Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg er et ærlig menneske og at de har tillitt til meg betyr mye.
De tok raskt kontakt og forklarte hva som skulle skje videre, trengte bare å ta telefonen å svare på spørsmål, ble kontaktet videre av aktuelt firma til mitt formål.
Rask og grei skade behandling, og oppgjør! Men forsikrings premien syns eg er vel høy!
Rask og god behandling angående skadeoppgjør, hyggelig saksbehandler som ga meg god og fin rettledning for hvordan jeg skulle gå frem får å få taksert skaden.
Kjapp og god behandling av små saker (x2) som ble ordnet over telefon. Hyggelige samtaler
Rask og profesjonell saksbehandling . Vi har hatt flere saker med Fremtind og vi er meget fornøyd.
Fem minutter kontakt med kundebehandler og brillene mine vart betalt.
Dårlig dekning av el sparkesykkel. Ingen dekning mens Gjensidige betalte ut oppgjør på en dag. Gjelder tyveri.
Fornøyd kunde. Ønsker gjerne billigere forsikring.
Har opplevd å bli godt fulgt opp, godt orientert, med upåklagelig service fra uhell til avslutning av sak.
Hatt bare positive erfaringer. Kort ventetid og rask behandling
Svært fornøyd med kundeservice og hjelp i forbindelse med vannskade.
Bare korte mailer,ringte aldri opp igjen når dagene og ukene gikk.Vår ødelagte ting som brukes daglig,skulle repareres vis ett firma Fremtind bruker.Den første fredagen kom de ikke.Og neste fredag tok jeg meg fri når de skulle komme og fixe De kom ikke da heller.Firmaet ba oss legge ut nøkkel!Hallo.Jeg måtte jo være hjemme,regna med de ikke ville treffe på 4 jakthunder i huset alene.Men de kom ikke da heller.Etter lang tid fikk vi ny komfyr.Synes de burde gitt oss plaster på såret og sluppet egenandelen her på 2000 kroner når dette bare ble ett 2 uker frustrasjonsksos,og tidfristen Fremtind oppga ikke ble overholdt
Fremtind har selv aldri tatt kontakt angående saken. Har selv måtte ringe og purre
Helt ubrukelig og anbefales ikke til noen!! Les vedtekter nøye og vær klar over at ingen av dine viktigste eiendelen vil dekkes ved skade.
Forsikringen ble solgt som svært god, «dekker alt», men ved skade er selskapet mest opptatt av å sende lange lister med hva som ikke dekkes. Til slutt, etter alle beregninger, er det en får igjen lik null. Det er ikke mulig å nå saksbehandler på telefon, kun ringe kundeservice og vente i 20-40 min for å snakke med en ukjent hver gang. Dette er skremmende dårlig, ikke noe en forventer at seriøse aktører står bak.