NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har hatt NextGenTel fiber i mange år! og er meget godt fornøyd. Vi er to pensjonister og klarer oss meget godt med abb 'Lite'. Når Telenor øker sin pris MÅ NextGenTel også følge med siden de leier nettet av dem- Fem stjerner !
Hei Stein, Veldig kjekt å lese at dere har hatt fiber fra oss i mange år, og takk for at du deler omtalen din her på Bytt.no 💚 Vi jobber for at du ikke skal betale for mer hastighet enn du trenger! Og skal jobbe på for at fortsettelsen av ditt kundeforhold skal være enkel! Jeg ønsker deg en nydelig onsdag 😊 Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Etter avtale med telefonselger skulle n.g.t ordne alt angående oppsigelse av min avtale med Telenor. Regning fra Telenor ble betalt ved forfall. Fire fem dager senere fikk jeg regning fra n.g.t for samme periode. De hadde tydelig ikke gjort jobben etter avtalen. Fikk overhode ikke medhold. Regninga måtte betales. Mailet samtidig med Forbrukerrådet , som ga meg full støtte. Allikevel gikk saken til rettslig innkasso . Her står saken nå. Kan gå til Forliksrådet
Hei Knut, Takk for at du deler din omtale! Jeg skulle hatt flere detaljer om ditt abonnement og bestillingen før jeg kan se hva som har blitt feil her. Jeg håper jo at du allerede har vært i kontakt med oss og fått hjelp til dette. Hvis ikke kan du sende en e-post til [email protected], så jeg kan hjelpe med saken videre. Vi jobber for å gjøre det enkelt for våre kunder, og vil absolutt rette opp om vi har gjort noe feil. Ønsker deg en fin onsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Nettet er stort sett ok, men til tider litt ustabilt. Synes prisen er høy og at de stadig øker den ganske betydelig, skulle gjerne sett etter alternativer.
Hei Andreas, Takk for at du er kunde hos oss og deler din omtale! Ustabilt nett er ikke noe kjekt, det håper jeg vi får hjelpe deg med. Jeg håper du tar kontakt med oss, så kan vi prøve å finne og rette feil på nettet og sett på om du har den internettavtalen som passer best hjemme hos deg. Vi vil jobbe på for at det skal være enkelt for deg som kunde i tiden fremover. Ha en super onsdag 😊 Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Greit å koble opp, men hadde problemer med ruter, da den måtte omprogrameres.
Hei Einar, Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din på Bytt.no 😊 Kjekt å se at alt er ok og virker nå, til tross for litt oppstartsproblem med ruter. Hvis du har noen spørsmål til abonnementet så trenger du ikke å nøle med å spør oss, vi jobber for at det skal være enkelt for deg som kunde! Jeg ønsker deg en flott onsdag. Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Abonnementet ble startet for tidlig og faktura sendt ut feil så startet litt feil men rettet opp i.
Hei Linda, Takk for at du er blitt kunde og deler din omtale! Kjedelig å se at vi gjorde feil med både oppstartsdato og fakturering i overgang til oss. Vi lover å jobbe på videre for at det skal være mindre feil og gjøre det enkelt for deg å være kunde hos NextGenTel 💚 Ikke nøl med å ta kontakt om du har spørsmål til ditt abonnement. Ønsker deg en flott onsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Vi har bestilt den to uker siden og den fortsatt fungerer ikke 100%
Hei Martynas, Takk for at du har blitt kunde hos oss! Her trenger vi flere detaljer enn det jeg kan se i denne omtalen for å kunne finne ut hva som er problemet å hjelpe til med og løse det. Jeg håper du kan ta kontakt med oss på telefon 98707979, og at vi finner en løsning raskt 😊 Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Jeg ble kontaktet og siden jeg ikke kunne få et skriftlig tilbud og avslo, så valgte kundebehandleren å si opp mitt daværende abonnement. Dette fikk jeg bare automatisk beskjed om via epost, Det ble litt stress å kontakte kundeservice igjen, via chat I appen jeg prøvde å ringe tilbake men det går ikke om man allerede står i chat kø. Det løste seg til slutt. Men litt for mye styr bare for å ønske et nytt tilbud
Hei, Anders K Takk for at du er kunde hos oss og at du deler din omtale! Her høres det ut som vi har rotet det til... Det betyr at vi må jobbe på enda hardere fremover for at det skal være enkelt for deg som kunde. Husk at vi vil hjelpe hvis du har noen spørsmål om ditt abonnement! Jeg håper du har en flott onsdag 😊 Beste hilsen Jenny, NextGenTel