Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Oppgjøret går på skinner, helt som forventet og ønsket av meg som kunde. Direkteoppgjør fra veterinær er veldig enkelt og greit.
Jeg meldt min sak via nettsiden og de ordnet opp på en flott måte
Vi har bare positive erfaringer med selskapet, og vi har fått hjelp og veiledning når vi har trengt det.
Veldig god service og rask saksbehandling , jeg takker for det.
Det er umulig å få tak i dem, ingen kan svare når man får tak i dem og det er en vanvittig ventetid på skadesaker. Ideen for forsikring er jo å forsikre seg mot det uventede, når det er 35 dager behandlingstid på en skadesak svinner litt av det poenget.
OBS at Fremtind har dårlig fukt og vannskadeavtale.
Fremtind øker priser uten god forklaring og uten å sende varsel. De sender bare en faktura hvor de tydeligvis håper at kunden ikke sjekker pris. Denne gang økte prisen med 19% uten at de kan forsvare det med økte kostnader til skade-utebetalinger. Dette er arrogant og dårlig kundebehandling.
God og effektiv behandling av bilskade. Rask service og oppgjør med verksted og meg.
Det eneste minus er at banken på Bardufoss ble nedlagt mistet dermed den nærhet til di som jobbet der Personlig kontakt er meget viktig
Rask og effektiv saksbehandling med rapportering på nettet. Viste fleksibilitet mtp valg av verksted.
elendig kundeservice, fikk aldri vite noe om hva som skjedde under saken å fikk sjeldent ett skikkelig svar når jeg ringte
Min erfaring med Fremtind Forsikring har så langt vært utmerket. Jeg ble møtt med vennlighet og velvilje.
Ble syk på reise og fikk ikke hjelp pga at behandlingene ble utført etter jeg kom hjem :) Ble kostbart for meg som er student når jeg måtte betale alle behandlinger selv + betale på denne reiseforsikringen som jeg skaffet meg for å ikke havne i en slik situasjon. Skulle tro en topp reiseforsikring som skal gjelde idet jeg går ut døra hjemme skulle stille opp den dagen jeg trengte dem men neida! «Fra man går ut døra hjemme» er iværtfall bare lureri.
Følte at personen jeg snakket med var der for å hjelpe meg. Dette er en erfaring jeg også har hatt før. Vi har hatt forsikringen her i alle år og har aldri vurdert å bytte. Jeg er en meget fornøyd kunde.
Det er tilnærmet null poeng å ha forsikringene her. Ser pent ut på papiret, men pengene voktes bedre enn i Skrues pengebinge! Siden det ikke var mulig å gi null stjerner har de under tvil fått en.
Gir ikke tilbakemelding ved avslutt saksbehandling. Fikk bare melding om at saken var avsluttet uten noen form for tilbakemelding.