NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Foreløpig har alt fungert knirkefritt og det ser ut til å være stabilt.
Hei, Steinar Tusen takk for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no Så kjekt å lese at alt har fungert knirkefritt til nå, vi skal jobbe på for at det fortsetter å være sånn 🤗 Ønsker deg en strålende dag! Jenny NextGenTel
Har kun hatt Nextgentel i noen dager, men det ser ut til å virke ok.
Hei, Nils Tusen takk for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no! Så flott at det ser ut til å virke som det skal, hvis du har noen spørsmål eller om det er noe som ikke virker som det skal så vil vi gjerne høre fra deg. Du når oss på chat via MinSide eller telefon 98707979 😊 Ønsker deg en riktig god dag Hilsen, Jenny NextGenTel
Enkelt å sette opp nettet. god og lang dekning i hele huset.
Hei, Jan Tusen takk for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no! Så kjekt å lese at du har god dekning i hele huset, det er vi glad for å høre. Da virker det for meg som vi leverer som vi skal 😊 Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel, Ønsker deg en strålende dag! Jenny NextGenTel
Dette lagger litt, gjorde ikke det hos annen leverandør
Hei, Marie Tusen takk for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no! Så kjedelig at du opplever lagging, vi vil gjerne hjelpe med å se på hva som kan være årsaken til dette. Vi leverer på akkurat samme fiberlinje som du har brukt før og skal kunne levere akkurat like god dekning 😊 Jeg håper du tar kontakt med oss, så vi kan se på saken. Du når oss på Chat via MinSide eller du kan ringe oss på 98707979. Ønsker deg en riktig fin dag! Jenny NextGenTel
Nettbrettet har problemer med ustabilt nett .faller ut mye .
Hei, Marit Kjekt at du legger igjen din omtale om oss her på Bytt.no, det setter vi i NextGenTel pris på! Så kjipt at du opplever problem med WiFi på nettbrettet ditt, hvis det kun er på nettbrettet at WiFi er trøblete, så kan det være at nettbrettet er årsaken. Vi vil uansett hjelpe med å se på saken, for å finne ut hva som er grunnen til ustabiliteten. Håper du får kontaktet oss for hjelp til dette, du når oss på chat via MinSide eller telefon 98707979. Ønsker deg en strålende dag 🌞 Jenny NextGenTel
Litt opp og ned med dekning ute på soverom(langt fra ruter) kan dessuten falle ut tidvis. Må troligvis ha noe mesh opplegg for å få tilfredsstillende dekning i hele huset.
Hei Roar, Takk for at du har valgt å bli kunde hos NextGenTel og at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding til oss. Det setter vi stor pris på ☺️ Som du er inne på, så kan det høres ut som at du trenger en WiFi-enhet til, slik at du får et Mesh-system som sikrer deg stabil dekning i hele boligen. Dette kan du enkelt bestille ved å kontakte kundeservice, som er klare til å hjelpe deg 🥳 Håper det løser utfordringen din med stabiliteten på soverommet! Ønsker deg en flott dag videre Mvh Christian NextGenTel
Har ikke fått alt utstyr, får ikke tak i noen i firma, får ikke tilbudet som ble lovwt
Hei, Så kjedelig å høre at du ikke har hatt noen god opplevelse så langt. Jeg har litt lite og gå på her, så det eneste jeg kan gjøre er å anbefale deg å kontakte kundeservice via MinSide chat, enten på web eller i app´en. Da er jeg helt sikker på at du får den hjelpen du trenger ☺️ Ønsker deg uansett en flott 17. Mai i morgen 🥳 Mvh Christian NextGenTel