NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Med en lavere pris enn de fleste andre bredbånds alternativer er NextGenTel bra. Hastighet på nettet er derimot dårligere enn hva lovede hastigheter tilsier at det skulle ha vært.
Hei, Ajj Tusen takk for at du deler din tilbakemelding om oss! Jeg ser du oppgir at du har fått fiber hos oss, og vi vil takke for at du har blitt fiberkunde hos NextGenTel, det betyr jo at vi skal kunne levere fiber til deg på ett av verdens beste fibernett 😀 Vi leverer nemlig fiber over Telenor sine fiberlinjer, og skal kunne levere akkurat like god dekning som du har hatt før! Jeg ser du oppgir at hastigheten er dårligere enn forventet, det vil vi jo gjerne få sett på så fort som mulig sånn at vi kan få avklart hva som ikke fungerer som det skal på internett hos deg. Jeg håper du tar deg tid til å ringe oss så snart du finner tid til det, så står vi klare til å hjelpe på Chat via MinSide eller telefon 98707979 😊 Ønsker deg en strålende dag Jenny NextGenTel
Etter dårlig hastighet bestemte jeg meg for å bytte leverandør. Nextgentels svar var at jeg måtte betale for retur av utstyr etter at jeg hadde vært kunde i to år. Da jeg prøvde ringe kundeservice var det sinnsykt lang ventetid. Da jeg endelig kom gjennom, fikk jeg beskjed om å gå inn på nextgentel.no å bestille returslipp - noe jeg måtte betale for. Etter at jeg har betalt dem 7000 kroner året over to år, burde sjefen kommet på døra å hentet routeren personlig. Hele selskapet og deres tjenester frarådes på det sterkeste!
Hei, Mikal! Takk for at du har vært kunde hos oss, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no 😊 Vi sette pris på tilbakemeldingen din. Veldig kjedelig å høre at du har opplevd dårlig hastighet på fiberen fra oss. Jeg kjenner ikke til den tekniske årsaken, men når du opplever dårlig hastighet på fiber er det vanligvis en sammenheng med WiFi. Det stemmer at du må betale for retur av leieutstyr hos oss. Det gjelder uavhengig av hvor lenge du har vært kunde hos oss, men vi tar alltid lavest mulig pris på retur av utstyr, akkurat slik som vi presser prisen på det du betaler for fiberabonnementet. Jeg håper at du har funnet en leverandør du er fornøyd med, og takker igjen for omtalen din 😊 Beste hilsen Martin, NextGenTel
Fikk bredbånd i mars har fungert utmerket gikk greit å innstalere bare velstand
Hei, Kristian! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler din omtale på Bytt.no 😊 Når alt er bare velstand kan det vell knapt bli bedre! Vi skal fortsette med å gjøre internett så enkelt, og rimelig, som mulig hver dag fremover 🤩 Ha en kjempefin mandag! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Oppkobling virket etter noen minutter og har hittil virket som det skal.
Hei, Alf! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du legger igjen din omtale her på Bytt.no 🤗 Veldig kjekt å se at alt gikk fint med oppkoblingen og at du er fornøyd med hastigheten du har på fiberabonnementet fra oss. Vi jobber hver eneste dag for å gjøre internettavtalen din så enkel, og rimelig, som mulig. Takk igjen for at du har blitt kunde, og ha en superfin mandag 😊 Beste hilsen Martin, NextGenTel
Virket bra tilslutt, men dårlig at dere ikke har folk til å rykke ut å hjelpe gamle pensjonister !!
Hei Terje, Takk for at du valgte å bli kunde hos NextGenTel 🤩 Det er svært gledelig å høre at alt funker som det skal hos deg, og så tar vi selvfølgelig med oss tilbakemeldingen din når det kommer til bistand. Setter pris på at du tok deg tid til å gi oss en vurdering og noen ord, og så ønsker jeg deg en riktig god helg ☺️ Mvh Christian NextGenTel
Fungerer som det skal! Har pr nå ikke opplevd noen problemer
Hei Øyvind! Takk for at du valgte å bli kunde hos NextGenTel, og ikke minst takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding til oss. Det setter vi stor pris på ☺️ Ekstremt gledelig å høre at alt funker som det skal og at din opplevelse har vært så god. Det er det vi jobber for hver eneste dag! Jeg ønsker deg en riktig fin helg, og håper du har strålende ☀️ sånn som vi har her i Bergen nå. Mvh Christian NextGenTel
foreløpig virker det bra endel dårlige signalet ut i huset visse perioder.Ruteren er oppdater i går TP.
Hei, Paal! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler din mening her på Bytt.no 😊 Flott å se at nettet fungerer bra hos deg, men jeg vil gjerne at det fungerer perfekt! Dersom du opplever problemer med dekning i deler av huset så kan det virke som at du trenger flere WiFi-bokser. Er boligen på over 100 kvadratmeter for eksempel så bør du nok ha minst to WiFi-bokser fra TP-Link. Fysiske hindringer for signalet som tyngre materiale i vegger og tak er også noe som påvirker hvor mange bokser du trenger. Akkurat hvor mange bokser du trenger kan vi hjelpe deg med å finne ut av. Ring oss på telefon 987 07 979 eller bruk MinSide-chatten, så finner vi en god løsning 😊 PS: Du finner også mange gode tips for WiFi-dekning her: https://www.nextgentel.no/tips/darlig-dekning-les-vare-5-beste-tips-for-bedre-wifi-dekning Takk igjen for at du er kunde hos NextGenTel! Ha en nydelig mandag 💚 Beste hilsen Martin, NextGenTel