NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fungerer som forventet fra dag en, oppkoblingen skjedde sømløst og før avtalt tid.
Hei Mr. S. F! Takk for omtalen din, og for at du har blitt kunde hos oss i NextGenTel 😊 Ekstra stas er det når omtalen kommer fra en ekte mister! Det er musikk i mine ører å lese at oppkoblingen har gått som smurt for deg, og at du er fornøyd med hastigheten du får. Det skal vi fortsette å levere på 😃 Takk igjen for at du har blitt kunde, og ha en superfin fredag! Beste hilsen Martin, NextGenTel
prøve først 55 virket ikkje,så ed 500,virker av og til .kommer ikkje på automatisk,bare av og til
Hei, Egil! Takk for at du har lagt inn din omtale på Bytt.no, og for at du har blitt kunde hos oss 😊 Det er veldig kjedelig å se at du opplever problemer med å komme i gang med utstyret. Jeg ser ingen informasjon om ditt abonnement her, så det meste blir synsing fra min side. Men jeg er sikker på at kundesenteret vårt skal hjelpe deg med å få WiFi-utstyret opp og gå om du ringer oss på telefon 987 07 979 når du er hjemme. Du kan også bruke chatten vår på MinSide om du ønsker det. Jeg håper at vi hører fra deg sånn at vi kan få alt til å fungere knirkefritt 😊 Ha en nydelig fredag! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Virker bra her hos oss enn så lenge. Fornøyd første uka
Hei Paul, Tusen takk for at du deler din hyggelige tilbakemelding med oss her på Bytt.no. Kjekt å se at du er fornøyd! Hos oss får du internett med akkurat samme kvalitet til en billigere pris 🎉 Har du noen spørsmål til abonnementet hos oss, er det bare å ta kontakt! Ønsker deg en god helg 😊 Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel
"Oppgraderte" fra god gammel kobberlinje (telefonlinje) til Fiber 30 for å få raskere nett, og fordi den andre linjen fases ut. Siden har nettet vært tregere enn noen gang og ustabilt. Selv med meg som eneste bruker hakker youtube, og å lese en avis er til tider på linje med gamle modem. Hastigheten går opp og ned hele tiden, men aldri nær det jeg skulle ha. Jevnt over ligger den under 10 MBit/s ned. Opp går riktignok raskt. Det skal de ha.
Hei Lasse, Tusen takk for at du deler din tilbakemelding med oss! Så kjipt at du har hatt en dårlig opplevelse med oppgradering til fiber! Det er jo ikke sånn det skal være, og dette er ikke opplevelsen vi ønsker at kundene våre skal ha. Dette er jo en feil vi vil se nærmere på, siden jeg ikke har detaljer om abonnementet ditt eller hvilket utstyr du bruker ut fra denne omtalen, så anbefaler jeg at du tar kontakt med oss så vi får hjulpet med dette. Jeg håper du finner tid til å ta kontakt med oss snart, du når oss på telefon 98707979, så finner vi forhåpentligvis raskt en løsning på dette problemet! Ønsker deg en god helg 😊 Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel
Vanskelig å kople ti. Dere burde heller tatt personlig kontakt for å tilby hjelp. Vi er på nett nå men vet ennå ikke om vi har gjort det helt riktig.
Hei Eivind, Først vil vi takke så mye for at du er blitt kunde i NextGenTel! Vi setter pris på at du deler din opplevelse med oss 😊 Så kjedelig at det har vært en vanskelig oppstart der det ikke har vært lett å få internett til å fungere. Det er jo ikke sånn vi vil ha det! Vi er her for å hjelpe og har selvfølgelig lyst til å få prate med deg å sjekke at alt er koplet til riktig. Jeg finner ikke noen kontaktinformasjon til deg ut fra denne omtalen, men jeg håper du ringer oss på 98707979, så skal vi hjelpe med dette. Håper det løser seg snart og at du blir fornøyd med internettet vi leverer fremover. Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel
Rask og smertefri overgang gra en annen leverandør
Hei Simen, Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel! Vi setter stor pris på at du deler din tilbakemelding med oss 🤩 Veldig kjekt å se at du er fornøyd og at byttet til oss gikk smertefritt og enkelt. Ønsker deg en strålende dag! Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel
Funker stort sett greit. Bortfall av lyd noen ganger. Må resette og da går det greit.
Hei Bård, Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel og deler din tilbakemelding med oss 😊 Vi er glade for å høre at du stort sett er fornøyd med funksjonen til tjenesten vår. Jeg skjønner det kan være irriterende når lyden forsvinner! Jeg kan ikke se ut fra denne kommentaren hvilket TV-utstyr du bruker, det blir derfor vanskelig å si noe om feilen du opplever. Men jeg anbefaler å ta kontakt med vår samarbeidspartner RiksTV, så vi får sett på og rettet opp i den feilen! Du kan finne hjelp til mye på nettsiden deres, ellers så får du god hjelp på telefon 21010210 🙌 Ønsker deg en fin dag! Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel