NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tungvindt og lite brukervennlig. Netflix støttes ikke. Noe som våre leietakere ble veldig skuffet over. Dårlig informasjon på hva en får og ikke får med. Ikke opptakstuner.
Hei Bjørn, Aller først, takk for at du har valgt å bli kunde hos NextGenTel ☺️ Jeg registrerer tilbakemeldingen du gir på RiksTV-pakken som du har kjøpt med ditt bredbåndsabonnement og kommer til å se nærmere på informasjonen vi sender til kundene våre knyttet til dette. Vi tilbyr pakker både med og uten opptakstuner, og vi ønsker selvfølgelig at det skal fremkomme tydelig for alle hva som er inkludert og ikke i de enkelte valgene man har. Men jeg vil anbefale deg å ta kontakt med RiksTV sin kundeservice direkte, og så er jeg sikker på at dere finner en tilfredsstillende løsning, om du skulle ønske å endre noe. Ønsker deg en fortsatt fin kveld! Mvh Christian NextGenTel
Internett på mobil ramler ut omtrent hver 3. min.Må koble til mobildata når jeg skal lese innlegg og lignende.
Hei Anita, Takk for at du har valgt å bli kunde hos NextGenTel, og takk for tilbakemeldingen. Uten at jeg kan si med sikkerhet hva som er utfordringen i akkurat denne saken, så vil jeg nevne at det kan være flere årsaker til problemene du opplever. Jeg vil først anbefale deg å se igjennom noen av artiklene og veiledningene på hjelpesidene våre. De finner du her: https://hjelp.nextgentel.no/ Hvis du fortsatt skulle ha behov for hjelp er våre dyktige kundeservicekonsulenter klare for å snakke med deg. De når du på +47 987 07 979, alle hverdager. Ønsker deg en fortsatt strålende dag! Mvh Christian NextGenTel
Jeg får inn TVsignalene umiddelbart, slipper å vente på nedlasting mm
Hei Sturla! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Å vente på nedlasting vet vi er fryktelig kjedelig, så derfor er det desto mer gledelig å høre at opplevelsen står til forventningene når du har valgt oss som leverandør av bredbånd! Ønsker deg en fin kveld videre! Mvh Christian NextGenTel
Først, det virket seriøst, men da nettilgang og TV ble kuttet var det forferdelig. Jeg kunne ikke kommunisere på omvednen me annet eller mobiltelefon. Det komm ingen montør. Jeg mått da takontakt med Rissa Kr.lag i Åfjord for hjelp med omkopling til dette nett. Saken blir anmelt Åfjord lensm.ktr. og dere få høre fra dem. Varer sendt i retur på posten og jeg har hatt en utgift på det på kr. 354, så tilsndte varer er på vei til de aktuelle levrandører. Jeg anser dette som utilbørlig krenking av privatlivets fred og ro. Jeg er godt fornøyd med det brebåndet jeg nå har, og får hjelp hvis det trengs på under timen, hvis det haster. Kåre
Hei Kåre, Uten at jeg kjenner detaljene i saken din så skjønner vi selvfølgelig at det er irriterende når ting ikke bare "funker". Godt å høre at du har funnet en tilfredsstillende løsning som du er fornøyd med. Ønsker deg en flott uke videre! Mvh Christian NextGenTel
Enkel installasjon og brukervennlig. Ganske billig også.
Hei Sigmund! Takk for at du legger igjen omtale her på Bytt.no, og for at du har blitt kunde hos oss 😊 Helt supert å se at du opplever installasjonen som enkel og brukervennlig. Og jeg er helt enig med deg i at det ikke er aller værst at abonnementet er ganske billig også 😊 Hos oss får du god kvalitet bare billigere enn hos de andre internettleverandørene. Takk igjen for at du har blitt kunde hos oss, og så må du bare ta kontakt om du ønsker rådgivning, eller noen problemer oppstår med nettet. Vi er klare til å hjelpe deg på telefon 987 07 979 alle hverdager. Ha en flott fredag! Martin NextGenTel
Fiberen er grei, men SVÆRT DÅRLIG tilgjengelighet på KUNDESERVICE
Hei Roger! Takk for at du legger igjen en omtale her på Bytt.no 😊 Og ikke minst, takk for at du er kunde hos oss. Så er det samtidig ikke så kjekt å se at du er middels fornøyd med fiberen. Vi leverer på fiberkabler av høy kvalitet, så dersom du opplever noe galt er vi klare til å hjelpe deg alle hverdager. Det siste halvåret har vi hatt gradvis bedre ventetider hos kundeservice, og vi jobber knallhardt med å senke de - akkurat slik vi jobber med å presse prisene ned 😊 Denne måneden har snitt ventetid ligget på cirka 3 minutter. Jeg håper at du gir oss en sjangse til å hjelpe deg, enten ved at du ringer oss på telefon 987 07 979 eller bruker chatten på MinSide. Håper at vi hører fra deg slik at vi kan hjelpe deg med fiberen, og snu litt på inntrykket du har av vår kundeservice. Ha en nydelig fredag! Martin NextGentTel
Med de ruter eg bestilte fikk eg endelig nett i hele huset med tele n prøvde eg men fikk ikke hjelp
Hei John! Takk for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 😊 Og takk for at du har blitt kunde hos oss! Det er utrolig hyggelig å se at du har fått nett i hele huset nå etter å ha byttet over til oss. Det gjør meg glad, og det sikrer nok samtidig husfreden 😃 Dersom du vil ha hjelp fra oss er vi klare til å hjelpe deg på telefon 987 07 979 alle hverdager fram til kl. 18. Ha en superfin fredag! Martin NextGenTel