Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NextGenTel
3.2
2 195 verifiserte omtaler

NextGenTel omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
2 195 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#4
Utmerket
NextGenTel er rangert
#4 av 67 fiberleverandørerer
37%
Dårlig
37% anbefaler NextGenTel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 2 195 omtaler om NextGenTel

FILTRER OMTALER
463
334
227
193
978
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel
NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no

Servicen jeg har fått til nå har jeg vært fornøyd med

Omtale av  Eline T. H

Har ikke fått prøvd dere enda, men servicen jeg har fått til nå har jeg vært fornøyd med 😊

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Bredbånd fungerer bra, men elendig kundeservice

Omtale av  Jostein I

Styr unna Nextgentel, tok kontakt med kundeservice fordi fiber var stengt grunnet manglende betaling, jeg spurte hva jeg måtte gjøre for å få det åpnet. Personen på kundeservice ba meg laste ned app og betale faktura på 1177 kr via den, da ville det bli åpnet med en gang. Det var fredag, i dag lørdag er det fremdeles ikke åpnet. Tok ny kontakt med kundeservice som ikke kunne hjelpe, ble satt over til faktura avd. Hun jeg snakket med så det manglet ca 500 kr som ikke var registrert. Jeg svarte at det hadde jeg betalt til Kredinor fredag og opplyst om det til kundeservice fredag. Jeg spurte om det ikke var mulig å åpne og om hun ikke kunne stole på at det var betalt. Men nei det ble ikke åpnet før det var registrert hos faktura avd. Jeg synes det er dårlig service, hvis det viser seg at jeg ikke snakket sant var det jo bare å stenge igjen. Eller hun kunne foreslått å betale via app og det jeg hadde betalt kunne da gått til fradrag senere. Lite løsningsorientert og smidig. Kommer til å avslutte kundeforholdet så snart det er mulig.

Syns det er bra service

Omtale av  Jan M. L

Kjempe bra service vet ikke hva mer jeg skal si, venter på boxen.

Ustabilt

Omtale av  Stein E. A

Ustabilt nett. Dårlig trådløs router. God service fra dem jeg snakker med på telefon. Høflige og greie.

Service telefon - 5

Omtale av  Arne

Får feil telefonnummer flere ganger, Servisetekniker var høflig, etter lang venting på svar.

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Sjekk telefonsamtaler om FEILRETTING. Mangelfulle utsjekksrutiner etter tilsynelatende feilretting

Omtale av  Lars V

Sjekk telefonsamtaler om FEILRETTING. Mangelfulle utsjekksrutiner etter tilsynelatende feilretting. Nett ok når det virker. Gjentatte kvalitetsmangler etter historiske feilrettinger.

Faktura

Omtale av  Awara B. T

Hadde gjort en liten feil der jeg skulle betale 663.90 men jeg hadde betalt 633.90 ved en feil, og han som tar telefon på faktura avdeling er forferdelig og provosert, han behandler kunder på en veldig dårlig måte og hever stemmen overfor meg, pga han kommer dere til å miste mange kunder, spesielt meg.

Svar fra NextGenTel
24.02.2020 09:39

Hei Awara, Alle kan gjøre feil og feilen du gjorde var jo tross alt svært liten. Slik skal det ikke være og jeg tar gjerne å sjekker opp i saken selv. Jeg setter pris på om du sender meg en epost til [email protected] så tar jeg kontakt med deg - om du vil. Hilsen Samuel i NextGenTel

NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel mener

NextGenTel

Har tilegnet profilen
NextGenTel deltar på Bytt.no

NextGenTel har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NextGenTel besvarer omtaler

NextGenTel har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NextGenTel ønsker tilbakemeldinger

NextGenTel benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR