Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Sku gjerne fortalt hva som er bra med nettet vi fikk der jeg bor, men da kan jeg ikke være ærlig. Nettet vi fikk fra Telenor var helt ubrukelig. Måtte bruke 4G på tlf til alt vi skulle for å komme oss på nett. Var lovt 6-8mbps ned men kunne like godt vært 0,000001mbps. Konstant Ping langt over 1000, men var alltid noe galt med routeren vår. Selv når jeg brukte 3000 på helt ny router, så ble ikke nettet en smule bedre engang. Og fortsatt så var det visstnok vår feil. Eneste gangen som nettet var bra var når ingen, og da mener jeg INGEN, brukte nettet. Unngå dette for harde livet. Sett heller opp en strikk på en spiker midt oppå taket og koble deg heller til nett via den. Mye bedre
Telenor er for dårlig til å spesifisere hva de leverer. Når det gjelder fakturaspesifikasjon er de helt forferdelig dårlig. Det kommer ikke frem av fakturaen hva en eksakt betaler for bredbåndet. Når en tar en prat med kundeservice får en heller ikke vite hva kostnaden for bredbåndet er. Når en kunde ber om å få vite hva de betaler for bør jo leverandøren kunne gi et svar på dette (men det kan ikke Telenor).
Fibernettet er stabilt, men har treg hastighet og dyr pris. Ingen mulighet for å bestille 1 Gigabit/s hastighet.
Nettet er veldig treg hele tiden. Helt forferdelig. Vurderer å bytte til annen leverandør. :(
Very inconsistent and slow wifi. TV doesnt work either, but that's another subject. Today, the wifi has been down for 4 hours again. No internet whatsoever. Also, 3 months ago some guy in our apartment complex confused his apartment number with ours and they just cancelled our internet. Without any verification.. So anybody can just call and cancel other people's internet?! It took 2 weeks to set it up again. Horrible customer service
Ustabilt nett, hastighetene hopper opp og ned i hytt og pine. Får som regel meste parten av tiden mindre enn det du betaler for ang. hastighet. Kundeservice sender deg bare videre og videre til du ender opp hos samme personen du startet hos. Ingen som vil ta ansvar.
Etter over ett år som kunde med periodevis ustabilt nett, ryker hele nettet på mandag denne uken. Etter kontakt med en forsåvidt hyggelig medarbeider i telenor, fikk jeg beskjed om at dette skulle de ordne. De hadde ledige teknikkere i mitt område allerede neste dag, og dette skulle ordnes neste dag, eller seinest etter 2 dager. Nå er det fredag, det er fortsatt ikke nett i huset, og de sier at de ikke får ordnet det før godt over helgen. Ved kontakt ved kundeservice møter jeg liten forståelse, og heller ingen tilbud om noen form for kompensasjon. Aldri vært borti lignende, og forstår meget godt at de jevn over har forferdelige tilbakemeldinger