NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Godt utvalg kanaler. Oversiktelig og lett å skifte.
Hei Helge, Tusen takk for din omtale og for at du velger internett fra NextGenTel! Veldig kjekt å se at du syns bytte til oss har vært vellykket og at du er fornøyd med TV-utvalget, vi skal jobbe knallhardt for at det skal fortsette å være like enkelt for deg som kunde fremover 😄 Ha en fin mandag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Er fornøyd med nettet men RiksTV er jeg ikke noe glad i
Hei Reidun, Takk for at du deler omtalen din her på Bytt.no, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Kjedelig å høre at du ikke er fornøyd med fjernkontrollen din, det vil vi gjerne se på om vi kan gjøre noe med. Jeg ser bare fornavn her, og trenger litt mer informasjon for å finne deg i vårt system. Gjerne send oss en epost til [email protected] med informasjon om deg så skal vi prøve å finne en løsning. Ønsker deg en riktig fin dag videre og god helg ☺️ Beste hilsen Karoline i NextGenTel
Snar å gi svar når og vi lurte på noe Hjelpsom og veiledende og enkle løsninger
Hei Wenche, Tusen takk for at du er blitt kunde hos NextGenTel og legger igjen en omtale her på Bytt.no 💚 Veldig kjekt å se at du er fornøyd som kunde hos oss! Vi skal jobbe på videre for at det skal være enkelt som kunde hos oss. Ønsker deg en fin onsdags ettermiddag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Ble koblet over fra Telenor til NextGenTel, alt gikk helt uten problemer og fungerte med en gang.
Hei, Tor! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din på Bytt.no 💚 Helt supert å se at alt har fungert som smurt når du byttet fiberen over til oss. Vi skal jobbe på videre for å gi deg en god pris på fiberen, samtidig som at det blir enkelt for deg å være kunde hos oss. Jeg ønsker deg en flott mandag, og en nydelig sommer 🌞 Beste hilsen Martin, NextGenTel
Litt dårlig start, da jeg bestilt for 5 mnd siden, og ble da lovet god hjelp til hva jeg ville trenge for å bytte. Jeg hadde jo ingen "min side", og det kom kun en mail om at nå nærmer det seg, ingenting om hvordan jeg skulle gå fram. Jeg har tidligere alltid fått installatør for å ordne dette, så jeg gikk jo ut fra at dette gjaldt her også. Men nei. Så første uken med nextgentel hadde jeg null internett. den forrige ruteren nektet å fungere, og det lovte nextgentel at den ville sømløst gå over om jeg hadde nettopp den. Når dette er sagt så var det veldig fin hjelp med levende folk i en chat, burde vært mulig med telefonkontakt, for det var jo nettopp internettet jeg manglet.. Men ny ruter kom i superfart, og etter noe plunder fikk jeg jammen vidunderet på nett. Alene, for da var operatørene gått hjem. :D
Hei Marit, Tusen takk for at du er blitt kunde hos NextGenTel og tar deg tid til å gi til å legger igjen en omtale her med din tilbakemelding 💚 Her høres det dessverre ut til at vi ikke har gjort jobben vår godt nok, for oppstart av internett hos NextGenTel er ment til å være enkelt. Jeg er glad for å høre at internett nå er på plass og håper på at det fortsatt fungerer knirkefritt! Vi skal jobbe på for at fortsettelsen av ditt kundeforhold skal være enkel, og du trenger ikke nøle med å ta kontakt hvis du har spørsmål om internett fra oss 😊 Ha en fin ettermiddag! Beste hilsen, Jenny, NextGenTel
Å skifte fra Telenor gikk som en drøm. Veldig lett å koble opp ny ruter fra NexGen Tel
Hei, Øyvind! Takk for omtalen din, og for at du har byttet til fiber fra oss 💚 Helt supert å se at alt gikk fint når du skulle koble opp den nye WiFi-boksen og bytte over til oss. Vi skal jobbe på videre for å gjøre det like enkelt for deg å være kunde i tiden fremover 😊 Ha en nydelig fredag, og riktig god sommer videre! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Ikke mulig å koble ril utvendig kamera og doorbell. Ikke noe problem med andre nettverkskeverandører på 2,4 ghz nettverket.
Hei, Henning! Takk for omtalen, og for at du har blitt kunde hos oss 😊 Veldig kjedelig å se at du har problemet med å koble ulike smarthus-dingser til på nettet. Det skal vi få sett på. Jeg får kun opp fornavnet ditt her på Bytt.no, men jeg håper at du kan bruke et par minutter og sende meg en mail på [email protected] med litt mer informasjon om abonnementet. Da skal vi finne ut av problemet 😊 Jeg ønsker deg en nydelig tirsdag. Beste hilsen Martin, NextGenTel