NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har ikke fått prøvd dere enda, men servicen jeg har fått til nå har jeg vært fornøyd med 😊
Styr unna Nextgentel, tok kontakt med kundeservice fordi fiber var stengt grunnet manglende betaling, jeg spurte hva jeg måtte gjøre for å få det åpnet. Personen på kundeservice ba meg laste ned app og betale faktura på 1177 kr via den, da ville det bli åpnet med en gang. Det var fredag, i dag lørdag er det fremdeles ikke åpnet. Tok ny kontakt med kundeservice som ikke kunne hjelpe, ble satt over til faktura avd. Hun jeg snakket med så det manglet ca 500 kr som ikke var registrert. Jeg svarte at det hadde jeg betalt til Kredinor fredag og opplyst om det til kundeservice fredag. Jeg spurte om det ikke var mulig å åpne og om hun ikke kunne stole på at det var betalt. Men nei det ble ikke åpnet før det var registrert hos faktura avd. Jeg synes det er dårlig service, hvis det viser seg at jeg ikke snakket sant var det jo bare å stenge igjen. Eller hun kunne foreslått å betale via app og det jeg hadde betalt kunne da gått til fradrag senere. Lite løsningsorientert og smidig. Kommer til å avslutte kundeforholdet så snart det er mulig.
Kjempe bra service vet ikke hva mer jeg skal si, venter på boxen.
Ustabilt nett. Dårlig trådløs router. God service fra dem jeg snakker med på telefon. Høflige og greie.
Får feil telefonnummer flere ganger, Servisetekniker var høflig, etter lang venting på svar.
Sjekk telefonsamtaler om FEILRETTING. Mangelfulle utsjekksrutiner etter tilsynelatende feilretting. Nett ok når det virker. Gjentatte kvalitetsmangler etter historiske feilrettinger.
Hadde gjort en liten feil der jeg skulle betale 663.90 men jeg hadde betalt 633.90 ved en feil, og han som tar telefon på faktura avdeling er forferdelig og provosert, han behandler kunder på en veldig dårlig måte og hever stemmen overfor meg, pga han kommer dere til å miste mange kunder, spesielt meg.
Hei Awara, Alle kan gjøre feil og feilen du gjorde var jo tross alt svært liten. Slik skal det ikke være og jeg tar gjerne å sjekker opp i saken selv. Jeg setter pris på om du sender meg en epost til [email protected] så tar jeg kontakt med deg - om du vil. Hilsen Samuel i NextGenTel