⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Telenor Bredbånd
2.2
901 verifiserte omtaler

Telenor Bredbånd omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.2
Dårlig
901 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#64
Forferdelig
Telenor Bredbånd er rangert
#64 av 67 fiberleverandørerer
12%
Forferdelig
12% anbefaler Telenor Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 901 omtaler om Telenor Bredbånd

FILTRER OMTALER
64
53
100
139
545
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telenor Bredbånd
Telenor Bredbånd har 901 verifiserte omtaler på Bytt.no

Telenor oppleves som "eneherskere" og har et klart forbedringspotensiale!

Omtale av  Hilde B

Vi ble forespeilet fri tilgang til internett i fritidsbolig men endte opp med dobbel betaling! Kontaktet Telenor om problemet men fikk et negativt svar!

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telenor Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Dyr tjeneste sammenlignet ned konkurrenter

Omtale av  Bent

Dette er grisedyrt, og de tar seg mer en godt betalt for sine tjenester. Leveransen er ok, bare en dyr tjeneste..

Pris går opp

Omtale av  Bjørn

Problemet med de at det virker som de bare kan forandre pris.Jeg er lei av å måtte ringe inn hvert år for å spørre hvorfor det plutselig setter opp pris.Jeg kommer til å se etter en annen leverandør.

Arroganse og elendig kundebehandling.

Omtale av  Per A. P

Er ikke i nærheten av å få det jeg betaler for. Har tatt flere målinger på hastighet, og får bare til svar at mine målinger kan de ikke stå inne for.Så ga de meg en link til å teste hastigheten, og samme elendige resultat. Har nå vært tvungen til å være kunde i flere år grunnet få internet tilbydere, og det er Telenor fullstendig klar over. Derfor denne motbydelige arrogansen.

Uverdig behandling

Omtale av  Patrick

Elendig kundeservice. Masse feil informasjon og nullsamarbeid. Så tapt masse penger pga av ulovlig behandling av selskapet. Så ønsker fast og stabilt samarbeid. Lei av og bytte selskap

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Monopol, veldig dyrt og dårlig hastighet

Omtale av  Keyur R

Telenor som internett leverandør er en monopol og derfor så leverer de dårlig service for en dyrt pris.

Blir vi presset til å bytte bredbåndsruter som medfører økte kostnader?

Omtale av  Else

Jeg har vært trofast kunde hos dere i Telenor i svært mange år, og har stort sett vært fornøyd med det, men nå er det endringer i kundevennlighet som skurrer veldig mye. For en tid siden begynte dere å ta betaling for å bruke e-post selv om man er bredbånds-kunde, samtidig som dere gjorde kostbare endringer i e-post systemet, noe som ikke gjorde det på noen måte mer kundevennnlig, og dette mislikte jeg sterkt og gav dere tilbakemelding om det, uten at det har ført til noen endring. Nå sender dere ut en e-post hvor dere nærmest presser kundene til å leie en bredbåndsruter hos dere til en sum på kr.49 pr.mnd, pga at den ruteren man har skal være utdatert og dere vil ikke kunne yte noen service og støtte på den videre. Dere yter kun støtte og oppgradering dersom man leier en ruter hos dere, i følge e-posten. Det betyr at hvis man fortsetter med den ruteren man har eller kjøper hos annen forhandler, så vil dere ikke yte støtte eller oppgradere, selv om man er bredbåndskunde hos dere. Jeg undrer meg over om det egentlig er lovlig å ikke yte service og teknisk støtte til de som dere har som bredbåndskunder. Dette bør nok sjekkes opp i hos Forbrukerrådet. Jeg mener at dere bør vennligst gi en ny ruter som gave til alle deres lojale bredbåndskunder, dersom det er så viktig å få ordnet dette nokså snart (1.februar er nevnt i e-posten).

Telenor Bredbånd har 901 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telenor Bredbånd mener

Telenor Bredbånd

Har tilegnet profilen
Telenor Bredbånd deltar på Bytt.no

Telenor Bredbånd har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Telenor Bredbånd besvarer ikke omtaler

Telenor Bredbånd har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Telenor Bredbånd henter ikke inn tilbakemeldinger

Telenor Bredbånd benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR