NextGenTel opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
det funket kjempegreit før men nå møter jeg bare på problemer... jeg kan ikke åpne en eneste port, det står på ruteren sin side at de skal være åpne, men er de det? NEI FOR F#%N!!!
Var ikke så fornøyd til å begynne med, men nettet er nå blitt veldig stabilt og jeg får den båndvidden jeg betaler for.
Opplever Nextgentel sitt nett som gangske stabilt. Har ikke hatt noe nedetid jeg selv har merket det siste året. Jeg synes derimot de er litt dyr og kundeservice kunne også ha forbedret seg noen hakk.
Leverer ikke det de fakturerer. Ordner ikke opp. Elendig kunde service. Styr unna og spar deg mye irritasjon/frustrasjon.
Forferdelig dårlig på absolutt alt. Nettet er mye dårligere enn avtalt, tv-en fungerer når den vil og kundeservice er helt håpløs. Vi har gitt opp. Kommer oss ikke ut av avtalen med NGT så fakturaen må betales samtidig som vi ikke har tv signaler lengre. Ingen hjelp å få. Hold dere langt unna dette selskapet!
Dårlig TV, dårlig nett, dårlig kundeservice.. vi betaler for 250 linje, og måler bare 40!! Dette er svindel på høyt nivå!!!!!!
Har ikke snakket med kundeservice en gang, bestilte det tok noen uker(bindingstid hos eksisterende Telenor) Så fikk jeg en dato for overtagelse. Alt fungerer helt perfekt. Til under halve prisen av det Telenor skal ha, og TV kunne jeg ikke kutte ut der uten at prisen på Internet gikk i taket. Men jeg snakker nå om fiberlinje her, som Canal digital opprinnelig bygget ut, og som Telenor har overtatt. Så ble det åpnet for konkurranse, og Nextgentel var overlegen på pris, og det fungerer.