NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dette lagger litt, gjorde ikke det hos annen leverandør
Hei, Marie Tusen takk for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no! Så kjedelig at du opplever lagging, vi vil gjerne hjelpe med å se på hva som kan være årsaken til dette. Vi leverer på akkurat samme fiberlinje som du har brukt før og skal kunne levere akkurat like god dekning 😊 Jeg håper du tar kontakt med oss, så vi kan se på saken. Du når oss på Chat via MinSide eller du kan ringe oss på 98707979. Ønsker deg en riktig fin dag! Jenny NextGenTel
Nettbrettet har problemer med ustabilt nett .faller ut mye .
Hei, Marit Kjekt at du legger igjen din omtale om oss her på Bytt.no, det setter vi i NextGenTel pris på! Så kjipt at du opplever problem med WiFi på nettbrettet ditt, hvis det kun er på nettbrettet at WiFi er trøblete, så kan det være at nettbrettet er årsaken. Vi vil uansett hjelpe med å se på saken, for å finne ut hva som er grunnen til ustabiliteten. Håper du får kontaktet oss for hjelp til dette, du når oss på chat via MinSide eller telefon 98707979. Ønsker deg en strålende dag 🌞 Jenny NextGenTel
Litt opp og ned med dekning ute på soverom(langt fra ruter) kan dessuten falle ut tidvis. Må troligvis ha noe mesh opplegg for å få tilfredsstillende dekning i hele huset.
Hei Roar, Takk for at du har valgt å bli kunde hos NextGenTel og at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding til oss. Det setter vi stor pris på ☺️ Som du er inne på, så kan det høres ut som at du trenger en WiFi-enhet til, slik at du får et Mesh-system som sikrer deg stabil dekning i hele boligen. Dette kan du enkelt bestille ved å kontakte kundeservice, som er klare til å hjelpe deg 🥳 Håper det løser utfordringen din med stabiliteten på soverommet! Ønsker deg en flott dag videre Mvh Christian NextGenTel
Har ikke fått alt utstyr, får ikke tak i noen i firma, får ikke tilbudet som ble lovwt
Hei, Så kjedelig å høre at du ikke har hatt noen god opplevelse så langt. Jeg har litt lite og gå på her, så det eneste jeg kan gjøre er å anbefale deg å kontakte kundeservice via MinSide chat, enten på web eller i app´en. Da er jeg helt sikker på at du får den hjelpen du trenger ☺️ Ønsker deg uansett en flott 17. Mai i morgen 🥳 Mvh Christian NextGenTel
Så langt enn teknisk dårligere løsning enn den jeg hadde tidligere, selv om den er billigere
Hei, Arne Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel og at du deler din omtale med oss her på Bytt.no! Så kjedelig at du opplever dårligere løsning enn tidligere, da føles det nødvendigvis ikke veldig verdt det selv om det er billigere 😨 Men vi leverer på akkurat samme fiberlinje som du har hatt før og skal kunne levere like god dekning, og vi vil gjerne hjelpe til med å då internettopplevelsen til å bli minst like god som før! Ta kontakt med oss på 98707979, så får du hjelp av en dyktig medarbeider her hos oss 🙌 Håper du får tid til å kontakte oss snart, så vi kan få internett til å fungere så sømløst som mulig hos deg! Ønsker deg en strålende helg 🌞 Jenny NextGenTel
Fiberen fungerer, og oppkobling til NGT gikk som planlagt. Dessverre var ikke mesh wifi routeren de skulle levere kommet i posten på oppkoblingstidspunktet. Måtte bruke egen router. Når routeren kom var det annen modell (Heimgard) enn det som var lovet/bestilt (TP link deco X55).
Hei Rhn, Tusen takk for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no! Så kjekt å lese at fiberen fungerer som den skal og at oppkobling gikk som planlagt 😊 Vi har måtte gjort noen justeringer med WiFi-utstyr på grunn av leveringsproblem, utstyret er forsinket på grunn av situasjonen i Rødehavet, som fører til lengre reisevei når utstyret skal fraktes. Derfor har vi sendt ut tilsvarende mesh-utstyr så fort vi kunne, med samme tekniske funksjonalitet. Ønsker du derimot at vi sender en TP-link eller har du flere spørsmål rundt dette, ta kontakt med oss på 98707979 så hjelper vi deg videre 😊 Ønsker deg en strålende dag Jenny NextGenTel
Hastigheten og kvaliteten er Ok+, ingenting å si på det. Jeg vet ikke om det bare er tilfeldig eller ei, men etter byttet til Next GenTel så har jeg hatt problemer med å se/streame direktesendinger. Dette problemet fikk jeg ett par dager etter bytte av fiberlevrandør.
Hei, Bjørnar Tusen takk for at du legger igjen en omtale om oss her på Bytt.no, det setter vi i NextGenTel veldig stor pris på 😊 Så lenge Ok + betyr at internett fungerer som den skal og at du opplever en sømløs forbindelse så sier vi oss fornøyd med det 😄 Så kjipt at du har fått problemer med å strømme direktesendinger, vi ønsker å få tatt en titt på det for å finne ut hva som kan være roten til dette. Jeg håper du tar deg tid til å ringe oss på 98707979, så står vi klare til å hjelpe! Ønsker deg en strålende dag Jenny NextGenTel