Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
En Forsikkring alle burde ha! Imøtekommende forståelses full, og gjør det de kan for og hjelpe deg. Hvis du er missfornøyd har du heller ikke krav på det du spør om. Det er klart beskrevet hva forsikringen gjelder og Ikke gjelder!
Jeg er fornøyd fordi jeg får rask tilbakemelding ved rapport om skade, og kundeservicen er god.
Forespeilet behandlingstid 15 dager på en enkel husdyrsak hvor all dokumentasjon ble levert når saken ble åpnet. Etter 20 dager sendte jeg Mail uten å få svar. Veldig vanskelig å komme gjennom på tlf men fikk til slutt svar fra en som sa behandlingstid på 7 uker. Forrige uke fikk jeg beskjed om at saken var ferdig behandlet og penger var på vei. Ikke fått noe enda 9 uker etter saken ble startet.
Vi har hatt tre forskjellige saker. Det har vært enkelt å registrere skadene, bra kommunikasjon og rask behandling. Superfornøyd!
Mitt kjøretøy har dessverre i løpet av relativ kort tid vært involvert i hendelser som har ført til karosseriskader. Som følge av dette har jeg mistet bonus. Min kone og jeg bruker samme bil (tidligere to biler) og vi har klart oss lenge uten å ty til forsikringsselskapet. Kontakten med Fremtid er grei. Siden jeg har LO favør har jeg min forsikringer der. Jeg sjekker sjelden hva andre selskap tilbyr av vilkår og pris på bilforsikring. Her bør jeg kanskje være mer bevisst fremover, men siden kontakten med dere har fungert greit har vi forholdt oss til dere.
Veldig fornøyd med kundeservice og behandlingstid.
Da mine forsikringer gikk over fra DNB til fremtind og jeg i samme tidsrom byttet en av mine biler til en nyere som har halve salgsprisen økte prisen betydelig på alle 4 bilene jeg forsikret. Fikk som eksempel 6000 mer i årspremie på min Tesla 3. Har aldri brukt forsikring så jeg må betegnes som en «god» kunde. Dessverre oppfattet dere meg ikke som det, og jeg tok pikk og pakk og byttet til et selskap som verdsetter gode kunder👎👎
Damen som behandlet min sak tok ikke i betraktningen i min situasjon (brukket ankel og kunne ikke bli selv engasjert så mye som skulle for å nå varende pris )følte at jeg ikke ble trodd, damen som behandlet saken min var veldig arrogant, veldig dårlig jobb, kan ikke trekke 10% fra pris til ødelagte briller (de var halvannet år gamle) som å trekke 10%fra pris til pc(to førskjellige ting).
Vennlige og hjelpsomme kundebehandlere. Hurtig saksbehandling, slipper å vente lenge på saksavgjørelse. Ventetiden på telefonen bør bli kortere. Har nylig hatt en reise med forsinkelse, måtte overnatte til neste dag og bestille ny reise. Kunne dessverre ikke få sendt over kopier av alle ting det ble bedt om, men refusjonen ble godkjent og jeg hadde pengene på min konto i løpet ei uke. Det kaller jeg for utmerket god service.
Kontaktet Fremtind Forsikring og la fram min sak . Satte bilen på verksted og ble fornøyd med rask og god jobb. Fikk også leiebil. 👍
Selskapet bestemte i min sak at skaden var gammel, gjelder skadedyr. Jeg hadde ALDRI turt å bo i en hytte om jeg visste det var mus i tak. - ved lukt gikk vi gjennnom hytta og avdekket skade. Forsikringsrlskspet mente skaden hadde vært i mere enn 5 år, og dermed ikke deres ansvar. Men forsikre kan man, det står bare ingenting om at den ikke gjelder. Kan ikke anbefale dette selskapet til noen.
Meldte fra skaden i nettbank. Rask og god behandling fra oppstått skade til reparasjon var ferdig.
Opplever at det er lett. Man sender inn nødvendig dokumentasjon/bilder og saksgang går fort
ble stolt på, fort og greit oppgjør. kjekke folk å snakke med.
Gikk veldig kjapt i fra jeg meldte inn saken min og til jeg fikk utbetalt penger som skulle dekke ny vare. Jeg er veldig fornøyd.
Dårlig, ikke bra, alt kan bli bedre, vurderer STERKT å bytte, stor tabbe å gå for dere på forsikringa, føle meg snytt og kommer aldri til å anbefale dere til noen som helst, kun fraråde