⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Telenor Bredbånd
2.2
903 verifiserte omtaler

Telenor Bredbånd omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.2
Dårlig
903 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#64
Forferdelig
Telenor Bredbånd er rangert
#64 av 67 fiberleverandørerer
12%
Forferdelig
12% anbefaler Telenor Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 903 omtaler om Telenor Bredbånd

FILTRER OMTALER
64
53
101
139
546
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telenor Bredbånd
Telenor Bredbånd har 903 verifiserte omtaler på Bytt.no

Presser deg til å betale for 350Mbs, men leverer kun 60Mps.

Omtale av  Torbjørn

Elendig service, selger en vare som de ikke leverer, og når man ringer kundeservice, så får man en svensktalende konsulent som forsøker å fortelle meg at feilen ligger hjemme hos meg. Det koster 600-700kr å få sjekk av en tekniker. De har aldri levert det som de tar betalt for.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telenor Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Ikke jevnt internett

Omtale av  Gabriel S

I perioder er internettet bra, men så kommer det perioder der det suger. vi betaler for 350 mbps å jeg får kanskje 170 på en god dag. jeg bruker mesh-nett, dette er noe vi har snakket med telenor om, å de sa at det ikke burde ha så stor dropp i internett. vi har fiber forresten. siden vi har ringt telenor noen ti-talls ganger pga dette problemet, vet vi akkurat prosudyren på hva de skal si vi skal gjøre. vi restarer ruteren, plugger den ut å inn, resetter ruteren, ingen av disse greiene fungerer. Men det som er merkelig er at hvis du ringer dem å får akkurat de samme innstruksene, så vil det funke på magiskt hvis. derfor har jeg gjort litt personlig research. på min research har jeg spurt mange som betaler for under 150 Mbps, om hvor mye de får. de får somregel mer en det de betaler for hver gang de tester. jeg har også spurt de som betaler for over 300 Mbps, de sier at de ofte får under det de betaler for. så jeg har kommet med den konklusjonen av at de sakte men sikkert tar litt og litt av internettet ditt, å splitter det på de som betaler for mindre. dette kan jeg si, fordi hver gang jeg ringer telenor å gjør de tingene de sier (som jeg allerede har gjort før jeg ringte, og det funket ikke) så får jeg plutselig det jeg betaler for, noen ganger mer. dette er rent bedrageri. her om dagen hadde de ballene til å ringe oss å si at vi burde kjøpe en dyrere pakke som inneholder høyere hastighet. da sa jeg rett og slett '' jeg skal søren ikke betale for mer når jeg ikke får det jeg allerede betaler for''. telenor er et ordentlig herk å ha med å gjøre. før vi fikk fiber brukte de bredbåndsbelastining som unnskylding, men nå kan de ikke det lenger siden fiberkabler tåler ekstremt mye data. så tenk dere nøye om før dere får telenor til å legge fiber i gata deres.

Dårlig service/informasjon.

Omtale av  Jan E

Meldt feil på internett 13.05.22.Sitter ennå 17.05-uten tv og internett.Purret opp 3 ganger 16.05-til samme kundebehandler.Ble beroliget ned at feil var rettet innen kl.2000-den 16.Så skjedde ikke.Visste ikke en gang hvem feilen var meldt inn til.Påstod det var Relacom.De var kjøpt opp av One Co i 2019.Var innom One Co en av gangene jeg snakket med Telenor.Dem hadde ikke mottatt noe oppdrag fra Telenor,kl.1400-16.05.22.Sitter fremdeles uten internett,17.mai 2022.Bør vel ha folk på kundeservice som vet hva de holder på med.Er det ikke i dette tilfellet.Vil ikke anbefale Telenor.

Katastrofal dårlig kundeservice

Omtale av  Rune

Komplett mangel på oppfølging. Bryter avtaler, holder ikke lovnader. Ansvarsfraskrivelser. Ser mange er ekstremt lite fornøyde. Hvordan kan et selskap si seg tilfreds med dette? Hvor er ledelsen?

Defekt utstyr, ingen internett, elendig kundeservice og oppfølging.

Omtale av  Helene

I området jeg bor blir kobbernettet utfaset, og Telenor har monopol på fiber, så jeg hadde ikke noe valg dessverre. Når de tvinger oss til å bli kunde, bør de gjøre overgangen så sømløs som mulig. Telenor og deres inkompetente installatører har feilet fullstendig. Fiber og tv funker ikke, utstyret er defekt, og kundeservice setter meg bare over til en annen, til noen sier at jeg må vente på å bli oppringt. En sms forteller at de opplever "høy innstrøm av feilmeldinger og at det vil ta noe tid å bli kontaktet." Telenor virker amatørmessig og lite forberedt på å ta i bruk fiber. Glad jeg fortsatt har Wi-Fi fra min stabile leverandør.

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Fiber har aldri fungert

Omtale av  Alexander H

Telenor skulle levere fiber 6 April. Multiflex hadde ansvar for å montere. Multiflex gjennomførte installasjon men fiber fungerte aldri. Nå en måned senere vil ingen ta ansvar ( telenor, el tel og multiflex) alle skylder på hverandre.

Ustabilt og ofte helt uten kontakt.

Omtale av  Svenn E

Svært skuffende og dårlig. Ustabilt og ofte helt uten kontakt. Elendige bokser eller hva som har skylden. Tar ut stikkontakten, venter litt, putter den inn igjen, stadig vekk. Men det er ikke alltid det hjelper, heller.

Telenor Bredbånd har 903 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telenor Bredbånd mener

Telenor Bredbånd

Har tilegnet profilen
Telenor Bredbånd deltar på Bytt.no

Telenor Bredbånd har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Telenor Bredbånd besvarer ikke omtaler

Telenor Bredbånd har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Telenor Bredbånd henter ikke inn tilbakemeldinger

Telenor Bredbånd benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR