NextGenTel opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
"Oppgraderte" fra god gammel kobberlinje (telefonlinje) til Fiber 30 for å få raskere nett, og fordi den andre linjen fases ut. Siden har nettet vært tregere enn noen gang og ustabilt. Selv med meg som eneste bruker hakker youtube, og å lese en avis er til tider på linje med gamle modem. Hastigheten går opp og ned hele tiden, men aldri nær det jeg skulle ha. Jevnt over ligger den under 10 MBit/s ned. Opp går riktignok raskt. Det skal de ha.
Hei Lasse, Tusen takk for at du deler din tilbakemelding med oss! Så kjipt at du har hatt en dårlig opplevelse med oppgradering til fiber! Det er jo ikke sånn det skal være, og dette er ikke opplevelsen vi ønsker at kundene våre skal ha. Dette er jo en feil vi vil se nærmere på, siden jeg ikke har detaljer om abonnementet ditt eller hvilket utstyr du bruker ut fra denne omtalen, så anbefaler jeg at du tar kontakt med oss så vi får hjulpet med dette. Jeg håper du finner tid til å ta kontakt med oss snart, du når oss på telefon 98707979, så finner vi forhåpentligvis raskt en løsning på dette problemet! Ønsker deg en god helg 😊 Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel
Vanskelig å kople ti. Dere burde heller tatt personlig kontakt for å tilby hjelp. Vi er på nett nå men vet ennå ikke om vi har gjort det helt riktig.
Hei Eivind, Først vil vi takke så mye for at du er blitt kunde i NextGenTel! Vi setter pris på at du deler din opplevelse med oss 😊 Så kjedelig at det har vært en vanskelig oppstart der det ikke har vært lett å få internett til å fungere. Det er jo ikke sånn vi vil ha det! Vi er her for å hjelpe og har selvfølgelig lyst til å få prate med deg å sjekke at alt er koplet til riktig. Jeg finner ikke noen kontaktinformasjon til deg ut fra denne omtalen, men jeg håper du ringer oss på 98707979, så skal vi hjelpe med dette. Håper det løser seg snart og at du blir fornøyd med internettet vi leverer fremover. Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel
Rask og smertefri overgang gra en annen leverandør
Hei Simen, Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel! Vi setter stor pris på at du deler din tilbakemelding med oss 🤩 Veldig kjekt å se at du er fornøyd og at byttet til oss gikk smertefritt og enkelt. Ønsker deg en strålende dag! Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel
Funker stort sett greit. Bortfall av lyd noen ganger. Må resette og da går det greit.
Hei Bård, Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel og deler din tilbakemelding med oss 😊 Vi er glade for å høre at du stort sett er fornøyd med funksjonen til tjenesten vår. Jeg skjønner det kan være irriterende når lyden forsvinner! Jeg kan ikke se ut fra denne kommentaren hvilket TV-utstyr du bruker, det blir derfor vanskelig å si noe om feilen du opplever. Men jeg anbefaler å ta kontakt med vår samarbeidspartner RiksTV, så vi får sett på og rettet opp i den feilen! Du kan finne hjelp til mye på nettsiden deres, ellers så får du god hjelp på telefon 21010210 🙌 Ønsker deg en fin dag! Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel
Faller stadig ut og er lite stabilt. Ma stadig slå wifi av og på for å nettet til å virke.
Hei Helge, Tusen takk for din tilbakemelding! Så kjipt at forbindelsen er så ustabil hos deg, da skjønner jeg godt at du ikke er fornøyd 😰 Dette vil vi selvfølgelig prøve å få gjort noe med, så jeg håper du finner tid til å ta kontakt med oss så vi kan hjelpe med problemet. Vi står klare til å hjelpe på chat via MinSide eller telefon 98707979! Håper vi får løst problemet med internett hos deg fort. Ønsker deg en fin torsdag 😊 Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel
Nettopp blitt kunde så erfaring er ikke så mye med NextGenTel. Bla har ikke fått HBO som pga tekniske problemer og Tv 2 play er ikke så fullt tilgjengelig som hos T-WE som jeg ble informert skulle bare likt når jeg ble kunde hos NextGenTel
Hei Anna, Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel og gir oss din tilbakemelding 🎉 Så kjedelig at du har hatt problemer med oppstarten av TV-abonnement, jeg skjønner at det kan skape irritasjon. Jeg er ikke kjent med feilen du beskriver, og får ikke sett flere detaljer enn det du oppgir her i omtalen. Hos oss er TV 2 Play Basis inkludert i TV-pakken, gi oss en tilbakemelding hvis du opplever at den er lite tilgjengelig, vi tar gjerne imot tips til hvordan vi kan gjøre ting enda bedre 🙌 Har du flere spørsmål til ditt abonnement hos oss, står vi klare til å hjelpe på chat via MinSide og på telefon 98707979. Ønsker deg en fin dag! Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel
Installasjon og app for ruter funker fint, men føler en liten nedgradering på internettet. Tidligere (med Telenor) var signalet like bra i hele leiligheten, nå føler vi det er vesentlig svakere på soverommene som ligger lengst vekke fra ruteren…
Hei Marius, Tusen takk for at du valgte å bli kunde hos oss og for at du deler din tilbakemelding! Så kjedelig å se at du opplever en nedgradering på nettet etter du byttet til oss. Vi leverer jo på akkurat samme linje som du har hatt før, hos oss skal du få akkurat samme kvalitet, bare billigere. Vi vil gjerne få sett på hva som kan være grunnen til at det er for lav rekkevidde på ruteren til å nå i alle krinkler og kroker i leiligheten din. Så kan vi komme med en anbefaling for å få det til å fungere bedre enn i dag 😊 Jeg håper du tar kontakt med oss om dette, vi står klare til å hjelpe både på chat via MinSide og på telefon 98707979. Ønsker deg en fin torsdag! Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel