Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har vært trofast kunde hos dere i Telenor i svært mange år, og har stort sett vært fornøyd med det, men nå er det endringer i kundevennlighet som skurrer veldig mye. For en tid siden begynte dere å ta betaling for å bruke e-post selv om man er bredbånds-kunde, samtidig som dere gjorde kostbare endringer i e-post systemet, noe som ikke gjorde det på noen måte mer kundevennnlig, og dette mislikte jeg sterkt og gav dere tilbakemelding om det, uten at det har ført til noen endring. Nå sender dere ut en e-post hvor dere nærmest presser kundene til å leie en bredbåndsruter hos dere til en sum på kr.49 pr.mnd, pga at den ruteren man har skal være utdatert og dere vil ikke kunne yte noen service og støtte på den videre. Dere yter kun støtte og oppgradering dersom man leier en ruter hos dere, i følge e-posten. Det betyr at hvis man fortsetter med den ruteren man har eller kjøper hos annen forhandler, så vil dere ikke yte støtte eller oppgradere, selv om man er bredbåndskunde hos dere. Jeg undrer meg over om det egentlig er lovlig å ikke yte service og teknisk støtte til de som dere har som bredbåndskunder. Dette bør nok sjekkes opp i hos Forbrukerrådet. Jeg mener at dere bør vennligst gi en ny ruter som gave til alle deres lojale bredbåndskunder, dersom det er så viktig å få ordnet dette nokså snart (1.februar er nevnt i e-posten).
Sånn passe brukende med en del uenigheter om både økning i pris og div
Har slitt med dårlig kvalitet. Særlig fotballkamper sliter med «lægging», noe som bør være umulig med 500Mbit linje. Kundeservice har lovet sende ny dekoder, men ting skjer ikke. Bare snakk. De skrur også stadig opp prisen uten varsel.
Arrogant ringer ikke tilbake. Skrur opp prisen til det dobbelte etter ett år. Satser på at du blir uansett hos dem
Betaler for 1000 Mbps men får hastighet fra 360-500 Mbps. Vi har Frihet abb, og om vi velger mer enn 50 Mbps, får vi ikke TV, og Netflix-appen virker ikke. Jeg caster nå fra telefonen. Jeg har ringt inn til teknisk avd et par ganger, og begge gangene prøvde teknikeren å overtale meg til å flytte mobilabonnementet mitt til Telenor.
Jeg fikk en god tilbud og bestemt seg om overføring til Telenor. Ingen ting var som avtalt: - tilkobling av fiber skule bli gratis, men fikk faktura på installasjon til 4,600kr - det skule bli ingen månad gebyr for ruter i et år, men det koster fast hver månad 49kr - 100 mbs skulle koste meg 599 i første år, men fikk faktura med 799 for 100 mbs. Jeg skal flytte meg med en gang fra Telenor og kan si at det er en dårligste opplevelse som jeg fikk i livet!!!
Har opplevd å gjøre avtaler som ikkje blir fulgt opp av telenor kudeservice. Tester selv hastighet på bredband til kun en femtedel av hva jeg betaler for, uten å bli tatt på alvor ved henvendelse.
Fiber ok, utbygging null info og ingen tilbakemelding på kontakt forsøk. Tok seg til rette på privat eiendom uten å kontakte forespørre.
For dyrt, og dårlig kunderådgiving. Prøver å si opp abonnement men blir hele tiden snakket rundt grøten og presser på oss tv kanaler.
Teknisk bra men man kan ikke forskjellsbehandle kunder slik som telenor gjør. Noen får benytte såkalte kampanjetilbud i årevis mens andre må betale full pris etter ett.
Håpløyse å bruke så lang tid på å rette feil.skjønner ikke hvorfor jeg må bruke så mange regn her
betalt i en årrekke for 500mbps, men oppnår kun ca 100.
Ingen informasjon, oppfølging, service eller tilbud om kompensasjon etter at fiber er nede i over en uke for andre gang på fire måneder. Latterlig dyrt, setter stadig opp månedskostnader (nesten en dobling i pris på 5 år) og opplever dem mer opptatt av hva de kan melke ut av irriterte kunder. To måneder "oppsigelsestid" tross løfter om ingen bindingstid etter første 12 måneder. Dette vedholder de til tross for at de selv ikke leverer tjenesten kunden betaler i dyre dommer for. Evig firkantet og kverulerende for å tvinge en siste patetisk skvis av penger ut av folk. Og et evig mas om å selge andre tjenester selv om ingenting hos dem tilsynelatende virker, verken tjenester du allerede kjøper, AI-chat, linker til online skjema og selvhjelp, eller driftsmeldinger, styr unna. Aldri mer Telenor for vår del.
Telenor lover svar på mine problemer, men gir ikke noe. Har ringt flere ganger, men får bare nye lovnader.
Gode kundebehandlere som gir hjelp god hjelp når du ringer
Det har blitt for dyrt etter at man først fikk fiber