Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NextGenTel
3.2
2 195 verifiserte omtaler

NextGenTel omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
2 195 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#4
Utmerket
NextGenTel er rangert
#4 av 67 fiberleverandørerer
37%
Dårlig
37% anbefaler NextGenTel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 2 195 omtaler om NextGenTel

FILTRER OMTALER
463
334
227
193
978
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel
NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no

Stort sett grei funksjon

Omtale av  Bård L. W

Funker stort sett greit. Bortfall av lyd noen ganger. Må resette og da går det greit.

Svar fra NextGenTel
14.06.2024 08:37

Hei Bård, Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel og deler din tilbakemelding med oss 😊 Vi er glade for å høre at du stort sett er fornøyd med funksjonen til tjenesten vår. Jeg skjønner det kan være irriterende når lyden forsvinner! Jeg kan ikke se ut fra denne kommentaren hvilket TV-utstyr du bruker, det blir derfor vanskelig å si noe om feilen du opplever. Men jeg anbefaler å ta kontakt med vår samarbeidspartner RiksTV, så vi får sett på og rettet opp i den feilen! Du kan finne hjelp til mye på nettsiden deres, ellers så får du god hjelp på telefon 21010210 🙌 Ønsker deg en fin dag! Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Skuffet, så langt. Meget mer stabilt hos tidligere leverandør, Telenor.

Omtale av  Helge B

Faller stadig ut og er lite stabilt. Ma stadig slå wifi av og på for å nettet til å virke.

Svar fra NextGenTel
13.06.2024 14:09

Hei Helge, Tusen takk for din tilbakemelding! Så kjipt at forbindelsen er så ustabil hos deg, da skjønner jeg godt at du ikke er fornøyd 😰 Dette vil vi selvfølgelig prøve å få gjort noe med, så jeg håper du finner tid til å ta kontakt med oss så vi kan hjelpe med problemet. Vi står klare til å hjelpe på chat via MinSide eller telefon 98707979! Håper vi får løst problemet med internett hos deg fort. Ønsker deg en fin torsdag 😊 Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel

Mangler noe

Omtale av  Anna

Nettopp blitt kunde så erfaring er ikke så mye med NextGenTel. Bla har ikke fått HBO som pga tekniske problemer og Tv 2 play er ikke så fullt tilgjengelig som hos T-WE som jeg ble informert skulle bare likt når jeg ble kunde hos NextGenTel

Svar fra NextGenTel
13.06.2024 14:05

Hei Anna, Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel og gir oss din tilbakemelding 🎉 Så kjedelig at du har hatt problemer med oppstarten av TV-abonnement, jeg skjønner at det kan skape irritasjon. Jeg er ikke kjent med feilen du beskriver, og får ikke sett flere detaljer enn det du oppgir her i omtalen. Hos oss er TV 2 Play Basis inkludert i TV-pakken, gi oss en tilbakemelding hvis du opplever at den er lite tilgjengelig, vi tar gjerne imot tips til hvordan vi kan gjøre ting enda bedre 🙌 Har du flere spørsmål til ditt abonnement hos oss, står vi klare til å hjelpe på chat via MinSide og på telefon 98707979. Ønsker deg en fin dag! Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel

Nedgradering fra Telenor, noe billigere

Omtale av  Marius T. R

Installasjon og app for ruter funker fint, men føler en liten nedgradering på internettet. Tidligere (med Telenor) var signalet like bra i hele leiligheten, nå føler vi det er vesentlig svakere på soverommene som ligger lengst vekke fra ruteren…

Svar fra NextGenTel
13.06.2024 13:53

Hei Marius, Tusen takk for at du valgte å bli kunde hos oss og for at du deler din tilbakemelding! Så kjedelig å se at du opplever en nedgradering på nettet etter du byttet til oss. Vi leverer jo på akkurat samme linje som du har hatt før, hos oss skal du få akkurat samme kvalitet, bare billigere. Vi vil gjerne få sett på hva som kan være grunnen til at det er for lav rekkevidde på ruteren til å nå i alle krinkler og kroker i leiligheten din. Så kan vi komme med en anbefaling for å få det til å fungere bedre enn i dag 😊 Jeg håper du tar kontakt med oss om dette, vi står klare til å hjelpe både på chat via MinSide og på telefon 98707979. Ønsker deg en fin torsdag! Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel

Fiber

Omtale av  Knut

Pris erflott. Kvalitet er god Har bare hatt det i 7 dager

Svar fra NextGenTel
13.06.2024 13:49

Hei Knut, Tusen takk for din tilbakemelding! Veldig gøy å se at du er fornøyd med pris og kvalitet, hos oss får du jo akkurat samme kvalitet som før, men til en billigere pris 🎉 Håper du fortsetter å være fornøyd med internett fra oss fremover, ikke nøl med å ta kontakt hvis du har spørsmål om ditt abonnement! Ønsker deg en strålende dag 🌞 Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Alt i alt ok

Omtale av  Harald

Har akkurat fått dette installert, men foreløpig fornøyd med hastighet. Skuffet over WiFi ruteren, kjøpte tre stykk makne i tillegg for å få god nok dekning i hus og uteområde. Noe lang ventetid på kundeservice, men meget hyggelige mennesker når du først får tak i de, er vant til rask respons hos forrige tilbyder.

Svar fra NextGenTel
13.06.2024 13:45

Hei Harald, Takk for din tilbakemelding som NextGenTel-kunde! Vi setter stor pris på at du deler dine tilbakemeldinger med oss, både positive og negative, som begge deler er nyttig for oss å høre om 😊 Jeg håper du fikk god hjelp i kontakt med oss og at WiFi-dekningen fungerer godt hjemme hos deg nå, både inne og uteområdet! Kjekt å se at du er fornøyd med hastigheten, vi leverer på samme fiberlinje som du har hatt før, så du skal få like god kvalitet til en billigere pris hos oss 🎉 Ikke nøl med å kontakte oss igjen hvis du har spørsmål til ditt abonnement hos oss! Ønsker deg en fin torsdag 🌞 Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel

Misfornøyd

Omtale av  Angeltvedt R

Ingen enkel oppsett av utstyr. Manglet kontakter nok og måtte kjøpe egen switch til 300kr.

Svar fra NextGenTel
13.06.2024 13:35

Hei Angeltvedt R, Kjedelig å se at du er misfornøyd og at det ikke var enkelt å sette opp internett fra oss! Vi forstår at det kan være frustrerende at du må kjøpe ekstra utstyr for å ha nok uttak og at vi ikke har vært tydelig nok på dette i forkant, vi tar absolutt med din tilbakemelding for å bli bedre på kommunikasjonen videre. Jeg håper at internett fungerer godt hjemme hos deg nå, og hvis du har spørsmål trenger du ikke nøle med å kontakte oss! Ønsker deg en fin torsdag 😊 Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel

NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel mener

NextGenTel

Har tilegnet profilen
NextGenTel deltar på Bytt.no

NextGenTel har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NextGenTel besvarer omtaler

NextGenTel har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NextGenTel ønsker tilbakemeldinger

NextGenTel benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR