Enter Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dette er et selskap du må styre unna!! Er kun et eneste rot når det kommer til faktura, der du blir dobbelfakturert, samtidig som du får purring for ikke å betale.. Har vært i kontakt med de flere ganger for å be de rydde opp uten at noe skjer. Fikk nå varsel om avskilting av bilen fra statens veivesen, SELV om forsikringen er betalt frem til mars, og fått bekreftet det per melding (er nå i januar), men Enter har selv varslet at jeg ikke har betalt. KUN ET ENESTE ROT!!
Jeg har ikke noe positivt å si om Enter! De har sendt meg fakturaer i hytt og pine uten og nevne hvilken av dem jeg må betale. Totalt har jeg mottatt en samlet faktura sum på nesten 40 000, på en måned! Jeg har måtte ringt dem og avklart hvilke jeg må betale og da jeg ringte opplevde jeg svært dårlig kundeservice. Jeg håper inderlig at Enter Forsikring leser disse omtalene og lærer fra dem.
Det er ingenting bra med Enter annet enn prisen. Fakturaer med feil datoer (innrømmer heller ikke disse feilene), Følger ikke opp og varsler ikke om feil ved innbetalinger før det for sent. Den minst personlige kundeservicen jeg har vært borti og helt umulig å få tak i på telefon.
Bruker for lang tid på å svare på hendvendelser. Tok 22 dager og 5 mailer før jeg fikk svar og riktig faktura tilsendt. Dette er altfor lang tid.
Byttet forsikringselskap og mottar fremdeles regninger fra de. Her er ingenting på stell!
Enter har klart å gi meg de mest konkurransedyktige priser og har hatt veldig hyggelig kundeservice. Det kan ta for lang tid å få snakket med kundesenteret men det er bare å ha litt tålmodighet.
Mottar faktura og purringer selv om jeg har avtalegiro-avtale som blir trukket hver måned. Har enda ikke lykkes i å nå kundeservice per telefon, etter mange forsøk over lengere tid. Har ventet i opptil 30min uten svar. Mitt råd er å styre unna. Jeg har nå byttet til Storebrand som jeg utelukkende har gode erfaringer med. De ga også bedre pris.
Det koster veldig mye, sammenlignet med andre forsikringsselskap; de sender purring på fakturaer som har blitt alerede betalt; du får ingen hjelp når du ringer.
Min erfaring med Enter Forsikring er udelt positiv. Best på pris, suveren på service og oppfølging. Har alle mine forsikringer i Enter og er meget fornøyd. Eneste negative er at det noen ganger kan ta veeelldiiig lang tid å komme i kontakt med kundeservice.
Har ikke hatt mye kontakt, men så langt har alt fungert godt!
Får ikke kontakt gjennom telefon. Prøvd flere nummer. Får et lydbånd med en stemme som spør om jeg ønsker å bli ringt opp igjen. Jeg trykker 1 og får det samme spørsmål så lenge jeg orker å høre på. Hva er i veien med firmaet?
Leste faktisk omtaler her før jeg byttet til enter. Men tenkte det virket så bra, så hørte ikke etter. Men unngå dette elendige selskapet. Kundeservice er helt på tryne, går ikke å dele opp betalinger, og står MYE i liten skrift som ikke akkurat kommer deg til gode!
Fikk i dag en purring på ikke betalt bilforsikring. Den var forfalt for mer enn ett år siden!? Har ikke blitt kontaktet før nå, og de forlanger purregebyr og truer med inkasso. Greit nok, men hvorfor har jeg ikke fått purring, eventuelt blitt kontaktet pr mail eller tlf før det har gått over ett år? Hva om jeg hadde havnet i en kollisjon? Det kunne damen jeg kontaktet ikke svare meg på!?! Hun mente at dette var en forglemmelse fra deres side...? Det hører med til historien at jeg har vært kunde i mer enn 11 år, men skiftet i dag til annet og forhåpentlig mer seriøst forsikringsselskap!! Her har dere en jobb å gjøre når det gjelder interne rutiner!
Jeg har ikke noe negativt å si om selskapet bortsett fra en meget høy premie å betale.
Jeg er svært godt fornøyd med kundebehandlingen i forbindelse med skade på min bil, hvor jeg hadde skylda. Fikk svæt god veilednig/service av saksbehandler, da jeg henvendte meg til selskapet. Ikke bonustap og ingen økning av forsikringspremien.
Feil fakturaer, flere sluttoppgjør samtidig. Byttet forsikringsselskap asap. STYR UNNA!