NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ingen hastighet for å si det rett. Luringer de som jobber på NextGenTel. De tilbyr internett på steder de ikke har dekning i...
Hei Bassam. Vi tilbyr til del fleste steder i landet, men er dessverre noen områder der vi ikke kan. Det høres ut som bestillingen ble lagt inn og at den etterhvert ble kansellert siden det ikke var mulig å levere. Det er noen tilfeller der vi ikke vet før montør har vært å sjekke om vi kan levere eller ikke. Hvis du ikke har mulighet til å få en fysisk internett linje til boligen din, er nok mobilt bredbånd en grei løsning for deg. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Bredbåndet innfridde, ingen problemer og bare én driftsmelding i løpet av et år.
Hei Anniken. Kjekt å høre at bredbåndet innfridde dine forventninger. Ha en fortsatt fin sommer! Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Dårlig kommunikasjon innad slik att vi er uten Internett i en måned no. Så igjen elendig ifra NextGenTel!
Hei Per Usikker på hva som har skjedd her siden jeg ikke får søkt deg opp i systemet vårt, vi ønsker selvfølgelig ikke at kunde våre er uten internett. Jeg håper du tar kontakt med oss og gir oss en tilbakemelding på hva som gjorde at kommunikasjonen vår er for dårlig slik at vi kan forbedre oss. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Forsøkte å komme tilbake som kunde i mai, fikk da beskjed om at jeg ble regna som ny kunde, og da tok det 2-3 uker! Da kjøpte jeg internettjenester fra en konkurrent! Og så får jeg krav nå fra dere om at abonnementet mitt blir stengt om jeg ikke betaler regningen på 840,- Helt elendig service, er ferdig med dere for alltid :)
Hei Roger. Om du avslutter abonnementet og på et senere tidspunkt bestiller på nytt så er installasjonstiden lik både for tidligere kunder og nye. Bestilling av oppkobling og installasjon går gjennom netteier og vi kan ikke overstyre hvor lang tid det tar. Takk for at du i utgangspunktet ville tilbake til oss. Det er leit å høre at vi ikke klarte å møte ditt behov. Vedrørende regningen du har mottatt er det viktig at du tar kontakt med oss så vi kan få sjekket opp i saken. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
På grunn av mange som var uten bredbånd etter ekstremt lyn var køen lang. Jeg la igjen mitt telefonnummer for å bli oppringt senere. Jeg skulle ikke miste plassen min i køen, sa de. Jeg trodde ikke på det og ble overrasket da ventetiden var omtrent det som var estimert. Fikk en hyggelig kundebehandler og etter noen sikkerhetsspørsmål om jeg var den jeg utga meg for, det satte jeg pros på, så var ny router på vei i posten. Det er alltid hyggelig å bli tatt på alvor av en hyggelig kundebehandler. Terningkast 6.
Hei Alfred Tusen takk for din tilbakemelding og det var godt å høre at du fikk den hjelpen du var ute etter. Vi er klar over litt ekstra lang ventetid nå de siste dagene, men jobber med tiltak for å bedre ventetiden. Om du skulle oppleve lang kø på telefonen neste gang, kan jeg anbefale deg å ta kontakt enten via chat, facebook eller appen vår. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Leverer langt under den hastigheten jeg betaler for, og nettet er veldig ustabilt. Nettet detter ut omtrent hver dag. Streaming i hd er til tider umulig, så f.eks YouTube eller Netflix bruker lang tid på å buffre. Må tidvis slå av WiFi på tlf hvis den oppdaterer apper o.l for å kunne gjøre enkle ting som å lese nettaviser eller mail. Det tar litt lang tid å komme frem til kundeservice, men de er hyggelig, og gjør det de kan for å fikse problemet. Litt lavere score på kundeservice, kun på grunn av lang ventetid.
Hei Chris Det virker som hovedproblemet ditt ligger på det trådløse nettverket, der er det ganske mange ulike lokale faktorer som kan spille inn som gjør det vanskelig å finne ut hvor feilen ligger. Det kan virke som hastigheten blir brukt opp slik du forklarer problemet, kan nevne at det er nok ikke apper som oppdaterer som bruker opp hastigheten, men heller skytjenester som skal synkronisere som kan skape et slikt problem. Anbefaler deg å se igjennom disse punktene for å se om det kan bedre opplevelsen: https://www.nextgentel.no/privat/hjelp/internett#entry1271 Om du fortsatt sliter, ta gjerne kontakt slik at vi kan hjelp deg videre. Det har dessverre vært litt ekstra påtrykk nå mot slutten av sommertiden. Vi gjør tiltak for å få ned ventetiden på telefonen nå. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Etter å ha ventet i 64 minutter på å få snakke med kundeservice var det ikke hjelp å få. De anslo at nettet ville være tilbake etter en uke. Kompensasjon ville bli tilsvarende det jeg betaler for en uke. Gjennom ventetiden opplyste de hvert annet minutt at jeg kunne nå de på chat, det kunne jeg ikke når nettet er nede og mobildekningen er dårlig.
Hei Jøran. I perioder med stor pågang anbefaler vi chat, men vi forstår at det ikke er mulig for alle. Det er aldri gøy å miste nettet og feilen skal bli rettet så snart det lar seg gjøre. Tidsestimatet vi gir varierer utfra hva som er feil og kapasiteten til montørselskapet som har ansvar i ditt område. Jeg beklager den lange ventetiden vi hadde da du tok kontakt med oss. Jeg håper feilen snart er rettet og at nettet går tilbake til normalen. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel