Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De to siste jeg pratet med pratet veldig fort og brukte mange ord for å si lite. Lyttet dårlig. Spesielt hun aller siste i dag. Mht nedskrivning av pc synes jeg det ble litt i overkant mye nedskrevet. Bortsett fra dette har jeg opplevd Raske oppgjør og ganske gode vilkår.
Lang behandlingstid og at man ikke får gjennomslag på forsikringen tror derfor at jeg blir nøtt til å si opp alle mine forsikringer hos dere
Veldig fornøyd Ikke noe stress med å vente på svar veldig raskt behandlings tid
Vi fikk vannskade i kjelleren, takstmann var raskt på plass, håndtverkere rekvirert og de ordnet alt raskt og det ble faktisk bedre og finere enn det var før skaden. Veldig bra service i alle ledd.
Vi har brukt Fremtind noen ganger nå, når det gjelder nettbrett og annet løsøre angående ting til våre barn. Kjappe tilbakemeldinger og ekstreme kjappe utbetalinger/løsninger på det vi har meldt inn så langt. Pr nå så har ikke jeg forslag på hva som kan bli bedre
Har opplevd mye rart men hos fremtid får jeg alltid hjelp til å komme meg avgårde. Møter alltid blide saksbehandlere som jobber raskt og meget effektivt
Dårlig oppfølging forlanger at servicemann skal komme og undersøke skaden og deretter vil De ikke betale for det