Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det detter stadig ut, og kundeservice er utelukkende fulle av unnskyldninger. Vel og bra, men at det bør ordnes er nederst på lista.
Nettekstenderen som ble leiet fungerte aldri. Et nytt router fungerte ikke med modemet.
God tjeneste men nesten umulig å komme gjennom på telefon til supportavdeling.
Eg måtte forhandle hardt for å oppnå ein pris for breiband. Sidan sette dei opp prisen, og kalla den prisen eg hadde fått for kampanjepris, noko eg aldri blei fortalt då eg inngjekk avtalen. Eg ringde og klaga på dette, men blei møtt med sjokkerande uvenlegheit. "Viss du ikke blei fortalt at det var kampanjepris da, så vet du det nå" sa kundebehandlaren. Eg seier opp, og dette arrogante selskapet skal eg aldri meir ha befatning med.
Grei dekning, men skal hele tida heve prisen. Har vært litt trøbbel et par ganger, men kundeservice er veldig hjelpsomme da.
Bra stabilitet og fart, men høye i pris. Ingen fleskibilitet fra kunderådgiver om å se på en kampanjepris.
Varierende hastighet. Dårlig dekning wifi boks . Dekker ikke en vanlig enebolig .