NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De ytterst få gangene jeg har tatt kontakt for hjelp, har saken blitt ordnet med en gang.
Katastrofe å ikke klare å informere eller fikse nett på snart 3 dager. Null info på hjemmesiden og må vente på SMS for oppdateringer. Null tilrettelegging for selvstendignæringsdrivende som er avhengig av nettet og kun mulig med info ved å ringe.
Hei Ulf. Ved feilrettinger skal du informeres om forventet rettetid per SMS og eventuelle oppdateringer i saken. Driftsmeldinger legges ut på hjemmesiden vår og vil være synlig i MinSide-appen, men om du ikke er berørt av en driftsfeil, kun en feil spesifikt for din linje (og eventuelt noen naboer) har vi ikke mulighet til å legge dette ut som en driftsmelding. For selvstendig næringsdrivende anbefaler vi at du har et bedriftsabonnement og ikke et privatabonnement slik vi tilbyr. Et bedriftsabonnement koster mer enn et privatabonnement, men til fordel tilrettelegger slike abonnement for bedrifter og oppetiden som er kritisk for disse. Hilsen Samuel i NextGenTel
Useriøs selger fra Telenor, endte med at vi måtte få stoppet avslutning av vårt abonnement hos Nextgenetel.
Svakt at jeg ikke kan overføre ubrukte data til neste måned.
Kjøpte et abb hos Telia når eg kontaktet nextgentel. Med ruter fra nextgentel. Etterpå er det ingen som skjønner noenting på supporten, altså ingen hjelp å få.
Hei Nils Du har nok kjøpt et mobilt bredbånd hos vårt datterselskap Telio. Ruteren er fra Telio og du er derfor kunde hos Telio og ikke NextGenTel. Anbefaler deg å ta kontakt med Telio sin support for videre hjelp: https://www.telio.no/privat/hjelp/ Håper du får en fin dag. Vennlig hilsen Christian NextGenTel
Dere skulle betalt meg tilbake en sum på 2400 kr, en tilbake betaling da dere trakk fra min konto og det skulle den ikke blitt. Var i tlf over 1 time blei satt over alle veier. Ene kundebehandler var udregelig, skulle hatt sparken tvert.. Penger skulle vært overført på torsdag, fortsatt ikke blitt gjort . Kanskje i dag sa de nå.
Hei Emely. Dette må vi få undersøkt nærmere og komme til bunns i, siden vi trenger personopplysninger for å kunne finne ut av dette, kan du sende oss en mail til [email protected] slik at vi kan hjelpe deg der? Om du legger med ditt fulle navn, mobilnummer og adresse det gjelder i eposten, skal vi hjelpe deg videre. Vennlig hilsen Christian NextGenTel
Rimelig og bra i forhold til konkurentene. Fungerer stort sett som det skal. Bytter det ikke ut.