NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har ikke byttet ruter før, og det har tatt tid å få alle oppkoblede enheter til å fungere. Kunne vært godt med noen tips til hva som trenger å gjøres noe med.
Hei Kajsa, Tusen takk for at du har blitt kunde hos oss og deler din omtale her på Bytt.no 😊 Jeg skjønner at det kan være kjedelig å bruke lang tid på å få alt til å fungere på internett etter bytte, så dette er en nyttig tilbakemelding setter stor pris på 🙌 Vi skal absolutt få på plass våre beste tips når du kobler opp ny ruter. Så lover vi å jobbe på videre for at det skal være enkelt som kunde hos oss! Ha en god helg! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Fungerer bra, ikke hatt noe tull med overgangen. O
Hei Ola, Tusen takk for at du har blitt kunde hos oss og deler din omtale her på Bytt.no 😊 Så kjekt at internett fungerer som det skal, med en problemfri overgang. Vi lover å jobbe på for at det skal være enkelt for deg som kunde. Ha en fin helg! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Det var litt utfordringer med å få Rikstv til å fungere ellers ser det bra ut
Hei Morten, Tusen takk for at du har blitt kunde hos oss og deler din omtale her på Bytt.no 😊 Jeg hadde satt pris på om du har noen minutter til å sende meg en e-post til [email protected] sånn at jeg får vite mer om hva som var utfordringen med TV i oppstart. Vi er alltid på jakt etter forbedringspunkt som gjør det enklere for deg som kunde hos oss! Og husk, har du spørsmål om ditt abonnement, så er vi her for å hjelpe på chat eller telefon 98707979. Ha en fin helg! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Byttet fra Telenor fiber og overgangen gikk problemfritt, var bare å sette opp ny ruter på overgangsdagen og har fungert fint så langt
Hei Ar, Tusen takk for at du har blitt kunde hos oss og deler din omtale her på Bytt.no 😊 Så kjekt å høre at byttet gikk helt problemfritt, det skal jo være enkelt å bli kunde hos oss. Og husk, har du spørsmål om ditt abonnement, så er vi her for å hjelpe på chat eller telefon 98707979. Ha en fin helg! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
trengte hjelp med og innstalere alle mine smart produkter og fikk en utrolig hyggelig dame som tok seg god tid og var veldig høflig . Det eneste jeg kan klage på er at jeg var ca nr 30 i køen når jeg ringte. Dere ringte tilbake og det er bra ,men det tyder jo på at dere trenger flere ansatte. Jeg er pensjonist så ventingen gjorde ikke meg noe.
Hei Elisabeth, Tusen takk for at du har blitt kunde hos oss og deler din omtale her på Bytt.no 😊 Hos oss får du akkurat samme kvalitet på internett, bare rimeligere! Veldig kjekt å høre at du snakket med en hyggelig kollega hos oss som hjalp deg. Vi lover at vi skal fortsette å jobbe for at det skal være enkelt som deg som kunde, sånn at du slipper å vente neste gang du tar kontakt med oss. Ha en fin helg! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Ingen god overgang fra Telenor. Kjenner meg lurt inn til å signere med dere. Gir alle jeg kjenner informasjon om den dårlige kundeservicen. I tillegg til dette så opplever jeg at, nettet hakker når jeg sitter i teamsmøter så jeg må over på mobilnett, jeg har en ny router som står 2 m fra stuebordet i åpent rom, så problemet ligger ikke der. Venter bare på at 12 mnd skal være over så jeg kan si opp abonnement.
Hei Ida, Kjipt å høre at du ikke hadde en god overgang fra Telenor til oss. Vi skal levere akkurat like god kvalitet til en rimeligere pris. Jeg håper du har tid til å kontakte oss snart så vi fort kan finne grunnen til at internett fungerer dårligere etter du byttet over, og ikke minst får rettet det. Vi er tilgjengelig på telefon 98707979 eller chat via MinSide, og står klare til å hjelpe. Håper vi hører fra deg snart 😊 Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Good so far. The transition from our previous provider to Nextgentel went smoothly. Connection is stable so far. I trust we made a good choice.
Hi Jan, Thank you for choosing us as your internet provider 😊 We're glad to have you as a customer and will continue to work hard to make your experience with us as easy as possible. Have a great weekend! Regards Jenny, NextGenTel