Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ventet en måned på etablering av nett, og ble lovet det "om to dager" hver gang jeg ringte.
Etter et tordenvær så røyk internettet sakte men sikkert i løpet av tre fire dager. Telenor ville sende teknikker og feilsøke noe jeg var uenig i men ja ja. Etter fire dager fikk jeg til svar at jeg trengte ett nytt modem og ruter. Ok et par dager til uten nett til da. Når det kommer har de selvfølgelig bare sendt ruteren og har glemt modemet. Har nå vært uten nett i 7 dager og satser på at modemet kommer over helgen. Dette hadde gått greit dette viss alltid på nett garantien hadde vært det jeg trudde det var, ja å alltid være på nett. Det telenor mener er å alltid være på nett er å sende meg en datapakke på 15gb som skal vare i 5 dager og du får ikke ny i mellomtiden. Er nå oppe i seks kjøpte ekstrapakker til den nette sum av 1200kr. Blei heller ikke opplyst at telenor flexi abonomanget ville vært billigere. Uansett så bytter jeg tlf til ice som tilbyr 1000gb i ice+ områder til kun 100kr mnd. Hadde jeg hatt mulighet til å bytte internett leverandør så hadde jeg også gjort det.
Faktisk det verste internettet noen sinne. Ikke nok med at det er utrolig treigt uansett oppgradering, men når internettet er nede og vi ringer kundeservice om hjelp, er de lite behjelpelig og gir INGEN SVAR. De sier bare vi kan vente, og vi har ventet i tre dager uten internett. Dette er et mareritt som ikke ser ut til å ende i nærmeste fremtid. Eneste løsning blir å bytte selskap. Oppforder INGEN til å påføre seg selv skaden ved å kjøpe internett hos telenor.
For andre gang uteblir montører i forbindelse med oppkobling av fiber. Første gang pga feil i innsendelse av ordre fra Telenor, andre gang uten at noen kan svare for det. Alt for mange uker uten nett og tv nå, spent på å se hvor lang tid de vil bruke denne gang. Synes direkte synd på de hyggelige menneskene som sitter på kundeservice! er ikke deres feil at systemet er dass, men de som får all pepperen! noe må skje!!!
De har lang vente tid og få service og klarer ikke og hjelpe folk med og få en kopi av en regning
Telenor Breibånd (tidligere Canal Digital Breibånd) er vanskelig å kommunisere med. Selskapet er vanskelig å nå. De tar ikke ansvar for egne feil. Feilretting om de gjør det, kan du måtte vente i dagevis før noe blir gjort.
Elendig kundeservice. Sitter gjerne flere timer i kø, flere ganger for å få hjelp med 1 ting. Ustabilt nett. Dyrt. Holder ikke det de lover. Lager sitt eget utstyr, dvs sine egne modem og rutere. Så ikke forvent deg noe stabil nettopplevelse. Eller ha mulighet til å endre noen innstillinger. Den nye ruteren er kun tilgjengelig via en nettside, IKKE via lokalt nett.