NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Nettet varierer mye.noen ganger kobler det helt ut. du får ikke kompensasjon for det og kundeservice fungerer dårlig.ikke å anbefale
Jeg har bestilt nett før 1 og halv måned siden og den har ikke kommet til nå vi betalte 2300 kr for ruter og en person skal fikse det for oss og de sa max vente tid er 1-2 uker og det gikk mye mer tid enn de sa det plus når vi ringte og sa vi ikke vill ha den lenger de sa betal 2000kr extra for og avbryte
I mitt område leier NGT fiber av Telenor, dvs der er samme fiber hele veien inn til Oslo hvor den splittes til om det går via NGT eller Telenor sin hardware. På de 4-5 årene jeg har hatt fiber via NGT har det vært er bortfall av tjenesten på 18 timer, dette har vært varslet nedetid. Latens og hastighet er det ikke noe å utsette på. Eneste negative er at man må betale leie for router, selv om denne aldri er i bruk (har eget utstyr).
NGT 3/4 uker på overtid med levering av internett. Den såkalte 300/300 linja leverer snaut mer enn 40mps. Jeg vurderer å gå tilbake 4g.
Påtrengende selger som lovte oss ett produkt som vi endte med å måtte betale ekstra for. Hjemmekontor er det bare å se langt etter med nextgentel. Ringer du kundeservice så får du beskjed om at det beste kan være å kjøpe egen router eller å trekke ledninger på egenhånd gjennom hele huset. Hold dere langt unna om mulig.
Kjøper et produkt som de ikke kan levere på avtalt tid. Kundeservice kan ikke opplyse om hvor lenge det vil ta før produktet kan leveres. Selgere som fremstiller produktet som det beste, enkleste og det mest fornuftige. Bare tull NextGenTel kan ikke levere, men kan selge og sende faktura. Ikke velg NextGenTel
Dårlig leveranse og elendig kundeservice. Liten vilje til å ordne opp når leveransen ikke holder mål.