Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Telenor Bredbånd
2.2
897 verifiserte omtaler

Telenor Bredbånd omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.2
Dårlig
897 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#64
Forferdelig
Telenor Bredbånd er rangert
#64 av 67 fiberleverandørerer
12%
Forferdelig
12% anbefaler Telenor Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 897 omtaler om Telenor Bredbånd

FILTRER OMTALER
64
52
100
139
542
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telenor Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Meget stabilt.

Omtale av  Trond K

Min mobile bredbånd løsning er helt suveren! Har prøvd noe fra andre levrandører for å sjekke utstyr og hastighet. Ice,telia osv. pr dags dato,bruker jeg 4G i steden for 5g,mye mere stabilt. Har utvendig anntene,men nesten ikke målbar forsjell med uten. Kundeservice,som mange klager på er riktig ikke helt Oppdatert i data verden.Så jeg forstår godt dem/de som ikke har litt forståelse selv. Men det raskeste utstyr jeg har,er min iphone! Uten disk. Har også Samsung s21.

Elendig bredbånd og tv

Omtale av  Stine

Fikk lagt inn bredbånd fra Telenor for 3 år siden. Betaler for den dyreste pakken og TV-boks med ekstra forsterker. Har så elendig nett i huset at jeg må slå av wifi på telefon for å kunne lese Nettavisen på mobilen. Tv stopper opp, har ikke lyd eller laster ikke inn daglig. Har ukentlig/månedlig kontakt med kundesenteret med diverse løsninger nye rutere osv. uten noen bedring. STYR UNNA om du har andre alternativer!!!

Forferdelig kundeservice

Omtale av  Hilde G. H

Dere kuttet Internett i forb med overgang til ny leverandør og blokkert ny leverandør til å koble seg opp til tross for jeg har betalt alle regninger . :-(

Best på selvskryt

Omtale av  Vidar

Alt skal være så fantastisk, og skal alltid være på nett. Lopper norske kunder så godt de kan. Dårlig kunde"service". Ingen kommunikasjon ved oppsigelse av fiber ved bytte av leverandør. De bare kutta nettet og deaktiverte e-postkontoen uten varsel. Fikk nettet ganske raskt opp med ny leverandør, men det er fordi jeg hadde regna med at dette skulle skje. Har nå klart å kutte ut alt av tjenester fra telenor for meg selv og familien. Sørger for at flere vil følge.

Telenor,,,,,S V I N D E L

Omtale av  T

D Å R L I G hastighet på internett,dyrt, får samme hastighet på 4G Mobilen. Ut med Telenor inn med Happy Bytes Fri bruk.

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

innsalg

Omtale av  Kurt

Sender ut selgere med feil info ang fiber/tv , hadde binding og ville bytte etter dette , selger klarte ikke å få det med på avtale og avtalen ville gjeldt fra dagen jeg signerte , selger trakk også fra etablering på 1990 som goodwill , etter kontakt med Telenor hadde ikke selger anledning til dette , bare tull med Telenor , styr unna og send selgerne som kommer på døren ut igjen !!!

Dyrt og tidvis ubrukelig

Omtale av  Petter

De lover stabilt internett, men oppleves som veldig ustabilt da nettet forsvinner flere ganger daglig og ping er alltid høy. Tilnærmet umulig å spille noen spill som krever brukbar latency.

Sku ønske jeg kunne gi 0 stjerner

Omtale av  Norman

Drittnett, kan ikke engang bytte d ut siden de bygget ut nettet her. Nettet faller ut hele forbanna tiden, og det er ofte jævlig treigt. funker greit sånn innemellom, men fortsatt treigt i forhold til omtrent alle andre jeg kjenner. Ville byttet med en gang hvis jeg kunne

Hold deg unna, hvis du kan

Omtale av  G. F

Med ganske snart 30 års erfaring fra IT-bransjen, nettopp i form av datakommunikasjon (L2/L3), kan jeg anbefale enhver å unngå Telenor, hvis de kan. Det eneste positive er at 70-80% av de som tar telefonen på support er hyggelige. Ellers er alt annet et problem eller så negativt at det ikke er verd så mye som en krone å koble seg opp til deres tjenester. Og de skal 899 av de kronene + etableringsgebyr. Forslag til forbedring, til Telenor: legg ned forretningen, regroup og prøv igjen. Leser de overhodet disse tilbakemeldingene? Meldes det fra support lenger opp om hvor tragisk dette selskapet egentlig er? I årevis har jeg brukt Telia/Get og andre og har ikke hatt i nærheten av de problemene Telenor kommer med. Ingen av de andre har hatt problemer med faktisk å levere linje til tiden, og har gjort det på noen få dager, ikke 14 dager (sier de, men det går lang tid over).

lurer kundene sine med dobbelt fakturering

Omtale av  Arash

verdens dårligste kundeservice , måtte vente over en time for å snakke med kundeservice , han kunne ikke forstått at jeg har betalt for januar måned men på den nye faktura måtte jeg betale engang til for januar , han måtte snakke med sin kollega og komme tilbake til meg igjen med null forståelse , til slutt han satt meg over til en annen som måtte vente i 23 minutter igjen , tenkt deg for en feil Telenor har gjort mot kunden sin måtte jeg tilbringer 1,5 time for å rette det opp . vær ops folkens ved dobbelt fakturering fra Telenor

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Plutselig nedgrader hastigheten

Omtale av  Tommy

Har bestilte 100mps og satt det opp selv den 11 des så kom det en montør sånn ca 7 dager etter på som skal montere antennen. så sa han det hadde vert bedre om du bodde på motsatt side. Han brukte sånn deknings måling på mobilen for å se hvor den antennen bør være. så sa han kan hende at Telenor vil ta ned hastigheten din pgr at du ikke skal klage på at du ikke får det du har bestilt jeg har jo 120 mps når jeg har en pakke på 100 mps Så da får jeg jo det jeg skal ha da . Sa jeg til han så viste jeg han hva hastighet er på en speed test. Jeg får det jeg skal ha han så det selv at jeg hadde det jeg skulle ha. Så plutselig nå i kveld den 21.12 lå jeg merke til at det gikk hjeveligt tregt så kom jeg på dette som han montøren sa. Så sjekket jeg så har Telenor skudd ned til 10 mps. Går jo tregt som en pensjonist dette nå. Ringte Telenor men de stenger jo kl 20.00 og er heller ikke mulig å skive til når du skal henvende deg til bredbånds avdelingen. dem er kun tilgjengelig pr TLF sende den en mail uansett til en anen avdeling. Så får dem sende henvendelsen videre.

Mye nedetid

Omtale av  Mette

Elendig kundeservice- kommer ikke når de har lovet. Vi må restarte ruteren flere gangen i uken.

Elendig hastighet på fiber bredbånd, nesten utilgjengelig kundeservice

Omtale av  Olel

Målt hastighet med kabel i routeren varierer fra 2 mbps til 300 mbps ned for ett 1000 mbps abonnement. Det er for dårlig. Ja alle foreslåtte feilsøk er foretatt. Verdier målt med 4 forskjellige hastighetsmålere. Kundeservice vil kun selge ny router, selv om den gamle etter spec skal levere 1000 mbps...

Netter steiker til kritiske tider

Omtale av  Magnus

Vi har en lærer i hus som jobber med nettundervisning for barneskolebarn, i tillegg til flere som er midt opp i eksamensoppgave. Nei da bestemmer nettet seg for å likesågodt ikke fungere. Ingen kontakt, og den eneste "hjelpen" men får er en robot som ber deg om å slå alt av og på, uten hell. Absolutt ikke å anbefale. Å gi noen penger for noe, å deretter ikke få det man har betalt for, er vel definisjonen av svindel? Ingen mulighet for å sende epost eller lignende med kundebehandlere heller, så her blir man rett og slett overlatt til seg selv. Men pengene mine skal de selvfølgelig ha.

Elendig

Omtale av  Kristine

Alltid nede og bruker 2 døgn på å fikse feil. Alltid på nett er en vits om du ikke har mobilabonnement fra dem. dessverre umulig å få styreleder i sameiet til å bytte over til noe annet. Hadde det ikke vært for at jeg betaler for m**ka i fellesutgiftene hadde jeg lagt ned hele abonnementet hos teleh*r. Makan til elendig produkt.

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Ikke motta bestillingen

Omtale av  Awad

Æ bestilte 30.11 og fikk bekreftelse på min bestillingen da kontakte jeg dem etter 2 uker da sier kunde service at det er ingen bestilling på navne ditt

Telenor Bredbånd

Har tilegnet profilen
Telenor Bredbånd deltar på Bytt.no

Telenor Bredbånd har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Telenor Bredbånd besvarer ikke omtaler

Telenor Bredbånd har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Telenor Bredbånd henter ikke inn tilbakemeldinger

Telenor Bredbånd benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR