Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ekstremt dårlig service fra denne leverandør. Har vært uten brebånd i flere måneder og har måtte skaffe mobil bedbånd ruter selv for å kunne har tilgang til internett og TV pakken T-We som vi har i vår avtaler med Telenor. Har fått beskjed på nettsiden deres og per telefon og sms at de ha BRUDD og det er kun dette som er svaret. De forstå ikke at dette er et problem for sine kunder, et dårlig kvalitet mobil bredbånd ruter alternativ mener de er alt de kan tilbyr. Dato for reperasjon av BRUDD den endres hele tiden 3-4 måneder mener de, før dette kan repreres. Vår brebånd fiber er lagt via telefon stolper, i luften. Dette bør være en quick fix. Alle våre 15 naboer har bredbånd forbimdelse fra samme fiber kabel? Har aldrig opplevd så dårlig service fra en IT leverandør før, og kommer til å bytte leverandør så fort dette la seg gjøre når problemet er fikset.
Kundeservicen hos Telenor er noe av verste jeg har vert borti. Dytter alt ansvar på meg pga at jeg ikke bruker deres elendige ruter. Samt at de ikke har peiling hva de snakker om. Likte de mye bedre når de het Canal Digital. De truer også med fakturer deg hvis du melder en feil som de ikke finner. Så sikkert mange som vegrer seg om å si fra. Produktet er bra hoss meg , vill du ha hjelp styr unna Telenor.
useriøst.. under ei oppdatering vart tvboksen ødelakt fekk ikkje tilbud om ny boks
Det funker bra 99% av tiden, men minst en gang hver eneste dag så dropper internettet ut, og så må jeg slå av og på strømmen til ruteren… og 5 min senere så er nettet tilbake igjen. Uakseptabelt når jeg ser på film, stream, spille osv.
5 nye rutere som fungerer bedre en Telenor sitt utstyr som ekskluderer flere trådløse enheter. De Må ha en software som gjør at det ikke fungerer. Jeg har 4 bedriftsabonnement og alle er problematiske. Jeg her 1 privat som er en ren skandale. Målet i 23 er å kvitte seg met ALT Telenor. Jeg trodde ikke Norges tørste var så kyniske og dårlige... Når blir de tatt slik VW og Apple ble for å tukle med tilbudet... Har 300 linje som ikke greier IPTV.. Greier ikke en gang med 3 rutere i serie å ha dekning i trehus!! Alitbox hvor er dere!!!!
Telenor er desperate etter at Altibox har installert fiber i området, og sender sine selgere på dørene. De skjønner ikke hva "nei" betyr og trenger seg nærmest inn i huset ditt. "Tilbudet" er likt med Altibox og den eneste grunnen for å velge telenor er å "opprettholde konkurransen" som selgeren sa. Telenor kunne vært i forkant for mange år siden og installert fiber i stedet for å tviholde på ustabil dårlig coax til en formue. Patetisk firma og ubehøvlet selger. Kunne ikke vært fjernere fra å bestille dette etter en slik opplevelse.
Jeg mister tilgang flere ganger om dagen. Det er mildt sagt frustrerende, og kunde"service" klarer ikke hjelpe med noe annet enn å be meg slå ruteren av og på igjen. Dette er søppel. Styr lang unna!