NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Savner tv2 sport 1 og tv2 sport 2 i basic pakken. Er det mulig å fjerne eller legge til kanaler i pakken ?
Hei, Kjell B Så kjekt å høre at du er godt fornøyd 😄 Det går nok ikke an å fjerne å legge til fra den pakken, men vi har et alternativ som heter Fiberpakken, hvor du får med kanalene du nevner. Ta gjerne kontakt med oss så hjelper vi deg. Takk for at du velger Norges prispresser på bredbånd! Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Ble fortalt at det skulle koste 550,- i måneden. Ingen nevnte leie av ruterboks til 39,- eller frakt på nevnte boks til 129,-. Hadde det bare kommet frem litt tydeligere så hadde man nok godtatt det og ikke følt seg så lurt.
Heisann Odd, Tusen takk for at du legger igjen din tilbakemelding her på Bytt.no! Dette gjør at vi kan ta med oss hva vi kan bli bedre på fremover 🙌 Vi skjønner at det er veldig provoserende hvis du er blitt forespeilet en pris og totalen er en annen etter du får abonnementet. Det er på ingen måte sånn vi skal fremtre eller vil oppfattes. Vi har valgfrihet på utstyr, du kan velge mellom å bruke eget utstyr eller leie utstyr fra oss. Ta gjerne kontakt med oss hvis vi kan hjelpe med å endre på det utstyret som er satt opp på ditt abonnement 😊 Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Dere reklamerer med billigst internett men vis jeg skal ha samme hastighet som jeg hadde med Telenor blir dere mye dyrere. Og så er det for få internett utganger på ruteren deres då jeg har kablet internett på mange komponenter .jeg er heller ikke helt fornøyd med RiksTV då jeg gjerne skulle hatt eurosport og tv 2 sport men då må jeg oppgradere og mye dyrere . Er masse kanaler i basis pakken som en aldri ser på , det skulle ha vært valgfrie kanaler innen for en sum slik t-we har.
Hei, Bjørnar S Tusen takk for din omtale, det hjelper oss til å se hva vi kan forbedre oss på fremover! Vi jobber hver dag for å gi deg de beste prisene på bredbånd, og har de laveste prisene på de fleste hastigheter 🐱🏍 Vi har også valgfrihet på bruk av utstyr som gir mulighet for å bruke ruter fra oss, mesh-utstyr eller eget utstyr. Ta gjerne kontakt med oss, så kan vi hjelpe deg å se på hva som vil være mest gunstig for bruken hjemme hos deg. Du kan få hjelpe av en dyktig medarbeider hvis du ringer 987 07 979, skriver til oss via MinSide eller på direktemelding på Facebook-siden vår 😄 Vi håper vi kan hjelpe og gjøre deg mer fornøyd som kunde fremover. Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Har sittet mange timer å snakket med konsulenter for å få internett på tv , null respons, ellers er tv singnaler meget bra. Prøv å få til internett på min tv , eller vurderer jeg mitt kundeforhold hos dere
Hei, Helge H Så kjipt å høre at det ikke har vært lett å få internett på TVen din. Hvis det ikke har løst seg til nå så hjelper vi gjerne så godt som vi kan. Hvis det er sånn at det kun er TVen din som ikke får internettsignal mens internett fungerer som det skal på alle andre enheter så er det mulig at det er en innstilling på TV eller noe som må sjekkes med TV-leverandør. Håper vi hører fra deg og så håper jeg at du allerede har fått internett på TVen din - Vi vil jo trossalt fortsette å levere internett til deg og ikke minst at du skal være fornøyd med det vi leverer 😄 Ønsker deg en flott uke Jenny NextGenTel
Det er bra. Angående pris.så slår dere telenor ned i støvlene.
Hei, Karsten Tusen takk for din omtale! Så flott å høre at bredbåndet fungerer ganske greit - men vi vil gjerne at det skal fungere helt utmerket, så ta gjerne kontakt med oss så ser vi hva som skal til for å optimalisere nettet hos deg ⚡ Vi er glad for at du velger Norges prispresser på bredbånd. Ønsker deg en fin uke Jenny NextGenTel
Har ikke hatt problemer hittil ,så vil tiden vise, har ikke vært abonent så lenge
Hei, Kjell S Tusen takk for din omtale - det betyr mye å få høre din mening! Helt supert at det fungerer som det skal. Og hvis du skulle oppleve noen endring, må du ikke nøle med å ta kontakt med oss 😄 Takk for at du velger bredbånd fra NextGenTel. Ønsker deg en riktig god dag Jenny NextGenTel
Bra bredbånd men håpløs lang ventetid for komme i kontakt med kundeservice.
Hei Irene, Vi er glad for å høre at du er fornøyd med bredbåndet - da høres det ut som det virker som det skal 🐱🏍 Vi vet at det noen ganger kan være kø og jobber hver dag for å prøve å gjøre det så enkelt som mulig for kunder å komme i kontakt med oss. Hvis det skulle skje igjen at du må vente i kø når du ringer oss, så kan vi anbefale å skrive til oss på chat eller direktemelding på Facebook. Der vil du også få god hjelp! Takk for at du velger Norges prispresser på bredbånd 😀 Ønsker deg en fin start på uken Jenny NextGenTel