Enter Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bilforhandler sa han kunne sende oss pristilbud fra Enter, før vi visste ordet av det var vi kunder uten at vi noen gang hadde mottatt eller aksepterert et pristilbud. Prisen fra selskapet vi bruker på alle andre forsikringer var bedre. Måtte bruke mye energi på å få sagt opp Enter, slik at annen forsikringsleverandør kunne forsikre bilen (bil vi ennå ikke hadde mottatt). Plutselig får vi faktura for flere måneder med forsikring. Etter 1 time!!!! i telefonkø kom jeg frem til Enter. Og fikk beskjed om at siden jeg hadde forsikret bilen gjennom de i 1 dag, måtte jeg betale litt over 270,- kr. Jeg nektet å betale for en vare jeg aldri har bestilt. Prinsippsak. Jeg skulle få et pristilbud. Sier at de får ta dette med bestiller (bilselger) for jeg har aldri gitt han fullmakt til å bestille forsikring. Brukte Enter på forrige El-bilen vi hadde, det gikk greit så lenge man ikke trenger å få ta i de.
Ville vrake båten til 150000, reparasjon ca kr 12000.
Lang ventetid på tlf. Sendte mail, gikk over en uke, så da ringte jeg. Når jeg endelig har kommet gjennom får jeg beskjed om at jeg må vente på mail svar og at det mest sannsynlig kommer iløpet av den neste uka igjen. Får svar på mail etterhvert men de svarer ikke på spørsmålene mine. Synes kundebehandlingen bør bli noen hakk bedre!!
Totalt ubrukelig selskap. Er umulig å få kontakt med de på hverken telefon eller epost. Unngår å sende e-faktura, men sender faktura med gebyr istedet... når jeg nå har sagt opp for 3.gang, påstår de å ikke ha mottatt min oppsigelse. Dette selv om selskapet jeg har byttet til (Gjensidige) dokumentert har sendt Enter oppsigelse på mine vegne opptil 4 ganger. Bare tøv og rot i systemet. Råder alle til å holde seg unna. Her taper du bare penger.
Punkterte på E18. Ringte veihjelpstelefonen til Enter, fikk kontakt med kundebehandler øyeblikkelig, og personen fikset kontakt med Viking redningstjeneste på kort tid. Ringte igjen dagen etter for å sjekke om forsikring dekket leiebil hvis jeg skulle få behov for det i reparasjonstiden, noe den gjorde. Rask, god service når jeg hadde behov for det.
Leaser en e-Golf og fikk forsikring hos enter med bonus på 40% etter to år hadde jeg to små uheller der reparasjoner kostet over 10 000 begge og i tillegg til bonus tap gikk forsikring fra 9000 per år til 42000 ! verste av alt er at faktura for dette periode fikk jeg 9 måneder etter periodens begynnelse så nå krever enter at jeg betaler så jeg prøver alt jeg kan for å unngå.
Skulle ringe for å gi beskjed om at jeg hadde fått ett par regninger for mye etter jeg byttet til ett annet forsikringsselskap. Satt 1 time i telefon kø, var nr 10 i køen da klokken ble 17.00, da endret bare musikken seg uten å gi beskjed om de var stengt, ikke mulig og legge igjen nr så de kan ringe deg opp igjen.
Forferdelig dårlig kundeservice, vanskelig å få svar og sender ut purringer og gebyrer på fakturaer som ikke er blitt sendt ut en gang. Styr unna for alt det er verdt.
Eg fikk avtale gjennom bilhandleren når eg kjøpte en ny bil. Alt så veldig bra ut, billeg og fint. første faktura kom med kun del av den månedlig summen. Husker ikkje akkurat kor mange fakturar kom den veka men ca gjennomsnitten var 3-5 fakturar per veka med kun deler av den månedlige summen. Med rundt 15-20 fakturar per mnd var ein som eg mista og derfor betalte ikkje, straks fikk eg melding om oppsigelse av avtale dersom eg ikkje betalte. Eg ringte med det samme og fik svar om at det var jo min skyld eg ikkje betalte og eg måtte inngå ny avtale til dobbelt pris, dersom eg ikkje var bilhandler kunne eg ikkje få opprett den samme pristilbudet. Så snart eg hadde den nye avtalen med dobbelt pris starta fakturene å komme regelmessig ein gong i måned med heile månedsbeløpet. Helt forferdelig kundeservis.
Ingenting er bra, de er kun ute etter pengene dine. Enter sender faktura uten noen som helst forklaring, gjerne etterfulgt av purregebyr og senere doble purregebyr til tross for at en forsøker å finne ut hva det er de sender faktura på. Makan til slett selskap kan en neppe finne der ute. Alt kan bli bedre Mine erfaringer er at dersom en henvender seg til forsikringsselskapet med spørsmål får en gjerne Ha en god dag og beskjed om at de har funnet en faktura noen år tilbake som en ikke har betalt. Så kommer en purring og så kommer en ny purring og dette uten at en har fått svar på det en tok kontakt. Har inngått en forsikringsavtale med nytt forsikringsselskap, men likevel sender de haugevis med papirer for nytt år og påstår at de gjør det fordi de mangler kr 655 i innbetaling for en av mine avtaler. Og det uten forklaring. Når jeg så går gjennom avtalene en for en og beregner (for dem) hva jeg har til gode på hver av avtale så svarer de ikke. Det er både frekt og respektløst.
Oppdelt selskap, dumping forhandle med .ca 3 selskaper: ett for hus råte- et for bil etc.
Sendte ikkje faktura. Men sendte Faktura med Purregebyr. Kundebehandler var i dårlig humør allerede før eg begynnte å prate.
Byttet forsikring til gjensidige, enter fortsatte å sende meg faktura, har ikke klart å ordne dette enda, og det er et halvt år siden jeg har byttet forsikring, sitter igjen med 12000+ kroner i inkasso. Enter mener at de ikke har fått oppsigelse, mens gjensidige har sendt det flere ganger, har til og med fått den selv og videresendt til enter. STYR UNNA
Fikk brev fra Enter 01.12.17 hvor de sa at de ikke hadde sendt ut faktura for bilforsikringen. Ny faktura var vedlagt. Videre sto det at vi kunne se bort fra betalingsfristen på fakturaen, og at ny frist var 01.01.18. Vi betalte fakturaen 19.12.17. Dagen etter kom det et brev om oppsigelse av forsikringsavtalen hvor det sto at tidligere varslet krav ikke var betalt. Siden vi hadde betalt dagen før gjorde vi ikke noe med dette. Men i januar kom det et brev fra Trafikkforsikringsforeningen om at bilen ikke var forsikret. I telefonsamtale med Enter fikk vi bekreftet at forsikringen faktisk var betalt. De sa at det var noe som hadde "krysset" hverandre. Dette var ikke særlig tillitvekkende, og vi bestilte derfor ny forsikring hos Sparebank 1. Denne skulle gjelde fra 08.02.18. Dette greide imidlertid Enter å forpurre slik at vi måtte slite med selskapet fram til 13.03.18. Noen avregning fra Enter har ikke kommet, men vi har fått diverse fakturaer og purringer.
Dårlig kundeservice, laaaaaaaang tlf tid... Ingen ringte meg tilbake selv om jeg tastet dette valget.. Alltid ca 40 i kø
Elendig selskap. Er umulig å få kontakt med de og man får alltid forskjellige beløp på e-faktura osv. Bare tøv og rot i systemet. Råder alle til å holde seg unna.