NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ar jeg er fornøyd med nettet deres bra hastighet da kan bruke flere ting på det
Hei, Roy A Tusen takk for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss som leverandør 😄 Vi skal jobbe på videre for å gi deg en god deal på internettabonnement hos oss. Om du har noen spørsmål er vi klar til å hjelpe deg på telefon 987 07 979, eller chat på MinSide. Ønsker deg en riktig fin dag Jenny NextGenTel
Sjølv om eg skulle ha god kapasitet på breidband, er det til tider ikkje tilstrekkeleg til å kunne strøyme vanleg TV- innhald. Vi blir sittande og vente på at programmet oppdaterar seg. Umogeleg å kome gjennom på telefonsupport. Har prøvd chat-robot, men den gjer berre meiningslause og gjentakande svar. Ein stor nedtur frå telenor, som vi nytta før. Einaste lyspunkt er prisen.
Hei, Rune T. H Tusen takk for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no! Så kjipt når internett og TV ikke fungerer som det skal! Det må vi få rettet opp i. Vi har kort ventetid på telefon nå, jeg håper du kan ringe oss på 987 07 979, så står en dyktig medarbeider klar til å hjelp til med dette 😊 Jeg håper vi finner en løsning på dette snarlig og at du blir fornøyd med tjenesten fra oss fremover! Ønsker deg en riktig fin dag Jenny NextGenTel
Fikk så dårlig erfaring med Telenor kundeservice at jeg så meg nødt til å bytte leverandør. Så langt er erfaringen med NextGenTel bra.
Hei, Lasse Tusen takk for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no! Vi er så glad for å høre at du er fornøyd med byttet til oss . Hos oss skal du få samme kvaliteten, bare billig 😀 Vi skal jobbe på videre for å gi deg, og alle våre kunder, en god deal på sitt internettabonnement. Ønsker deg en strålende dag! Jenny NextGenTel
Fra første stund har alt fungert som det skulle, med litt hjelp av kundeservice var det lett å komme på nett👍
Hei, Ørnulf S Tusen takk for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no! Så flott at alt er ok og at det var lett å komme på nett 🤩 Vi er glad for å ha deg som kunde, og vi gleder oss til å fortsette å presse prisene slik at du alltid har en god deal på internettabonnementet ditt 😊 Ha en riktig fin dag! Jenny NextGenTel
Kontaktet Riks TV pr telefon for priser og pakker. Ble forespeilet et annet kanaltilbud enn det jeg faktisk fikk. Fikk vite at dere leverte stort sett det samme som jeg hadde gjennom telenor. Men her mangler en masse sportskanaler som jeg spurte spesifikt etter. Hvist jeg skal ha disse så må jeg kjøpe disse som tillegg og da er prisen dyrere en hos telenor.
Hei, Svein Tusen takk for at du deler din omtale om oss her på Bytt.no! Så kjipt at du fikk en kanalpakke som ikke har innfridd forventningene du hadde. Jeg kan ikke se når du bestilte totalpakken fra oss og RiksTV, men det er helt nylig gjort endring i TV-pakkene. En av de nye TV-pakkene heter Sportspakken, der følger det med 8 av de mest sette sportskanalene i Norge. Jeg håper du tar deg tid til å kontakte oss så vi kan se på om denne pakken vil passe bedre for deg og om prisen vil lønne seg i forhold til det du har i dag. Du kan ringe oss på telefon 987 07 979, eller chat via MinSide, så står en dyktig medarbeider klar til å hjelpe til 😊 Jeg håper vi sammen kan finne en løsning som du blir fornøyd med! Ønsker deg en riktig fin dag! Jenny NextGenTel
Veldig glad for byttet ! Superbra og mye billigere
Hei, Marianne M Tusen takk for din omtale her på Bytt.no! Vi er så glad for å høre at du er svært fornøyd, da betyr det at vi har gjort jobben vår riktig 😀 Tusen takk for at du velger fiber med 100 % Telenor-dekning fra NextGenTel! Vi skal fortsette å presse prisene slik at du alltid har en god deal på din internettavtale 🙌 Ønsker deg en riktig fin dag Jenny NextGenTel
Mye dårligere wifi dekning enn den jeg hadde med syxel modemet fra Telenor.
Hei, Nils M. V Tusen takk for at du legger igjen en omtale om oss her på Bytt.no, vi vil jo gjerne høre din opplevelse og mening om oss! Så synd at du opplever dårligere WiFi-dekning etter du har blitt kunde hos oss. Vi opererer med valgfrihet på hvilket utstyr du vil bruke, dermed vet jeg ikke utfra denne omtalen hvilket WiFi-utstyr du bruker. Det kan være mange forskjellige utfordringer og grunner til at WiFi ikke fungerer helt optimalt. Så vi vil gjerne at du tar kontakt med oss sånn at vi kan hjelpe så godt på vei som vi kan med å optimalisere WiFi-nettet hjemme hos deg. Kontakt med oss på telefon 987 07 979, eller chat på MinSide så står vi klar til hjelpe deg med dette så fort som mulig 😄 Vi gleder oss til å fortsette å jobbe for å gjøre det enkelt å være kunde hos oss og presse prisene slik at du alltid har en god deal! 🙌 Ønsker deg en riktig fin dag Jenny NextGenTel