Viken Fiber opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har ikke noe lavprisalternativ og veldig begrenset tilgang på router.
Det er ok.men dette er dyrt Jeg har nå med tv pakke også. Jeg vil ikke ha tv
Ustabilt og tregt net,t dårlig hjelp fra kundeservice.
Veldig raskt hvis du har få enheter, men vært veldig mye tull etterhvert som hjemmenettverket har blitt mer sammensatt. Dårlig kompatibilitet med annet utstyr, fungerer knapt i bro modus, så fremt til de får bedre modem-/nettverksløsning vil jeg ikke anbefaler hvis du har mer enn 9-10 enheter. Hatt viken i over 10 år, men nå gir jeg opp og bytter.
Fikk informasjon at det var lagt opp fiber til huset og at de ville bli installert innen 14 virkedager (måtelig på telefon). Det gikk 1 mnd uten å høre fra de, kom en person for å installere, han mente han ikke fikk det til, hørte ikke mer fra han og vikenfiber eller altidbox…. Vi prøvde å kansellere bestillingen da vi sytes dette ble useriøst da det ikke var installert etter 3 mnd, selv om vi ringte 2 ganger i uken og lirte på hva som skjedde med bestillingen vår, opplevde at de ble hissige på kundeservice og at de bare la på. Men jeg måtte betale 10 000kr hvis jeg avbestilte selv om de ikke hadde gjort noe som helst!!! Og mente de hadde 9 mnd på seg til å installere det før jeg kunne klage! What?! Fikk tilslutt tak i montøren etter mange telefonsamtaler, han fortalte meg at viken fiber hadde gitt feil informasjon da de sa at det lå fibernettet til huset vår, så de hadde tenkt å grave opp den nye asfalterte privat veien til nabolaget vår til 200 000 kr uten å høre med oss!!! Gikk rett til forbruker rådet, og fikk de til å si opp viken fiber uten å måtte betale avbestilingsgebyr. Det tok mye krefter og tid til å ikke stå igjen med noe som helst…
Monopolist-adferd og tvangstrøye-hensikter med TV- og Bredbåndspakker til alt for høye priser for forbrukerne. Det skal ikke koste 15.000,- i året å få et fungerende internett for en familie, men det er det de fakturerer. Prisene hadde vært 30% av dagens om det var reell konkurranse om kundene.
Bare problemer. Sinnsykt dyrt og de som jobber på kundeservice har ikke lov til å si noe negativt om hverken produktet eller firmaet de er ansatt hos.