Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NextGenTel
3.2
2 195 verifiserte omtaler

NextGenTel omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
2 195 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#4
Utmerket
NextGenTel er rangert
#4 av 67 fiberleverandørerer
37%
Dårlig
37% anbefaler NextGenTel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 2 195 omtaler om NextGenTel

FILTRER OMTALER
463
334
227
193
978
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel
NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no

Fornøyd

Omtale av  Paul

Virker bra her hos oss enn så lenge. Fornøyd første uka

Svar fra NextGenTel
14.06.2024 08:51

Hei Paul, Tusen takk for at du deler din hyggelige tilbakemelding med oss her på Bytt.no. Kjekt å se at du er fornøyd! Hos oss får du internett med akkurat samme kvalitet til en billigere pris 🎉 Har du noen spørsmål til abonnementet hos oss, er det bare å ta kontakt! Ønsker deg en god helg 😊 Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Oppgradering ble i praksis nedgradering.

Omtale av  Lasse

"Oppgraderte" fra god gammel kobberlinje (telefonlinje) til Fiber 30 for å få raskere nett, og fordi den andre linjen fases ut. Siden har nettet vært tregere enn noen gang og ustabilt. Selv med meg som eneste bruker hakker youtube, og å lese en avis er til tider på linje med gamle modem. Hastigheten går opp og ned hele tiden, men aldri nær det jeg skulle ha. Jevnt over ligger den under 10 MBit/s ned. Opp går riktignok raskt. Det skal de ha.

Svar fra NextGenTel
14.06.2024 09:03

Hei Lasse, Tusen takk for at du deler din tilbakemelding med oss! Så kjipt at du har hatt en dårlig opplevelse med oppgradering til fiber! Det er jo ikke sånn det skal være, og dette er ikke opplevelsen vi ønsker at kundene våre skal ha. Dette er jo en feil vi vil se nærmere på, siden jeg ikke har detaljer om abonnementet ditt eller hvilket utstyr du bruker ut fra denne omtalen, så anbefaler jeg at du tar kontakt med oss så vi får hjulpet med dette. Jeg håper du finner tid til å ta kontakt med oss snart, du når oss på telefon 98707979, så finner vi forhåpentligvis raskt en løsning på dette problemet! Ønsker deg en god helg 😊 Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel

Person lig kontakt kunne vært ønskelig. En selger gikk jo fra dør til dør. En servicemann kunne gjor

Omtale av  Eivind M

Vanskelig å kople ti. Dere burde heller tatt personlig kontakt for å tilby hjelp. Vi er på nett nå men vet ennå ikke om vi har gjort det helt riktig.

Svar fra NextGenTel
14.06.2024 08:44

Hei Eivind, Først vil vi takke så mye for at du er blitt kunde i NextGenTel! Vi setter pris på at du deler din opplevelse med oss 😊 Så kjedelig at det har vært en vanskelig oppstart der det ikke har vært lett å få internett til å fungere. Det er jo ikke sånn vi vil ha det! Vi er her for å hjelpe og har selvfølgelig lyst til å få prate med deg å sjekke at alt er koplet til riktig. Jeg finner ikke noen kontaktinformasjon til deg ut fra denne omtalen, men jeg håper du ringer oss på 98707979, så skal vi hjelpe med dette. Håper det løser seg snart og at du blir fornøyd med internettet vi leverer fremover. Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel

Raskt og smertefritt

Omtale av  Simen

Rask og smertefri overgang gra en annen leverandør

Svar fra NextGenTel
14.06.2024 08:40

Hei Simen, Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel! Vi setter stor pris på at du deler din tilbakemelding med oss 🤩 Veldig kjekt å se at du er fornøyd og at byttet til oss gikk smertefritt og enkelt. Ønsker deg en strålende dag! Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel

Stort sett grei funksjon

Omtale av  Bård L. W

Funker stort sett greit. Bortfall av lyd noen ganger. Må resette og da går det greit.

Svar fra NextGenTel
14.06.2024 08:37

Hei Bård, Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel og deler din tilbakemelding med oss 😊 Vi er glade for å høre at du stort sett er fornøyd med funksjonen til tjenesten vår. Jeg skjønner det kan være irriterende når lyden forsvinner! Jeg kan ikke se ut fra denne kommentaren hvilket TV-utstyr du bruker, det blir derfor vanskelig å si noe om feilen du opplever. Men jeg anbefaler å ta kontakt med vår samarbeidspartner RiksTV, så vi får sett på og rettet opp i den feilen! Du kan finne hjelp til mye på nettsiden deres, ellers så får du god hjelp på telefon 21010210 🙌 Ønsker deg en fin dag! Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Skuffet, så langt. Meget mer stabilt hos tidligere leverandør, Telenor.

Omtale av  Helge B

Faller stadig ut og er lite stabilt. Ma stadig slå wifi av og på for å nettet til å virke.

Svar fra NextGenTel
13.06.2024 14:09

Hei Helge, Tusen takk for din tilbakemelding! Så kjipt at forbindelsen er så ustabil hos deg, da skjønner jeg godt at du ikke er fornøyd 😰 Dette vil vi selvfølgelig prøve å få gjort noe med, så jeg håper du finner tid til å ta kontakt med oss så vi kan hjelpe med problemet. Vi står klare til å hjelpe på chat via MinSide eller telefon 98707979! Håper vi får løst problemet med internett hos deg fort. Ønsker deg en fin torsdag 😊 Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel

Mangler noe

Omtale av  Anna

Nettopp blitt kunde så erfaring er ikke så mye med NextGenTel. Bla har ikke fått HBO som pga tekniske problemer og Tv 2 play er ikke så fullt tilgjengelig som hos T-WE som jeg ble informert skulle bare likt når jeg ble kunde hos NextGenTel

Svar fra NextGenTel
13.06.2024 14:05

Hei Anna, Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel og gir oss din tilbakemelding 🎉 Så kjedelig at du har hatt problemer med oppstarten av TV-abonnement, jeg skjønner at det kan skape irritasjon. Jeg er ikke kjent med feilen du beskriver, og får ikke sett flere detaljer enn det du oppgir her i omtalen. Hos oss er TV 2 Play Basis inkludert i TV-pakken, gi oss en tilbakemelding hvis du opplever at den er lite tilgjengelig, vi tar gjerne imot tips til hvordan vi kan gjøre ting enda bedre 🙌 Har du flere spørsmål til ditt abonnement hos oss, står vi klare til å hjelpe på chat via MinSide og på telefon 98707979. Ønsker deg en fin dag! Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel

NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel mener

NextGenTel

Har tilegnet profilen
NextGenTel deltar på Bytt.no

NextGenTel har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NextGenTel besvarer omtaler

NextGenTel har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NextGenTel ønsker tilbakemeldinger

NextGenTel benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR