Enter Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Styr unna! Horrible kostnader som ikke gir mening. Banken min fikk helt sjokk når de fikk tilsyn i hva jeg egentlig betalte i forsikring i måneden. Jeg byttet forsikring, og sparte 2000 kr i måneden! Men det topper seg ikke der. Jeg fikk nettopp en regning på sluttoppgjør, på hele 4000 kr. Det verste med dette sluttoppgjøret er at det er beregnet for måneder jeg faktisk har sagt opp forsikringen, og ikke engang benyttet meg av det. Anbefaler INGEN dette forferdelige selskapet!
De tar ikke telefonen kun telefonsvarer med støyende musikk og en forferdelig stemme som sier at man skal taste 1 for riktig telefon nummer eller endre tast 2. Og så kommer det at de ringer deg tilbake, det gjør de ikke! Dårlig service for oss kunder! Man kan lure på hva man betaler for å opprettholde et slikt selskap. Dette kan man bare ikke godta, Skammelig!!
Fått bedre tilbud på et kjøretøy av en konkurrent, lite villige til å gi bedre tilbud til meg enda jeg har alle forsikringer hos dem i over 20 år.
Ingen problemer. Blir som avtalt. Kan anbefales på det sterkeste. Har kjempegod dekning og gode priser.
Jeg har vært kunde hos enter i 4 år. Har null skade i de 4 årene. Bilen var forsikret til og med 31.12.16 jeg ringte å byttet navn på avtalen vår fra firma til privat. Betalte faktura for hele året 2017 den 4 og var uheldig den 5 da bakruta knuste. Kom ikke fram i tlf måtte sende flere mail og mange tlf med uerfaren saksbehandler og etter 4 dager får jeg beskjed at i og meg jeg var mellom to avtaler! Gjelder ikke forsikringen min!!! Og de kan ikke hjelpe meg!!!! Jeg har hørt og lest at det er god del kunder som har byttet pga når det gjelder å få hjelp, da er ENTER uten ❤.
Håpløs lang ventetid på tlf, 28 min...
Kjenner meg heller ikke igjen i de dårlige vurderingene av Enter forsikring. Selv har jeg ikke hatt så mange skader, men senest i forbindelse med skifte av frontruteglass opplevde jeg en problemfri og enkel skadedekning. Enter er av de rimeligste forskringene på el-bil! Litt treig kundeservice på telefon, men de digitale tjenestene har kjapp respons.
Var uheldig og et tre blåste overende og landet i front på bilen da jeg var på vei hjem fra Østlandet. Skade på over 20000,- (trodde jeg). Første skade jeg har hatt, i hele mitt 40+ lange liv. Oppjusterte en stund tidligere mine km fra 12 til 25000km. Noe som gir økt risiko og dermed økte utgifter for meg på nesten 8000,- 75% bonus. Da skaden skjedde, var kundeinfo litt rådvill om hvordan jeg skulle gå frem, men vi fikk bestilt veihjelp kr 500,-. Egenandel på verkstedet var 4000,- så sum er nå ca. 12000,- Jeg fikk en kort melding pr. e-post at skaden var betalt, 21 000,- og dette medførte tap av bonus.. Tap av bonus? Hvor mye? Info kom med en ekstra regning på ca. 3000,- med et bonustap på 15%. Hvordan kan det ha seg at du betaler så mye for risiko, som er akseptert av begge parter, og så skal jeg tape bonus for en uforskyldt hendelse? Ikke kjørte jeg i fylla, over fartsgrensen, rota med telefonen etc. Og, her skulle det økonomiske krav blitt rettet til Statens veivesen som forvalter eiendom langsmed europavei. Kanskje de ikke gidder, kanskje de får dobbelt opp. Nei, et forsikringsselskap med så dårlig hjerte at det går ut over klar tankegang og vurderingsevne. Styr unna.
Nytt tilbud på over 40000. 6-14000 hos konkurrerende selskap.
Synes de har vært greie, jeg krasjet og det var min skyld, men de reduserte ikke bonus og økte ikke forsikringspremien. Er også fornøyd med innboforsikringen jeg har i Enter. Har reiseforsikring i Enter også, men ikke noen erfaring der siden jeg ikke har skadet meg på reise. Fraråder derimot å ha husforsikring i Enter siden det er Tryg som tar over saken fordi Enter er et underselskap av Tryg. Alle saksbehandlerne jeg har snakket med i Enter er kjempetrivelige, hyggelige, ærlige og svarer raskt på e post!
Jeg har hatt Enter forsikring i flere år og kan ikke bekrefte de dårlige erfaringer rapportert her, men samtidig har jeg hatt få skader ved bilen. Jeg hadde en skade i møte med en elg, dette tok forhandleren med Enter uten at det var noe problem. Avgift ble mindre fra år til år, så her var det heller ikke noe problem. Når jeg etter tilsendt faktura ønsket å sette ned årlige km, så ble dette gjort fort og ukomplisert, selv om de da ja fikk et mindre beløp fra meg.
Alltid blitt møtt med høflighet, vennlighet og interesse for mitt problem.
Kona og datteren min ble stående med motortrøbbel i nærheten av Jevnaker. Jeg ringte Enter Veihjelp som brukte ikke mindre en 5 timer(!!!) på å komme til stedet. For orienteringens skyld: Jevnaker ligger midt på tjukkeste Østlandet, og er ikke langt unna noe som helst. Bilen ble fraktet til Gjøvik, men skal ikke repareres der. Stiller Enter opp og hjelper med frakt av bilen hjem igjen? Svaret fra Enter i en lettere oppgitt tone: "Du må jo forstå at vi ikke dekker mer enn en transport pr skade. Du kan jo forsøke å selge bilen din der den står i dag. " Oppsummert: Skuffet og forbannet kunde som ALDRI skal bruke Enter Forsikring igjen. Det lille selskapet med det store hjertet bør man styre unna.
Fikk Enter som forsikring da jeg kjøpte ny bil. De er dyre, og ringer du de får du ikke svar. De svarer også frekt hvis du klager.
Har to erfaringer med Enter begge ganske dårlig. Første ble kona kjørt på av en som ikke overholdt vikepliktskilt (i tillegg kom han fra parkeringsplass og brøt høyreregelen). Skyldspørsmålet var det liten tvil om men det tok et halvt år å få det bekreftet fra Enter deretter tok det enda flere telefoner og mer tid før erstatningen kom. Den andre saken var når jeg kjøpte bil og ble tilbudt merkeforsikring av forhandleren. Det viste seg å være en Enter forsikring selv om den het Ford forsikring. Når denne ble sagt opp og bonusen skulle overføres gikk det først greit men et halvår etter sendte de ny melding om at de ikke hadde bonus på meg. Resultatet ble at jeg gikk ned fra 80% til 20% bonus. Etter å ha sendt kopi av forsikringsbeviset og kvitteringen fra Enter rettet det seg. Enter selv kunne ikke finne dette i sine systemer sa de. Jeg ringte og sendte de samme dokumentene til Enter også, men tydeligvis forgjeves for de sendte samme meldingen to ganger til. Samme runden med dokumentasjon for å få tilbake bonusen igjen begge ganger. Håper de har fått litt bedre kontroll etter hvert for det var også gjennomgående at hver gang du ringte måtte du starte helt på nytt. Brev fikk du sjelden svar på.
Dyrt, kundeservice ikke bra. Styr unna. Telefon tar hundre år og nå fram på.