noe tull. Tommel opp. Vil også nevne god kundeservice.
Hei Marianne. Supert å høre at du er fornøyd! Håper vi kan streame favorittseriene dine i mange år fremover. God sommer! 👍 Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Denne omtalen gjelder kun leveransen av fiberbredbånd, som i skrivende stund jeg fortsatt venter på. Det er nå tre uker siden jeg bestilte fiberbredbånd fra NextGenTel til vårt nye hus. Siden bestilling har jeg ikke hørt noe fra selskapet, annet enn at de ønsker meg velkommen som kunde og de skal sende utstyr så raskt som mulig. Frem til i dag; hvor jeg mottar en relativt overraskende e-post hvor de avslutter mitt kundeforhold. Hvilket kundeforhold tenker jeg da, jeg har jo fortsatt ikke mottatt noe fra de... Nå vel, jeg ringer deres kundeservice hvor jeg naturligvis må stå 17 min i kø før jeg får svar. Personen som svarer er vennlig, men kan ikke helt forklare hva som har skjedd. Må stå på vent i 3-4 minutter mens han undersøker saken. Når han så kommer tilbake til meg får jeg beskjed om at de må legge inn bestillingen helt på nytt. Jaja, ok, da får de gjøre det. Jeg spør så hvor lang tid vil det ta før jeg kan forvente å være på nett, og får til svar: 2-5 uker, avhengig av hvor lang tid det tar å sende utstyr og når en montør kan komme til oss. Så nå venter vi da... Hvor lenge vil vel bare tiden vise. Utrolig skuffende er det hvertfall!!
Hei Torbjørn. Her høres det dessverre ut som at det ble gjort en feil ved din første bestilling og jeg kan ikke annet enn å beklage dette. Vi har fokus på at leveranseprosessen skal gå sømløst og fint, men her har dessverre ikke dette vært tilfellet - og det taper begge parter på. Jeg håper og tror at du blir fornøyd med tjenesten når den først er levert. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel