Eika Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ikke ute etter å hjelpe sine kunder. Mer på sporet av å gjøre ting så vanskelig som mulig slik at saken kan foreldes. eks ved trefikkulykke er henvendelsen ikke hvordan går det med den skadde, men heller at de varlser om alt som kan avkortes og at de avventer politirapport selv om politiet har avsluttet saken på stedet. Misbruker tillit ved innhentelse av opplysninger fra lege i fbm med skadesak. henter da all historikk fra sykejournal. også irelelvante saker som har vært lang tid for en ev skadesak. Oppfordrer til kunder til lovbrudd i fbm erstatningssaker
Gir 4 stjerner fordi alle skal jo ha noe å strekke seg etter, men kunne godt gitt 5. Ikke noe negativt å si om Eika, så fort sett i samme bane.
Mangler kontaktpersoner, både når en kjøper forsikring og når en trenger det. Har på følelsen at dem dekker sjelden det som er mest aktuelt.
Opplever Eika som ett seriøst forsikringsselskap, ikke så mye om og men som noen andre selskaper har en tendens til.
Fikk inntrykk av at dere i Eika gjorde alt for at bilen min skulle komme på veien igjen!!!
Ekstremt dårlig på skadeoppgjør, dårlig tilgjengelighet, åpningstider. Ringer ikke tilbake som man har lovet. Blir dyrt med et selskap som ikke leverer et minimum at hva man kan/bør forvente i 2016.
Kundeservicen er verdiløs og har null oversikt over hva som blir sendt inn i en skadesak. Og for guds skyld les vilkårene. Garanterer dere at dere får et bedre tilbud av endre selskaper. Jeg sparte over 10k når jeg byttet over til Codan.