NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De leverer ruter med alt for svake signaler. Får bare kontakt i de nærmeste rom
Hei Geir, Takk for omtalen din, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Så kjedelig at internett ikke fungerer godt nok etter du byttet til NextGenTel, det kan vi jo ikke si oss fornøyde med... Om du fortsatt opplever samme problem med WiFi, håper jeg du tar kontakt med oss så vi kan hjelpe med saken. Du kan enkelt komme i kontakt med oss på chat via MinSide eller ringe oss på 98707979. Ha en fin torsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Uklarhet i fht hva som er hva og hvilken avtale man inngår. Dette endte opp som en dyrere avtale for meg
Hei Marianne, Takk for din omtale og for at du er blitt kunde hos oss. Veldig kjedelig å høre at din avtale ble dyrere enn du hadde forventt, det er jo ikke sånn vi vil fremstå. Jeg hadde satt pris på om du sendte meg en e-post til [email protected], med flere detaljer om dette såe jeg kan forstå hva som har vert forskjellen mellom din forventning og hva abonnementet koster. Vi skal jobbe på for at det skal være enkelt for deg som kunde hos oss 😊 Ha en fin torsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Vanskelig å få kontakt,når det er feil,ikke noe melding om feil på linja,takk for meg
Hei Torill, Takk for din omtale her på bytt.no, vi setter pris på at du tar deg tiden til å skrive din opplevelse som kunde hos oss. Veldig kjedelig å lese din periode som kunde hos oss ble som dette.. vi jobber for at det skal være enkelt å både bli og være kunde hos oss - uten at man må være noe dataekspert, så her ser det ut som vi har bommet skikkelig og at vi må gjøre det enda bedre. Jeg håper uansett at du nå har fått et internett som fungerer godt hjemme hos deg. Og hvis du noen gang skulle vurdere å bli kunde hos oss igjen, så skal vi jobbe knallhardt for at det skal være mye enklere for deg enn denne gang. Ha en fin torsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Pris pr mnd skulle være 1100kr , første regning er på 1410kr . Dyrere enn lovet . Kunne like gjerne beholdt Telenor . Nesten umulig å få svar . Kundebehandling ? lovet pris skulle vare ett år , hvor finner je faktura n så je vet hva jeg betaler for ? Signaler ser greit ut , håper på bedre informasjon og att selgeres måned pris og faktura lyder på det samme . Dette holder ikke mål . Ikke fornøyd , angrefrist vurderes brukt !
Hei Terje, Takk for omtalen! Vi setter pris på at du tar deg tid til å dele din opplevelse som ny kunde hos oss 😊 NextGenTel jobber for å gjøre faktura enkelt, men forstår at første faktura kan gjøre deg usikker siden ofte er høyere enn vanlig. Grunnen er at den dekker en lengre periode enn en måned. Du kan finne mer informasjon om dette i e-posten "Informasjon om første faktura" eller på hjelp.nextgentel.no. Veldig kjedelig at du ikke lett fant denne informasjonen, det betyr jo at vi må gjøre informasjonen enda mer synlig! Vi beklager også ventetiden du opplevde da du kontaktet oss. Vi jobber lover å jobbe knall hardt for at du som kunde enkelt skal få hjelp. Ikke nøl med å kontakte oss hvis du flere spørsmål om ditt abonnement. Ha en fin tirsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel.
Kan lite om nedlasting og alt som har med å få kontakt med internett. Kunne godt tenkt meg å få tilbud å få dette gjort fra firma. Mot betaling selvsagt. Syntes det er vanskelig.
Hei Karstein, Tusen takk for at du har blitt kunde hos, og deler din omtale her på Bytt.no 💚 Hvis du har spørsmål om hvordan internett fra oss fungerer, hjelper vi deg mer enn gjerne med det. Du kan sende meg en e-post til [email protected] eller ringe oss på 98707979, så står vi klare til å hjelpe 😊 Jeg håper vi hører fra deg om du fortsatt har spørsmål noe ikke fungerer som det skal. Ha en fin kveld! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Ustabilt nett. Streaming stopper veldig ofte og forsinkelse i program og lyd skjer flere ganger daglig. Kombinasjon med RiksTV er dårlig.
Hei Jorun, Takk for at du er blitt kunde hos oss, og at du deler din omtale her på Bytt.no 💚 Veldig kjedelig å se at du har ustabilt internett etter at du byttet til oss. Dette må vi helt klart få fikset. Jeg håper du har fått hjelp med å rette dette til nå, om det fortsatt skulle være samme problem kan du sende oss flere detaljer via MinSide på chat eller ringe oss på 98707979, så skal vi hjelpe med saken 😊 Ha en fin kveld! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Tok 2-3 uker å slå på Internett for et hus som allerede var koblet opp. Første regningen jeg betalte (1.5 måneder) ble ikke registert betaling for på deres side. Her er det viktig å følge med. Sitter desverre fast med denne leverandøren grunnet bindingstid og saftig avregistrering gebyr og bindingstid på et år.