NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Han på telefonen gikk fra å være hyggelig til uinteressert robotstemme da han så at dere ikke tilbyr bredbånd der jeg bor.
Hei Tobias. Kjekt at du ønsket å bli kunde hos oss - vi ønsker gjerne å ha deg som kunde, men sånn ble det dessverre ikke denne gang. Det var kanskje litt kjedelig for konsulenten også, men vi skal likevel ikke fremstå slik du skriver. Jeg håper du vurderer oss ved en senere anledning. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Utrolig dårlig kundebehandling. Dem gir deg veldig dårlige signaler. Til en veldig høy pris. Jeg fikk 10 i hastighet for 600kr i mnd. Jeg ville derfor ikke ha dem men da sa dem jeg måtte betale 2000 for avlysning. Veldig dårlig. Jeg jobber med saken.
Hei Sander. Det er ikke noe kjekt at du føler deg dårlig behandlet og jeg håper det er noe vi kan gjøre for deg. Hastigheten vi kan levere varierer etter en rekke forhold som teknologitype (fiber, DSL, eller mobilt bredbånd) og linjekvalitet / linjeavstand (gjeldende kun for DSL). 10m/bit forstår jeg at ikke er tilstrekkelig for alle og vi skulle gjerne levert mer. Ved større behov for nettkapasitet anbefaler vi at du undersøker mulighet for fibertilknytning. Vi skal alltid levere i henhold til hva du har bestilt, og prisen for abonnementet tydeliggjøres både ved bestilling og i ordrebekreftelsen. Siden det er større kostnader for oss å koble opp nettet har vi ikke mulighet til å "teste" ut hvorvidt 10m/bit er tilstrekkelig etter ditt bruk. På nettsiden vår beskriver vi Bredbånd 10 ved "Når noen få brukere skal surfe og strømme. Middels lav kapasitet". Det kan være vi kan levere en høyere høyere hastighet som passer ditt bruk. Ta gjerne kontakt om du ikke har sjekket opp i dette før. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Dette bredbånd har fungert utmerket og ingenting og ikke noe og utsette på Nextgentel. Har fungert så og si feilfritt for meg. Ikke noe dårlig jeg kan huske her.
Hei Trond Tusen takk for din tilbakemelding. Alltid kjekt å høre at du er fornøyd med oss som leverandør. Ønsker deg en god helg. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Ingen hastighet for å si det rett. Luringer de som jobber på NextGenTel. De tilbyr internett på steder de ikke har dekning i...
Hei Bassam. Vi tilbyr til del fleste steder i landet, men er dessverre noen områder der vi ikke kan. Det høres ut som bestillingen ble lagt inn og at den etterhvert ble kansellert siden det ikke var mulig å levere. Det er noen tilfeller der vi ikke vet før montør har vært å sjekke om vi kan levere eller ikke. Hvis du ikke har mulighet til å få en fysisk internett linje til boligen din, er nok mobilt bredbånd en grei løsning for deg. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Bredbåndet innfridde, ingen problemer og bare én driftsmelding i løpet av et år.
Hei Anniken. Kjekt å høre at bredbåndet innfridde dine forventninger. Ha en fortsatt fin sommer! Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Dårlig kommunikasjon innad slik att vi er uten Internett i en måned no. Så igjen elendig ifra NextGenTel!
Hei Per Usikker på hva som har skjedd her siden jeg ikke får søkt deg opp i systemet vårt, vi ønsker selvfølgelig ikke at kunde våre er uten internett. Jeg håper du tar kontakt med oss og gir oss en tilbakemelding på hva som gjorde at kommunikasjonen vår er for dårlig slik at vi kan forbedre oss. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Forsøkte å komme tilbake som kunde i mai, fikk da beskjed om at jeg ble regna som ny kunde, og da tok det 2-3 uker! Da kjøpte jeg internettjenester fra en konkurrent! Og så får jeg krav nå fra dere om at abonnementet mitt blir stengt om jeg ikke betaler regningen på 840,- Helt elendig service, er ferdig med dere for alltid :)
Hei Roger. Om du avslutter abonnementet og på et senere tidspunkt bestiller på nytt så er installasjonstiden lik både for tidligere kunder og nye. Bestilling av oppkobling og installasjon går gjennom netteier og vi kan ikke overstyre hvor lang tid det tar. Takk for at du i utgangspunktet ville tilbake til oss. Det er leit å høre at vi ikke klarte å møte ditt behov. Vedrørende regningen du har mottatt er det viktig at du tar kontakt med oss så vi kan få sjekket opp i saken. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel