NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Byttet fra Telenor fiber og overgangen gikk problemfritt, var bare å sette opp ny ruter på overgangsdagen og har fungert fint så langt
trengte hjelp med og innstalere alle mine smart produkter og fikk en utrolig hyggelig dame som tok seg god tid og var veldig høflig . Det eneste jeg kan klage på er at jeg var ca nr 30 i køen når jeg ringte. Dere ringte tilbake og det er bra ,men det tyder jo på at dere trenger flere ansatte. Jeg er pensjonist så ventingen gjorde ikke meg noe.
Ingen god overgang fra Telenor. Kjenner meg lurt inn til å signere med dere. Gir alle jeg kjenner informasjon om den dårlige kundeservicen. I tillegg til dette så opplever jeg at, nettet hakker når jeg sitter i teamsmøter så jeg må over på mobilnett, jeg har en ny router som står 2 m fra stuebordet i åpent rom, så problemet ligger ikke der. Venter bare på at 12 mnd skal være over så jeg kan si opp abonnement.
Good so far. The transition from our previous provider to Nextgentel went smoothly. Connection is stable so far. I trust we made a good choice.
Den faller ut hele tiden og har mindre rekkevidde enn forrige leverandør. Jeg angrer på skiftet.
Helt elendig tv-boks løsning fra RiksTV. Ulogisk meny. Ikke opptaksfunksjon. Føler meg missinformert. Ikke like bra som tidligere som jeg ble lovt av selger. Ble lovt billigere abonnement men det resulterte og dårligere løsning og boks med opptak koster mer. Etter dette året med slavekontrakt så kommer jeg gå tilbake til Telenor.
Ingen problemer så langt.ser ut til å fungere bra.
Hei Tjods! Tusen takk for at du har blitt kunde hos oss og deler din omtale her på Bytt.no 😊 Kjekt å se at du ikke har opplevd problemer med internett, og vi i NextGenTel skal jobbe på videre for at det skal være enkelt for deg som kunde videre! Beste hilsen Jenny, NextGenTel