NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Nextgentel solgte oss Internett 1 mnd før de visste Telenor skal legge ned linjer her vi bor. Vi hadde 2 uker nett og etter 2 uker var vi uten nett hele tiden. Etter det ringte de oss og beklagde for det som har skjedd og anbefalte oss fiber! Da sa vi at vi ikke kan grave her dersom det er betong og da fikk vi høre at vi kan ta den via luft og at det skulle komme montør for å se på det. Jeg har spurt 3 ganger om jeg måtte betale noe dersom det ikke blir mulig med fiber allikevel da sa han vi snakka med at vi ikke trengte å betale noe da. Montøren kom da etter 1 mnd og sa at vi ikke kan ta det via luft og nå sier da nextgentel at vi må betale gebyr for brudd av avtalen, siden det er for sent med angreretten! Ren LURERI!! Dårligste kundeservice jeg noen gang har vært borti. Ville gjerne prate med han som lurte meg med å selge meg det j... abonnementet men det kunne de ikke hjelpe meg med. Damen i kundeservicen sier at det står i kontrakten men jeg har ikke fått noe kontakte før etter at jeg allerede har bestilt....
You order the internet, the fitter comes and tells you that you can't connect the internet overhead when ordering, they lied that you can, and now they make me pay for breaking the contract, it's usually scammers they knew that there was no way in the ground because there was a street
Siden kundeforholdets start har prisen doblet seg og leveransen (hastighet og stabilitet) blitt dårligere. Unnskyldningen er at vedlikehold og drift har blitt dyrere. Merker at jeg også har problemer med å håndtere "ovenfra og ned holdningen" i tilbakemeldingene fra kundeservice. Jeg har nå sagt opp kundeforholdet og kommer nok ikke tilbake. Jeg anbefaler ingen å benytte denne operatøren.
Bestiller 20 mbps og få oftest langt under 10. Nextgentel om de svarer så blir det bare vas, akkurat som politiker. Bare løgn og bedrageri med mest mulig penger for dårlig service og lite produkt.
Hatt denne leverandøren i 1,5 år nå. Elendig hastighet sammenlignet med hva de lovet når vi åpnet abonnementet. Stive priser, økt prisen siden september 2019 med nesten 200 kr. Har nå vært uten internett i 2 uker. Umulig å komme gjennom på telefon, alt fra 90-135 minutters ventetid. Sier de ringer tilbake, har blitt ringt tilbake 1 av 5 ganger. De lover dato for når nettet skal være fikset og overholder ikke dette. Kan heller ikke gi et eksakt tidspunkt når man endelig kommer gjennom på telefon. Brukt unødvendig tid og penger på denne leverandøren og er fremdeles uten internett! Så til alle dere andre, styr unna denne leverandøren!!
Betaler masse penger pr. mnd. for ei linje som er elendig hastighet på. De skryter av at de kan levere mere hastighet der jeg bor.
Umulig å få pratet med kundeservice. "Vennligst legg igjen ditt nr så ringer vi deg opp igjen". Vel når?