Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Enkelt å melde skade, rask saksbehandlingstid og rask tid på erstating.
Mine opplevelser har vært positive. Skal jeg trekke ned en ting så er det at jeg ikke kan velge selv hvilken forhandler/butikk som skal evt reparere skader.
Ble frastjålet en sykkel i øvre prissjikt fra låst garasje med alarm, veldig frustrerende å løpe barbeint etter en tyv som kom seg unna midt på natta. Måtte innse at den var borte. Anmeldte til politi og meldte inn til Fremtind. Behandling og utbetaling av forsikringspenger ferdig iløpet av en uke. PS! Lås dyre sykler selv om dem står i en låst garasje med alarm. Gjerne sikre garasjen med selvskudd og CSgass, innbruddstyver bryr seg ikke om du har alarm!
Veldig intuitiv nettløsning for innrapportering av skade og kjapt oppgjør!
Knust iPhone. Måtte levere inn til Eplehuset og hadde ny tlf iløpet sv noen dager.
Veldig lang behandlingstid og en ordlyd som gjør det veldig vanskelig å forstå hva som dekkes/ikke ved skade.
De to siste jeg pratet med pratet veldig fort og brukte mange ord for å si lite. Lyttet dårlig. Spesielt hun aller siste i dag. Mht nedskrivning av pc synes jeg det ble litt i overkant mye nedskrevet. Bortsett fra dette har jeg opplevd Raske oppgjør og ganske gode vilkår.
Lang behandlingstid og at man ikke får gjennomslag på forsikringen tror derfor at jeg blir nøtt til å si opp alle mine forsikringer hos dere
Veldig fornøyd Ikke noe stress med å vente på svar veldig raskt behandlings tid
Vi fikk vannskade i kjelleren, takstmann var raskt på plass, håndtverkere rekvirert og de ordnet alt raskt og det ble faktisk bedre og finere enn det var før skaden. Veldig bra service i alle ledd.
Vi har brukt Fremtind noen ganger nå, når det gjelder nettbrett og annet løsøre angående ting til våre barn. Kjappe tilbakemeldinger og ekstreme kjappe utbetalinger/løsninger på det vi har meldt inn så langt. Pr nå så har ikke jeg forslag på hva som kan bli bedre
Har opplevd mye rart men hos fremtid får jeg alltid hjelp til å komme meg avgårde. Møter alltid blide saksbehandlere som jobber raskt og meget effektivt
Dårlig oppfølging forlanger at servicemann skal komme og undersøke skaden og deretter vil De ikke betale for det
Dere har elendig dekning på deres innboforsikring i forhold til alle andre selskaper i Norge .
Etter min vurdering er prisen høy hjå Frende i forhold til vilkår på forsikringer eg har fått tilbud på. Eg har Frende i dag pga LO favør.
Telefon vart skadet hjemme... Meldte d inn på innboforsikring. Etter dette tok det 1 dag før tlf var på repp😃