NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Opplever desverre ofte at internettet kobler ut, ruteren prøver gang på gang uten hell å koble seg på selv etter flere restarter. Ikke morro å betale for noe som sjeldent fungerer 👎👎👎
Hei Patrick! Dersom det er noe galt med ruteren din så er det fint om du kontakter oss direkte så vi kan se på saken. Det skal selvfølgelig ikke være sånn, så dette må vi få ordnet! :) Mvh Magnus
De oppfordrer til å si fra deg angreretten, for å få raskere levering ved bestilling av fiber. Jeg gjør dette i god tro, om at da vil jeg få leververt i løpet av et par uker. Nå har jeg ventet i to mnd, vært i kontakt med dem ørten ganger og ingen kan hjelpe. Når de ikke kan levere, sier de at de har 23 uker på seg, før vi kan kansellere bestillingen uten å betale for bindingstiden. Da kan vi heller ikke bestille fra andre. Elendig fra ende til annen. Styr unna.
Hei Tone! Vi driver nok ikke med lureri, normalt sett vil vi kunne levere raskt dersom man sier fra seg angreretten. Ved frasagt angrerett går du rett inn i oppdragskøen hos montørene. Om du ikke frasier deg angreretten tar det lenger tid før vi kan bestille oppdraget, og du havner lenger bak i køen. Nå kan det høres ut som om det har vært noen forsinkelser hos montør ved din leveranse, noe vi bare må beklage. Hadde du ikke frasagt deg angreretten ville du havnet enda lenger bak i køen, og leveransen ville blitt enda mer forsinket. Det kan også være greit for deg å vite at vi bruker de samme montørene som andre leverandører. Sier du opp hos oss og bestiller på nytt hos noen andre vil du trolig bare havne enda lenger bak i køen og forsinke leveransen av internett ytterligere. Har full forståelse for at dette er frustrerende, men det er dessverre lite å gjøre med forsinkelser hos underleverandører. Håper du har fått internett nå og at du ellers har en strålende dag videre! :) Mvh Magnus
ALT er dårlig her, alt. -punktum!!! Og om du skal klage på... Ja alt som ikke funker, eller som ikke ble slik du ble lovet av dørselgeren deres, så vil du, om du er heldig komme i kontakt med kundeservice. De sier de skal se på det, men ingenting blir bedre... -Ingenting! Og sier du opp så går du ett krav fra juridisk avdeling. Så om du vil gå til kamp, så er det bare å stålsette seg, og hyre inn et arsenal av jurister....
Hei Ronny! Heldigvis ga du oss en god score på hastighet, så da er det ihvertfall noe som fungerer :) Vi synes selvsagt det er kjedelig at du ikke er fornøyd med oss, og hvis det er noe som ikke fungerer som det skal må vi selvsagt få fikset opp i det. Det har vært ekstra stor pågang på kundeservice i en periode, noe som har ført til lenger svartid enn normalt. Jeg håper du vil kontakte oss igjen sånn at vi kan se på muligheten for å løse de problemene du opplever. Mvh Magnus
Tar godt betalt for hver minste lille sak og koster mer for 40/20 linje der enn fiber 250/250 de fleste steder.. griner av at man betaler oppstartspris på utstyr og at man faktisk må betale for å sende utstyr i retur etter endt avtale med sporing for egen lomme.. selv da påstar de at dem ikke har fått utstyr og skal ha deg til å betale for utstyret allikevel med sporing. Det eneste positive er vel egentlig at nettet som regel aldri har vært nede der jeg bodde.
Hei Mats! Kjedelig å høre at du ikke er fornøyd med oss. Grunnen til at DSL er dyrere enn Fiber er rett og slett at kostnadene for drift og vedlikehold av kobberlinjene øker. Heldigvis bygger våre underleverandører Fiber som aldri før, så det blir nok ikke lenge til du også kan få rask fiber til en hyggelig pris :) Når det gjelder retur av utstyr forstår vi at du opplevde prosessen som lite smidig. Vi tar til oss tilbakemeldingen og lover at vi skal se nærmere på om retur av utstyr kan forenkles :) Mvh Magnus
Byttet til NextGentel fiber fra Telenor. Må bare si at det gikk over all forventning, overgangen var omtrent sømløs og hastigheten er som den skal være. Var i kontakt med kundeservice da jeg hadde et par spørsmål, fikk beskjed om at det var noe ventetid men kunne legge igjen telefonnummeret for å bli ringt opp igjen. Tok ikke lang tid før jeg ble ringt opp og en meget hjelpsom mann ga meg svar på alt jeg lurte på. Dette selskapet kan jeg anbefale, har ikke noe negativt å si.
Hei Oddmund! Hyggelig å høre at du hadde en god opplevelse med å bytte til oss. Dette er sånn vi ønsker at alle våre kunder skal oppleve oss, og vi setter stor pris på den hyggelige tilbakemeldingen! :) Mvh Magnus
Får hjelp når det trengs, men for dårlig hastighet. Langt under det lovede.
Hei Thore! Dersom du har internett over Fiber foreslår jeg at du kontakter oss direkte så vi kan se på saken. Kanskje har du behov for en kraftigere ruter eller et mesh-nettverk for å få utnyttet linjen skikkelig. Dersom du har internett over kobber leverer vi den hastigheten som er mulig over utstyret. Det er dessverre ikke noe mer vi kan gjøre, og hastigheten vil være lik uavhengig av hvilket selskap du måtte bruke. Vi anbefaler deg i tilfelle å bytte til Fiber dersom du har muligheten til dette. Ha en super dag videre! :) Mvh Magnus
Dette gjelder penger dere skylder meg (2.500 +renter) feil fra dere. Kundeservice har bekreftet min rett, og det er nå flere år siden dette.
Hei Evy. Foreslår at du kontakter oss direkte om dette. Ha en flott dag videre! :) Mvh Magnus