⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Telenor Bredbånd
2.2
901 verifiserte omtaler

Telenor Bredbånd omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.2
Dårlig
901 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#64
Forferdelig
Telenor Bredbånd er rangert
#64 av 67 fiberleverandørerer
12%
Forferdelig
12% anbefaler Telenor Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 901 omtaler om Telenor Bredbånd

FILTRER OMTALER
64
53
100
139
545
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telenor Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Blir vi presset til å bytte bredbåndsruter som medfører økte kostnader?

Omtale av  Else

Jeg har vært trofast kunde hos dere i Telenor i svært mange år, og har stort sett vært fornøyd med det, men nå er det endringer i kundevennlighet som skurrer veldig mye. For en tid siden begynte dere å ta betaling for å bruke e-post selv om man er bredbånds-kunde, samtidig som dere gjorde kostbare endringer i e-post systemet, noe som ikke gjorde det på noen måte mer kundevennnlig, og dette mislikte jeg sterkt og gav dere tilbakemelding om det, uten at det har ført til noen endring. Nå sender dere ut en e-post hvor dere nærmest presser kundene til å leie en bredbåndsruter hos dere til en sum på kr.49 pr.mnd, pga at den ruteren man har skal være utdatert og dere vil ikke kunne yte noen service og støtte på den videre. Dere yter kun støtte og oppgradering dersom man leier en ruter hos dere, i følge e-posten. Det betyr at hvis man fortsetter med den ruteren man har eller kjøper hos annen forhandler, så vil dere ikke yte støtte eller oppgradere, selv om man er bredbåndskunde hos dere. Jeg undrer meg over om det egentlig er lovlig å ikke yte service og teknisk støtte til de som dere har som bredbåndskunder. Dette bør nok sjekkes opp i hos Forbrukerrådet. Jeg mener at dere bør vennligst gi en ny ruter som gave til alle deres lojale bredbåndskunder, dersom det er så viktig å få ordnet dette nokså snart (1.februar er nevnt i e-posten).

Ikke helt fornøyd

Omtale av  Helge R. W

Sånn passe brukende med en del uenigheter om både økning i pris og div

Dårlig kvalitet og elendig kundeservice.

Omtale av  Hans E

Har slitt med dårlig kvalitet. Særlig fotballkamper sliter med «lægging», noe som bør være umulig med 500Mbit linje. Kundeservice har lovet sende ny dekoder, men ting skjer ikke. Bare snakk. De skrur også stadig opp prisen uten varsel.

Telenor super arrogante

Omtale av  Ørjan K

Arrogant ringer ikke tilbake. Skrur opp prisen til det dobbelte etter ett år. Satser på at du blir uansett hos dem

Frihet fra Telenor

Omtale av  Elisabeth

Betaler for 1000 Mbps men får hastighet fra 360-500 Mbps. Vi har Frihet abb, og om vi velger mer enn 50 Mbps, får vi ikke TV, og Netflix-appen virker ikke. Jeg caster nå fra telefonen. Jeg har ringt inn til teknisk avd et par ganger, og begge gangene prøvde teknikeren å overtale meg til å flytte mobilabonnementet mitt til Telenor.

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Fikk ikke det som avtalt!!

Omtale av  Marek

Jeg fikk en god tilbud og bestemt seg om overføring til Telenor. Ingen ting var som avtalt: - tilkobling av fiber skule bli gratis, men fikk faktura på installasjon til 4,600kr - det skule bli ingen månad gebyr for ruter i et år, men det koster fast hver månad 49kr - 100 mbs skulle koste meg 599 i første år, men fikk faktura med 799 for 100 mbs. Jeg skal flytte meg med en gang fra Telenor og kan si at det er en dårligste opplevelse som jeg fikk i livet!!!

Middels

Omtale av  Bjarte M. M

Har opplevd å gjøre avtaler som ikkje blir fulgt opp av telenor kudeservice. Tester selv hastighet på bredband til kun en femtedel av hva jeg betaler for, uten å bli tatt på alvor ved henvendelse.

Tjenester ok, kundebehandling fraværende

Omtale av  Stig

Fiber ok, utbygging null info og ingen tilbakemelding på kontakt forsøk. Tok seg til rette på privat eiendom uten å kontakte forespørre.

For dyrt og dårlig kundebehandling.

Omtale av  Einar N

For dyrt, og dårlig kunderådgiving. Prøver å si opp abonnement men blir hele tiden snakket rundt grøten og presser på oss tv kanaler.

Teknisk bra men spesiell kundebehandling

Omtale av  Geir D

Teknisk bra men man kan ikke forskjellsbehandle kunder slik som telenor gjør. Noen får benytte såkalte kampanjetilbud i årevis mens andre må betale full pris etter ett.

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Håpløst

Omtale av  Jan S. J

Håpløyse å bruke så lang tid på å rette feil.skjønner ikke hvorfor jeg må bruke så mange regn her

Får ikke hva man betaler for

Omtale av  Alexander

betalt i en årrekke for 500mbps, men oppnår kun ca 100.

Elendig service og snerpete kundebehandlere

Omtale av  Cecilie

Ingen informasjon, oppfølging, service eller tilbud om kompensasjon etter at fiber er nede i over en uke for andre gang på fire måneder. Latterlig dyrt, setter stadig opp månedskostnader (nesten en dobling i pris på 5 år) og opplever dem mer opptatt av hva de kan melke ut av irriterte kunder. To måneder "oppsigelsestid" tross løfter om ingen bindingstid etter første 12 måneder. Dette vedholder de til tross for at de selv ikke leverer tjenesten kunden betaler i dyre dommer for. Evig firkantet og kverulerende for å tvinge en siste patetisk skvis av penger ut av folk. Og et evig mas om å selge andre tjenester selv om ingenting hos dem tilsynelatende virker, verken tjenester du allerede kjøper, AI-chat, linker til online skjema og selvhjelp, eller driftsmeldinger, styr unna. Aldri mer Telenor for vår del.

Manglende tilbakemelding

Omtale av  Helge G

Telenor lover svar på mine problemer, men gir ikke noe. Har ringt flere ganger, men får bare nye lovnader.

Har vært fornøyd men synes det begynner å bli dyrt

Omtale av  Espen

Gode kundebehandlere som gir hjelp god hjelp når du ringer

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Blitt for dyrt

Omtale av  Jimmy F. S

Det har blitt for dyrt etter at man først fikk fiber

Telenor Bredbånd

Har tilegnet profilen
Telenor Bredbånd deltar på Bytt.no

Telenor Bredbånd har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Telenor Bredbånd besvarer ikke omtaler

Telenor Bredbånd har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Telenor Bredbånd henter ikke inn tilbakemeldinger

Telenor Bredbånd benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR