Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har nå hatt besøk av Telenor på døren totalt 5 ganger hvor de prøver å overbevise meg om at jeg skal bytte til Telenor Fiber fra Altibox. Uansett hva jeg sier har de et motargument til hvor smart dette er for meg. Da jeg endelig klarte å komme til og si at det er ikke aktuelt for meg ble han sur og gikk. Ikke veldig hyggelig opplevelse. Det er ikke dette som gjør at jeg velger en annen leverandør.
Bredbåndet faller ut inni mellom, og vi kan også oppleve at bildet på tv’en hakker når vi bruker cromecast.
De har sagt opp bredbåndsabonnementet vårt to ganger uten varsel. Kundeservicen deres er nesten ikke-eksisterende og den mest inkompetente jeg noen gang har hatt å forholde seg til i mine 40 år. Bortkastede timer på telefonen. Kundeservicepersonell lyver og lover å fikse problemer, men problemene vedvarer. Hold deg unna dem.
Bredbånd fra Telenor er relativt dyrt.. og skal du ha fordelen av alltid på nett krever det mobilabonnement fra Telenor, og der er det veldig dyre.
For dyrt for hytte bruk hvor en er bare deler av året. Jeg har fiber bredbånd fra Telenor også i leiligheten i Harstad.
Bra, men altfor dyrt. Og det legges på prisen ofte.
stabilt + god hastighet, rask og god kundeservice. Høy pris.
Ingen feil og god informasjon ved utbedringer og oppdateringer
Forferdelig kundeservice. Lover utbedringer og trekker tilbake avtaler noen timer senere. Ikke å anbefale. Fiberkabel i ustanselig, men viser liten forståelse for at jeg trenger nett. Ringer kundeservice som sier at de skal sende reparatør, men ingen kommer. Da jeg ringer og purrer, sier de at jeg må vente. En dag eller 2 uker... de vet ikke.
Veldig bra internett, ok kundeservice, men veldig stive priser.
Vi ble forespeilet fri tilgang til internett i fritidsbolig men endte opp med dobbel betaling! Kontaktet Telenor om problemet men fikk et negativt svar!
Dette er grisedyrt, og de tar seg mer en godt betalt for sine tjenester. Leveransen er ok, bare en dyr tjeneste..
Problemet med de at det virker som de bare kan forandre pris.Jeg er lei av å måtte ringe inn hvert år for å spørre hvorfor det plutselig setter opp pris.Jeg kommer til å se etter en annen leverandør.
Er ikke i nærheten av å få det jeg betaler for. Har tatt flere målinger på hastighet, og får bare til svar at mine målinger kan de ikke stå inne for.Så ga de meg en link til å teste hastigheten, og samme elendige resultat. Har nå vært tvungen til å være kunde i flere år grunnet få internet tilbydere, og det er Telenor fullstendig klar over. Derfor denne motbydelige arrogansen.
Elendig kundeservice. Masse feil informasjon og nullsamarbeid. Så tapt masse penger pga av ulovlig behandling av selskapet. Så ønsker fast og stabilt samarbeid. Lei av og bytte selskap
Telenor som internett leverandør er en monopol og derfor så leverer de dårlig service for en dyrt pris.