Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NextGenTel
3.2
2 195 verifiserte omtaler

NextGenTel omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
2 195 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#4
Utmerket
NextGenTel er rangert
#4 av 67 fiberleverandørerer
37%
Dårlig
37% anbefaler NextGenTel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 2 195 omtaler om NextGenTel

FILTRER OMTALER
463
334
227
193
978
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel
NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no

Dårlig leveranse på boks

Omtale av  Knut V

Fikk for seint tilsendt ny boks. Når den kom var den feil til mitt bruk. Måtte til kalle lokal hjelp for å installere den nye boksen. Det kostet meg 1000 kr. ekstra. Jeg er over 80 år. denne kostnaden var jeg ikke forberedt på.

Svar fra NextGenTel
14.06.2024 13:34

Hei, Knut! Takk for at du har blitt kunde hos oss i NextGenTel, og for at du deler din omtale her på Bytt.no 😊 Jeg forstår godt at det kan være frustrerende når utstyret du har fått ikke har passet helt til det du trenger. Jeg får kun sett fornavnet ditt her, og derfor ingen informasjon om det du har bestilt, men vi skal alltid sjekke behovet ditt før du bestiller sånn at du får riktig WiFi-utstyr til boligen din. Dersom du opplever at det ikke stemmer vil jeg gjerne at du ringer oss, slik at vi kan bli bedre. Jeg håper at fiberen fungerer bra hos deg nå, og at du får en god opplevelse av det stabile nettet vi leverer til deg. Du kan nå oss på telefon 987 07 979 dersom du har noen spørsmål til oss, eller vil ha rådgivning om hjemmenettet ditt 😊 Ha en flott fredag! Beste hilsen Martin, NextGenTel

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Fungerer som forventet

Omtale av  Mr S. F

Fungerer som forventet fra dag en, oppkoblingen skjedde sømløst og før avtalt tid.

Svar fra NextGenTel
14.06.2024 13:29

Hei Mr. S. F! Takk for omtalen din, og for at du har blitt kunde hos oss i NextGenTel 😊 Ekstra stas er det når omtalen kommer fra en ekte mister! Det er musikk i mine ører å lese at oppkoblingen har gått som smurt for deg, og at du er fornøyd med hastigheten du får. Det skal vi fortsette å levere på 😃 Takk igjen for at du har blitt kunde, og ha en superfin fredag! Beste hilsen Martin, NextGenTel

Ikkje bra i forhold til telenor!!!

Omtale av  Egil Å

prøve først 55 virket ikkje,så ed 500,virker av og til .kommer ikkje på automatisk,bare av og til

Svar fra NextGenTel
14.06.2024 13:25

Hei, Egil! Takk for at du har lagt inn din omtale på Bytt.no, og for at du har blitt kunde hos oss 😊 Det er veldig kjedelig å se at du opplever problemer med å komme i gang med utstyret. Jeg ser ingen informasjon om ditt abonnement her, så det meste blir synsing fra min side. Men jeg er sikker på at kundesenteret vårt skal hjelpe deg med å få WiFi-utstyret opp og gå om du ringer oss på telefon 987 07 979 når du er hjemme. Du kan også bruke chatten vår på MinSide om du ønsker det. Jeg håper at vi hører fra deg sånn at vi kan få alt til å fungere knirkefritt 😊 Ha en nydelig fredag! Beste hilsen Martin, NextGenTel

Fornøyd

Omtale av  Paul

Virker bra her hos oss enn så lenge. Fornøyd første uka

Svar fra NextGenTel
14.06.2024 08:51

Hei Paul, Tusen takk for at du deler din hyggelige tilbakemelding med oss her på Bytt.no. Kjekt å se at du er fornøyd! Hos oss får du internett med akkurat samme kvalitet til en billigere pris 🎉 Har du noen spørsmål til abonnementet hos oss, er det bare å ta kontakt! Ønsker deg en god helg 😊 Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel

Oppgradering ble i praksis nedgradering.

Omtale av  Lasse

"Oppgraderte" fra god gammel kobberlinje (telefonlinje) til Fiber 30 for å få raskere nett, og fordi den andre linjen fases ut. Siden har nettet vært tregere enn noen gang og ustabilt. Selv med meg som eneste bruker hakker youtube, og å lese en avis er til tider på linje med gamle modem. Hastigheten går opp og ned hele tiden, men aldri nær det jeg skulle ha. Jevnt over ligger den under 10 MBit/s ned. Opp går riktignok raskt. Det skal de ha.

Svar fra NextGenTel
14.06.2024 09:03

Hei Lasse, Tusen takk for at du deler din tilbakemelding med oss! Så kjipt at du har hatt en dårlig opplevelse med oppgradering til fiber! Det er jo ikke sånn det skal være, og dette er ikke opplevelsen vi ønsker at kundene våre skal ha. Dette er jo en feil vi vil se nærmere på, siden jeg ikke har detaljer om abonnementet ditt eller hvilket utstyr du bruker ut fra denne omtalen, så anbefaler jeg at du tar kontakt med oss så vi får hjulpet med dette. Jeg håper du finner tid til å ta kontakt med oss snart, du når oss på telefon 98707979, så finner vi forhåpentligvis raskt en løsning på dette problemet! Ønsker deg en god helg 😊 Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Person lig kontakt kunne vært ønskelig. En selger gikk jo fra dør til dør. En servicemann kunne gjor

Omtale av  Eivind M

Vanskelig å kople ti. Dere burde heller tatt personlig kontakt for å tilby hjelp. Vi er på nett nå men vet ennå ikke om vi har gjort det helt riktig.

Svar fra NextGenTel
14.06.2024 08:44

Hei Eivind, Først vil vi takke så mye for at du er blitt kunde i NextGenTel! Vi setter pris på at du deler din opplevelse med oss 😊 Så kjedelig at det har vært en vanskelig oppstart der det ikke har vært lett å få internett til å fungere. Det er jo ikke sånn vi vil ha det! Vi er her for å hjelpe og har selvfølgelig lyst til å få prate med deg å sjekke at alt er koplet til riktig. Jeg finner ikke noen kontaktinformasjon til deg ut fra denne omtalen, men jeg håper du ringer oss på 98707979, så skal vi hjelpe med dette. Håper det løser seg snart og at du blir fornøyd med internettet vi leverer fremover. Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel

Raskt og smertefritt

Omtale av  Simen

Rask og smertefri overgang gra en annen leverandør

Svar fra NextGenTel
14.06.2024 08:40

Hei Simen, Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel! Vi setter stor pris på at du deler din tilbakemelding med oss 🤩 Veldig kjekt å se at du er fornøyd og at byttet til oss gikk smertefritt og enkelt. Ønsker deg en strålende dag! Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel

NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel mener

NextGenTel

Har tilegnet profilen
NextGenTel deltar på Bytt.no

NextGenTel har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NextGenTel besvarer omtaler

NextGenTel har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NextGenTel ønsker tilbakemeldinger

NextGenTel benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR